Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Nałęczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W NAŁĘCZOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZOPO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431155967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pstelmaszczuk@naleczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=1156
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Nałęczów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c453b9f9-52cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (z wyłączeniem oferty) za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: pstelmaszczuk@naleczow.pl Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPotralu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.7. Zaleca się sporządzenie przekazywanych oświadczeń lub dokumentów w formacie .pdf, a także – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – złożenie podpisu w formacie PAdES. W przypadku podpisywania oświadczeń lub dokumentów sporządzonych w formacie innym niż .pdf – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnętrznym. W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać aby przekazać zarówno podpisywane oświadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnętrznego.. Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj podpiszaufany . Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpisosobisty
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOPO 27.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie I:
Dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w Czesławicach, kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu:
Dowóz rano:
• 6:58 – przystanek w Czesławicach koło sklepu
• 7:02 – przystanek w Czesławicach Majątek
• 7:07 – przystanek przy drodze wiejskiej Sadurki
• 7:10 – przystanek w Antopolu
• 7:19 – przystanek kol. Bochotnica za lasem
• 7:29 – Odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą tzw. na Mazurów, a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej
• 7:38 – przyjazd do przedszkola
• 7:44 przyjazd do szkoły podstawowej w Nałęczowie
Odwóz po południu:
• 14:33 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Nałęczowie
• 14:42 – przystanek przy Przedszkolu w Nałęczowie
• 14:48 – przystanek w Czesławicach Majątek
• 14:52 – przystanek koło sklepu w Czesławicach
• 15:00 – przystanek przy drodze wiejskiej w Sadurkach
• 15:03 – przystanek w Antopolu
• 15:12 – przystanek kol. Bochotnica za lasem
• 15:23 – przystanek w Cynkowie z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej
Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Długość jednej trasy dowozu – ok. 35 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 35 km.
Autokar z minimum 60 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy.
Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wzowienie usługi
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie II – dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu:
Dowóz rano –jeden kurs:
• 7.00 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach
• w kierunku Czesławic,
• ok.7.08 - odjazd z przystanku koło P. Kozaka Nr 17,
• ok.7.09 - odjazd z przystanku przed przejazdem kolejowym
• ok. 7.10 - odjazd z przystanku skrzyżowanie przy majątku w Czesławicach,
• ok. 7.13 – odjazd z przystanku koło P. Kidyby
• ok. 7.17 – odjazd z przystanku przy majątku w Czesławicach
• ok. 7.22 – odjazd z przystanku koło P. Pietrzniaków Nr 61,
• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło P. Rzeźnika Nr 48,
• ok. 7.27 – odjazd z przystanku koło P. Kuropiewskich,
• ok. 7.30 – odjazd z przystanku koło P. Sobocińskich, Ludwinów Nr 10A,
• ok. 7.32 - odjazd z przystanku przy skrzyżowaniu przy plantacji chmielu
• ok. 7.40 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach
• ok. 7.40 – odjazd ze szkoły w kierunku Piotrowic przed torami kolejowymi,
• ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło Pana Zasady,
• ok. 7.47 – odjazd z przystanku pod krzyżem,
• ok. 7.49 – odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą do Markuszowa,
• ok. 7.54 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.
Odwóz po południu – jeden kurs
• 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,
• 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,
• 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną,
• 14.34 – przyjazd na przystanek koło P. Zasady,
• 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd
o z uczniami i opiekunem w kierunku Czesławic,
• ok. 14.45 – przyjazd na przystanek przy skrzyżowaniu (koło plantacji chmielu),
• ok. 14.47 – przyjazd na przystanek koło P. Sobocińskich, Ludwinów 10A,
• ok. 14.50 - przyjazd na przystanek koło P. Kuropiewskich,
• ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło P. Rzeźnika Nr 48,
• ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło P. Pietrzniaków Nr 61,
• ok. 15.00 – przyjazd na przystanek koło majątku w Czesławicach,
• ok. 15.03 – przyjazd na przystanek koło P. Kidyby,
• ok. 15.08 – przyjazd na przystanek w okolicy przejazdu kolejowego
• 15.09 – przyjazd na przystanek koło P. Kozaków nr 17,
• 15.17 – powrót pod szkołę.
Długość jednej trasy dowozu – ok. 30 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 30 km.
Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Autokar z minimum 50 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy.
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Powtórzenie usługi
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie III - dowóz i odwóz 4 niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj.
• jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),
• jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200)
• jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka, Bronowicka 21, 20-301 Lublin (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. ok. 1230),
• jednego dziecka zam. w Czesławice 44, do Przedszkola Specjalnego nr 11 ul. Młodej Polski 30, 20-863 Lublin (dziecko może być w przedszkolu po godz. 800. Odbiór dziecka zależny od godzin nauki pozostałych dzieci w szkole)
Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców.
Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim, ale może być przewożone na siedzeniu samochodu w foteliku.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna dzieci podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu dziecku/uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Wykonawca przekaże zamawiającemu imię i nazwisko opiekuna wraz z harmonogramem pracy opiekuna.
Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik ustali w porozumieniu z rodzicami tak aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.
Długość jednej trasy dowozu – ok. 40km
Ilość dni dowozu - 180
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Powtórzenie usługi
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Część IV - dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie zamieszkałych w Nałęczowie przy ul. Powstańców 1863r. i przy ul. Charz A wg niżej opisanej trasy dowozu/odwozu i liczby dni dowozu/odwozu.
Dowóz rano –jeden kurs:
• 7.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty Zdrojowe
• 7.15 – odjazd z przystanku koło domu P. Wosia Nr 85,
• ok. 7.17 - odjazd z przystanku koło P. Wałaszkiewicza Nr 6,
• ok. 7.20 - odjazd z przystanku koło stawu,
• ok. 7.22 - odjazd z przystanku przed mostem Nr 2,
• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło Przedszkola,
• ok. 7.30 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
• 7.35 - I przystanek dla wsiadających przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A)
• ok. 7.18 - II przystanek dla wsiadających przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138 (ul. Charz A)
• ok. 7.21 - III przystanek dla wsiadających na przystanku obok stadionu (ul. Charz A)
• ok. 7.25 - IV przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 ,
Odwóz po południu – jeden kurs
• 14.30 - I przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17
• ok. 14.35 - II przystanek – przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A)
• ok. 14.38 - III przystanek – przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138(ul. Charz A)
• 14.45- odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Nałęczowie w kierunku ul. Powstańców 1863r.,
• ok. 14.50 – przyjazd na przystanek koło Przedszkola,
• ok. 14.53 – przyjazd na przystanek koło Mostu Nr 2,
• ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło stawu,
• ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło domu P. Wałaszkiewicza Nr 61,
• ok. 14.58 - przyjazd na przystanek koło domu P. Wosia Nr 85
• ok 15.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty zdrojowe
Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Długość jednej trasy dowozu – ok. 13 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 13 km.
Autokar z ilością miejsc minimum 40 oprócz kierowcy.
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Powtórzenie zadania
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Część V – dowóz uczniów „do” i „ze” Szkoły Podstawowej w Drzewcach
Dowóz rano
• 7:40 – odjazd Drzewce nr 24
• 7:50 – przyjazd do Szkoły podstawowej w Drzewcach
Odwóz po południu
• Ok godz. 15 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Drzewcach
• Ok godz. 15:10 – przyjazd Drzewce nr 24
Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Długość jednej trasy dowozu – ok. 5 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 5 km.
Autokar z ilością miejsc min. 28 oprócz kierowcy..
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu
z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Drzewcach.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Powtórzenie zadania
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
a) posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
a) jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika OCP w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 180000 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
a) dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:
- min 4 autobusami o odpowiedniej liczbie miejsc siedzących (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – zał. 2 do SWZ) i 1 autobusem zastępczym zgodnie z §22 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)
b) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej usługi (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), o wartości nie mniejszej niż 250000 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającej na dowozie uczniów do szkół
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od
dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku gdy
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – wg wzoru -
załącznik nr 8 do SWZ;
2) dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób;
3) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego.
4) wykaz wyposażenia zakładu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 9 do SWZ ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ i umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni