Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091293439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Kotomierska 3
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523822810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koronowo.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Samorządu Terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670056421
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Szosa Kotomierska 3
1.11.4.) Miejscowość: Koronowo
1.11.5.) Kod pocztowy: 86-010
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.9.) Numer telefonu: 523822810
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koronowo.edu.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.koronowo.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-226191e1-6a11-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005975/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.koronowo.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021.c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku do SWZ.f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku do SWZ Informacje dotyczące wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MGZE.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 262336,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021Wtelno, Witoldowo
4.2.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za powyższe kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Opis kryterium wiek taboru autobusowegoWiek taboru autobusowego będzie oceniany w latach (rok ogłoszenia niniejszego postępowania tj. 2021 będzie rokiem bazowym), tj. rok produkcji wskazany w dokumencie będzie pierwszym rokiem liczonym do wieku pojazdu.Obliczenie punktów za kryterium „wiek taboru autobusowego” Zamawiający obliczy wg zasad:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.Autobus nr 1:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecAutobus nr 1:15 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 50 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:15 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 45 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Bus/Autobus nr 3:10 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),8 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),5 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),3 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w kryterium „wiek taboru autobusowego” wynosi 40 pkt.Całkowita liczba punktów- suma punktów w kryterium cena i kryterium wiek taboru autobusowego.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium wieku taboru autobusowego.Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + wiek taboru autobusowego (maks. 40)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru autobusowego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za powyższe kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Opis kryterium wiek taboru autobusowegoWiek taboru autobusowego będzie oceniany w latach (rok ogłoszenia niniejszego postępowania tj. 2021 będzie rokiem bazowym), tj. rok produkcji wskazany w dokumencie będzie pierwszym rokiem liczonym do wieku pojazdu.Obliczenie punktów za kryterium „wiek taboru autobusowego” Zamawiający obliczy wg zasad:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.Autobus nr 1:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecAutobus nr 1:15 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 50 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:15 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 45 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Bus/Autobus nr 3:10 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),8 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),5 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),3 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w kryterium „wiek taboru autobusowego” wynosi 40 pkt.Całkowita liczba punktów- suma punktów w kryterium cena i kryterium wiek taboru autobusowego.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium wieku taboru autobusowego.Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + wiek taboru autobusowego (maks. 40)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021Wierzchucin Królewski, Sitowiec
4.2.5.) Wartość części: 167336,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób