Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.09.2021 r....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. wraz z zapewnieniem opieki w trakcie wykonywania usługi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStronie Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-17
  • ZamawiającyGmina Stronie Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Stronie Śląskie
w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
wraz z zapewnieniem opieki w trakcie wykonywania usługi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117711

1.5.8.) Numer faksu: 748117732

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Stronie Śląskie
w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
wraz z zapewnieniem opieki w trakcie wykonywania usługi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8d5917-f8da-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014004/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.09.2021 do 30.06.2023 r. wraz z zapewnieniem opieki w trakcie wykonywania usługi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stronie.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stronie.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: Platformy https://stronie.ezamawiajacy.pl/
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga załogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Stronie Śląskie - https:/stronie.ezamawiaiacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości załogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 55, 57-550 Stronie Śląskie; NIP 881-10-02-468; REGON 890718165; adres e-mail: gmina@stronie.pl Tel 74 811 77 10.
2. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby administratora jak powyżej lub na adres e-mail: iod@stronie.pl
3. Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi lub realizacji umowy, podstawą przetwarzania danych jest art. 6 pkt 1 lit. b, lit. c, lit. e, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. wraz z zapewnieniem opieki w trakcie wykonywania usługi prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. 2019 r. poz. 2019, 2020 r. poz. 2320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp".
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci na zajęcia lekcyjne i pozalekcyjne na terenie Gminy Stronie Śląskie w okresie od 1 września 2021 roku do 30 czerwca 2022 roku wraz z zapewnieniem opieki w trakcie wykonywania usługi.
2. Oferent określa jedną ryczałtową jednostkową cenę za 1 km przebiegu w/g której dokonywane będą rozliczenia za wykonywaną usługę.
3. Zamawiający określa ilość osób do przewiezienia z danych miejscowości:
Bielice - 2
Nowy Gierałtów - 11
Stary Gierałtów - 28
Nowa Morawa - 5
Kamienica - 13
Bolesławów - 24
Stara Morawa - 3
Kletno - 4
Sienna + Stronie wieś - 9
Strachocin - 6
Młynowiec - 3
------------------------------------------
RAZEM - 108
Dzieci dowożone będą na zajęcia na godzinę 800 a odwożone w ramach potrzeb w jednej lub dwóch turach (ostatnia o godzinie 1500). Rozkład godzin powrotu z zajęć i tras przejazdów ustalane będą z zamawiającym.
4. Miejscem wykonywania zamówienia jest teren gminy Stronie Śląskie.
5. Zamawiający nie będzie uwzględniał kosztów dojazdu Oferenta do miejsca wykonywania zamówienia.
6. Oferent zapewni osoby sprawujące opiekę w trakcie wykonywania usługi zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j.Dz.U.2021 r., poz.1082 ze zm.) (nie mogą być nimi kierujący pojazdami).
7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. minimum dwoma pojazdami do przewozu osób, z czego jednym z nich ma być pojazd (autobus) z możliwością przewiezienia minimum 40 osób na trasie Bielice - Stronie Śląskie, drugim pojazd z możliwością przewiezienia minimum 27 osób jednocześnie.
8. Wykonawca wykona usługę w ten sposób, aby uczniowie dotarli na odpowiednią godzinę na zajęcia i dokona odwiezienia w wyznaczonym czasie.
9. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - tj. minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami oferowanymi do świadczenia usługi objętej zamówieniem.
10. Szacowana lista uczniów dojeżdżających - ok.108 osób, do następujących jednostek oświatowych: Zespół Szkół Samorządowych w Stroniu Śląskim – ul. Kościelna 12 oraz ul. Kościuszki 57 i Przedszkole Miejskie w Stroniu Śląskim – ul. Nadbrzeżna 30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spełnienia wymogów w zakresie emisji spalin i hałasu pojazdów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający wyznacza szczególne warunki w tym zakresie.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie przewozu osób w krajowym transporcie drogowym.
Dokumenty potwierdzające:
Zamawiający zażąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że:
- posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie przewozu osób w krajowym transporcie drogowym

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp);

Zamawiający wyznacza szczególne warunki w tym zakresie.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż 200 000.00 PLN,
Dokumenty potwierdzające:
Zamawiający zażąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że:
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; (§ 8 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie dokumentów);
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej (§ 8 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów).
3) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp).

Zamawiający wyznacza szczególne warunki w tym zakresie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. , jeżeli wykaże, że:
- dysponuje , minimum dwoma pojazdami do przewozu osób, z czego jednym z nich ma być pojazd (autobus) z możliwością przewiezienia minimum 40 osób na trasie Bielice - Stronie Śląskie, drugim pojazd z możliwością przewiezienia minimum 27 osób jednocześnie.;
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łączne zdolności techniczne lub zawodowe -w tym celu Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz robót budowlanych oraz dowody, czy zostały wykonane należycie).
Dokument potwierdzający:
Wykaz pojazdów, oferowanych do świadczenia usługi objętej zamówieniem oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami (załącznik nr 4 do SIWZ) (§ 9 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie dokumentów).
b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:

Zamawiający wyznacza szczególne warunki w tym zakresie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - t.j. minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami oferowanymi do świadczenia usługi objętej zamówieniem
Dokument potwierdzający:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ) (§ 9 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia w sprawie dokumentów);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (§ 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów) - (załącznik nr 7 do IDW).
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Dokument potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.(§ 2 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie dokumentów)
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Dokument potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.(§ 2 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia w sprawie dokumentów)
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dokument potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. (§ 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia w sprawie dokumentów)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie przewozu osób w krajowym transporcie drogowym.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego
3. 11. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu pojazdów, oferowanych do świadczenia usługi objętej zamówieniem oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami (załącznik nr 4 do SWZ)
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do Formularza Oferty należy dołączyć w szczególności:
a) Dowód wniesienia wadium;
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ (Załącznik nr 2 do IDW);
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
e) Pełnomocnictwo - jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy (podpisania) oferty nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą lub innych dokumentów dotyczących tego
Wykonawcy, będących w posiadaniu Zamawiającego
f) Pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnikowi do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
g) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
h) Oświadczenie dotyczące informacji zawartych w ofercie, wskazanych jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy - wykazujące, że spełnione kryteria wskazane w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w celu ustalenia podstaw i zasadności dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa; Oświadczenie musi dotyczyć każdego elementu zastrzeżonego, w szczególności Wykonawca wykazać musi co najmniej:
- jaki charakter mają zastrzeżone informacje, w szczególności określenie, czy są to informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą dla Wykonawcy w zrozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- jakie działania Wykonawca podjął celem zachowania w poufności informacji, które zostały zastrzeżone;
- jaką wartość przedstawiają dla Wykonawcy informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa;
i) Oświadczenie dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - jeżeli wybór Oferty Wykonawcy prowadziłby do powstania u Zamawiającego ww. obowiązku podatkowego, wskazujące, że:
- wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
- nazwę (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
- wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
- stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
j) kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów dyrektywy przez zaoferowane do realizacji usługi pojazdy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium 4000 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przedstawiono w projektowanych postanowieniach umowy Część II SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://stronie.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI