Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gminy Debrzno w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gminy Debrzno w roku szkolnym 2020-2021wraz z zapewnieniem opiekunów podczas transportu, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDebrzno
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Debrzno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia573217-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573217-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Gmina Debrzno: Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gminy Debrzno w roku szkolnym 2020-2021wraz z zapewnieniem opiekunów podczas transportu, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Debrzno, krajowy numer identyfikacyjny 53021200000000, ul. ul. Romualda Traugutta  2 , 77-310  Debrzno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 833 53 51, , e-mail urzad@debrzno.pl, , faks 598335366.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.debrzno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.debrzno.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.debrzno.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferta wraz z załącznikami musi mieć formę pisemną i być zapakowana zgodnie ze sposobem określonym w rozdziale 10 i 11 SIWZ.
Adres:
Gmina Debrzno, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gminy Debrzno w roku szkolnym 2020-2021wraz z zapewnieniem opiekunów podczas transportu, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych
Numer referencyjny: RRS.271.2.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gminy Debrzno wraz z zapewnieniem opiekunów podczas transportu, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. Zamówienie obejmuje przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Debrzno tj.:1) Szkoła Podstawowa w Debrznie2) Szkoła Podstawowa w Starym Gronowie3) Szkoła Podstawowa w Myśligoszczy4) Szkoła Podstawowa w Uniechowie.z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby wyżej wymienionych szkół oraz dowiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych. Zamówienie obejmuje również przewozy dzieci do oddziałów przedszkolnych w szkołach w Debrznie, Starym Gronowie, Myśligoszczy i Uniechowie. Kod CPV:60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego3.1 Przewidywana liczba przewożonych dzieci i zakupionych biletów miesięcznych wynosi 302 i została ustalona na podstawie wykazów otrzymanych od dyrektorów poszczególnych szkół. 3.2 Miejscowości, z których będą dowożeni uczniowie oraz liczba osób zostały określone w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości dowożonych uczniów w związku z czym ilość zamawianych biletów miesięcznych w okresie trwania umowy może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia się ilości przewożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie . Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych dzieci i uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.19.1 Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, ustala ostatecznie liczbę oraz przebieg tras, którymi będzie wykonywał przewozy i które stanowią podstawę kalkulacji ceny wykonania zamówienia. Przyjęte przebiegi oraz liczba tras przewozu muszą uwzględniać liczbę przewożonych osób z poszczególnych miejscowości do szkół oraz wymagane godziny przyjazdu i wyjazdu dzieci ze szkół. Zamawiający wymaga co najmniej trzykrotne (w przypadku szkół w Debrznie i w Myśligoszczy co najmniej czterokrotne) kursy autobusów do każdej placówki, tj. kurs poranny oraz dwa lub trzy kursy popołudniowe ze szkół oraz aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według skorelowanego z godzinami i zakończeniem zajęć lekcyjnych wynikających z planów lekcji obowiązujących w szkołach w okresie obowiązywania umowy. Ostateczne godziny przejazdów autobusów/busów, z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w każdej ze szkół w terminie 7 dni od rozpoczęcia usługi. W załączniku nr 8 zamieszczony jest Wstępny harmonogram przewozów. 3.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: utrzymywać pojazdy w czystości i porządku, przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, stosować zasady ochrony przed zagrożeniem epidemiologicznym, w tym ochrony przed wirusem SARS-Co-V-2, ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. 3.5 Dowóz uczniów będzie odbywać się na podstawie imiennych biletów miesięcznych.3.6 Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami Zamawiającego, wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, uzależnione od zmiany planów zajęć, ilości dzieci, odpracowania dni wolnych, w szczególności: 3.7.1. Zmiany ilości dowożonych uczniów (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych uczniów z poszczególnych miejscowości:,3.7.2. Zmiany czasu dowozu i odwozu, w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych w roku szkolnym w dni rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, egzaminy itp.3.7 Dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie Gminy Debrzno realizowane będą w dni nauki szkolnej tj , z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy , a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno- wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U z 2002 r. Nr 46 poz. 432 ze zm.), tj w okresie od dnia 01 września 2020r. do dnia 25 czerwca 2021 r. Wykaz ilości dni nauki w roku szkolnym 2020/2021 oraz dni wolnych od nauki znajduje się w pkt. 13.5.3.8 Zamawiający wymaga wykonania usługi przewozu- dowozu uczniów w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z potrzeb szkoły tj. jak np. zawody sportowe, uroczystości szkolne i innej zajęcia wynikające z potrzeb szkoły. O terminie dowozu nie wynikającego z harmonogramu Wykonawca zostanie zawiadomiony na co najmniej 3 dni przed terminem przewozu. 3.9 W celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przewozów Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi w środkach transportu przewożących dzieci, przy czym:3.9.1 Obowiązki opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem3.9.2 Opieka musi być sprawowana podczas każdego kursu3.9.3 Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, posiadająca przeszkolenie w zakresie przepisów BHP I p.poż oraz udzielania pierwszej pomocy (np. szkolenie w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego).3.9.4 Opiekun autobusu szkolnego odpowiada za uczniów podczas całego kursu. Kurs rozpoczyna się od momentu odebrania dzieci z pierwszego przystanku na danej trasie do momentu opuszczenia autobusu przez ostatnie dziecko / ucznia na przystanku znajdującym się przy szkole; w drodze powrotnej – od momentu odebrania dzieci ze szkoły do momentu opuszczenia autobusu przez ostatnie dziecko na przystanku końcowym.3.9.5 Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę winni być wyposażeni w identyfikatory pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować osobę sprawującą opiekę. Identyfikator powinien zawierać co najmniej: imię i nazwisko osoby opiekuna, pełnioną funkcję „Opiekun dzieci w drodze do szkoły” oraz nazwę Wykonawcy.3.9.6 Do obowiązku opiekuna należy w szczególności:a) Sprawowanie opieki i nadzoru podczas dowozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkół, w tym szczególnie w czasie wsiadania uczniów do autobusu i wysiadania uczniów z autobusu w wyznaczonych miejscach, przekazanie uczniów innym wyznaczonym przez dyrektorów szkół osobom sprawującym opiekęb) sprawowanie opieki i nadzoru podczas odwozu dzieci ze szkół do miejsc zamieszkania, w tym również w czasie wsiadania uczniów do autobusu i wysiadania uczniów z autobusu w wyznaczonych miejscach w tym zwrócenie szczególnej uwagi podczas wysiadania i przechodzenia przez ulicęc) w trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe podejmując interwencję w razie jego naruszenia, w przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez ucznia(ów) zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły, do której uczeń jest dowożony oraz Zamawiającego. d) wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów i ponosi pełną odpowiedzialność za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie przewożonych uczniów. 3.10.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z odpowiednią ilością miejsc lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich dzieci na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach w sposób zapewniający każdemu dziecku miejsce siedzące i punktualne rozpoczęcie zajęć. Wykonawca wraz z ofertą składa Załącznik nr 6- Wykaz środków transportu do realizacji zadania.3.10.8 Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie muszą gwarantować bezpieczeństwo przewożonym uczniom zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, w tym bezwzględnie posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu przez cały okres realizacji zamówienia. 3.10.9 W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane tak aby zapewnić komfortową temperaturę przewożonym dzieciom, a na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg oraz nie mogą one być śliskie. 3.10.10Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w przypadku awarii autobusu na trasie przejazdu niezwłocznie zapewnił autobus zastępczy na własny koszt. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w 45 minut. 3.10.11Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności w pełnym wymiarze czasu pracy, które będą wykonywały prace związane z realizacją zadania.: kierowanie pojazdami. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę.Wykonawca zobowiąże się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.).Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia, na inne posiadające co najmniej takie samo doświadczenie i kwalifikacje, co osoby wskazane w pierwotnym Wykazie Pracowników, z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wskazanych pracowników w Wykazie Pracowników, wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w pkt 1.Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego, lecz nie krótszym niż 3 dni robocze, przedłożył kopie dokumentów potwierdzających, że zamówienie jest wykonywany przez osoby będące jego pracownikami, w szczególności: aktualną listę zatrudnionych na umowę o pracę lub odpowiednie druki ZUS.3.11 Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji zadania może ulec zmianie.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:-w zakresie warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2016 poz. 1907 z poźn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, składane na wezwanie Zamawiającego:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U z 2016 r. poz. 1907 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wiek pojazdów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:1) Terminu realizacji zamówienia – jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy,2) Zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby przewożonych dzieci w przypadku:a) Działania siły wyższej,b) Przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych skutkujące koniecznością uruchomienia dodatkowego pojazdu na danej trasie przewozu,c) skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej,d) zmiany w szkolnym planie nauczania.3) Zmiany środka transportu – Zamawiający dopuszcza możliwość przewozu dzieci innym pojazdem niż wskazany przez Wykonawcę w ofercie w przypadku awarii, gdy będzie to pojazd zastępczy. Jednakże pojazd ten musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ.3. Poza innymi przypadkami określonymi w umowie, zmiany do umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie przewidzieli w chwili zawierania Umowy, a które mają wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.4.Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać opis zmiany i uzasadnienie zmiany.5.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie przez obie strony powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załacznikami musi być sporządzona w języku polskim i mieć formę pisemną.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę obrotomierza - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Niesprawny obrotomierz ( wskazówka nie wraca na pozycję 0 ) w samochodzie wv golf4 1.9 Tdi 2000r. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.