Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2020/2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoParzęczew
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Parzęczew
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia556998-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556998-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Gmina Parzęczew: Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2020/2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parzęczew, krajowy numer identyfikacyjny 47205781000000, ul. ul. Południowa  1 , 95-045  Parzęczew, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 718 60 95, e-mail zamowienia@parzeczew.pl, faks 427 186 066.
Adres strony internetowej (URL): www.parzeczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.parzeczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.parzeczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Parzęczewie, ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, sekretariat pokój 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2020/2021.
Numer referencyjny: R-g.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe, związane z dowozem dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew, na podstawie biletów miesięcznych wydawanych przez Wykonawcę oraz zapewnienie opieki przewożonym dzieciom w czasie przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U.z 2020 r., poz. 910 ze zm.). Wykonawca ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.1.1. Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu dzieci: DOWOZYTrasa nr 1 a) Ozorków – Borszyn – Trojany – Sulimy – Mrożewice – Janów – Wielka Wieś – Parzęczew b) Parzęczew – Wytrzyszczki – Bibianów – Florianki – Mamień – Konstantki – Ozorków, ul. Adamówek – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Nowe Miasto – Ozorków, ul. Adamówek – Kowalewice – Orła – Chociszew – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 96 Trasa nr 2a) Opole – Leźnica Wielka – Różyce Żmijowe – Kozikówka – Wierzbówka – Starzyny – Gostków Stary – Powodów III – Powodów I – Łążki – Różyce – Chrząstów Wielki – Parzęczew b) Parzęczew – Różyce – Różyce Żmijowe – Leźnica Wielka-Osiedle – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 118Trasa nr 3a) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Łążki – Woźniki – Idzikowice – Budzynek – Stary Chrząstów – Śniatowa – Skórka – Gołaszyny – Ignacew Folwarczny – Ignacew Parzęczewski – Parzęczew. b) Parzęczew – Ignacew Rozlazły – Ignacew Podleśny – Nowa Jerozolima – Mikołajew (do posesji nr 1) – Chociszew – Mamień – Bibianów – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Lotnicza – Ozorków, ul. Nowy Rynek – Ozorków, Plac Jana Pawła II – Ozorków, Szkoła Specjalna – Ozorków,ul. Zachodnia – Bibianów – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew Ogółem liczba dzieci w około 89Trasa nr 4a) Parzęczew – Florentynów (przez wieś) – Sokola Góra – Nowomłyny – Mariampol – Radzibórz – Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra – Chociszew – Mikołajew – Ignacew Podleśny – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 74ODWOZY:Trasa nr 1a) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Różyce – Łążki – Powodów II – Powodów III – Powodów I – Kozikówka – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole – Borszyn – Parzęczewb) Parzęczew – Wytrzyszczki – Chociszew – Orła – Kowalewice – Ozorków ul. Adamówek – Ozorków,ul. Nowe Miasto – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Konstantki – Mamień – Bibianów ( do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew c) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Różyce – Łążki – Powodów I – Kozikówka – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole – Trojany – Sulimy – Mrożewice – Wielka Wieś – ParzęczewOgółem liczba dzieci około 88Trasa nr 2a) Parzęczew – Wielka Wieś – Janów – Mrożewice – Sulimy – Trojany – Borszyn – Parzęczew b) Parzęczew – Chrząstów Wielki –¬¬ Różyce – Łążki – Powodów II – Powodów III – Wierzbówka – Starzyny – Gostków Stary – Wierzbowa – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole Ogółem liczba dzieci około 107Trasa nr 3a) Parzęczew – Piaskowice – Wytrzyszczki – Bibianów – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków ul. Zachodnia – Ozorków, ul. Lotnicza – Ozorków, ul. Nowy Rynek ¬– Ozorków, Plac Jana Pawła II – Ozorków, Szkoła Specjalna – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Bibianów – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew. b) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Chrząstówek – Różyce – Różyce Żmijowe – Powodów I – Łążki – Woźniki – Idzikowice – Budzynek – Stary Chrząstów – Śniatowa – Skórka – Gołaszyny – Ignacew Folwarczny – Ignacew Parzęczewski – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 87Trasa nr 4a) Chociszew – Mikołajew (do posesji nr 1) – Nowa Jerozolima – Chociszew – Orła – Kowalewice – Ozorków ul. Adamówek – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Ozorków ul. Adamówek – Konstantki – Mamień – Florianki – Bibianów (do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczewb) Parzęczew – Piaskowice – Wytrzyszczki – Chociszew – Pustkowa Góra – Tkaczewska Góra – Radzibórz – Mariampol – Nowomłyny – Sokola Góra – Florentynów (przez wieś) – Ignacew Podleśny – Nowa Jerozolima – Mikołajew (do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew Ogółem liczba dzieci około 681.1. Łączna liczba 350 dzieci. Liczba dzieci jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zmiany te nie będą stanowić istotnych zmian umowy.Rozliczenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia następować będzie w oparciu o faktyczna ilość zakupionych przez Zamawiającego biletów oraz ceny jednostkowej w ofercie Wykonawcy.1.2. Zamawiający zastrzega sobie po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy, możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras (modyfikacja trasy) w zależności od potrzeb wynikającychz organizacji roku szkolnego i liczby dzieci korzystających z przewozów oraz możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy. Zmiany te nie powodują zmiany ceny biletu miesięcznego. 1.3. Dowożenie dzieci do szkół i punktów przedszkolnych odbywać się będzie w godzinach: 6.30 – 8.10, odwóz w godzinach: 13.00 -16.00 według tras określonych powyżej. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu oraz przystanki zostanie ustalone w rozkładzie jazdy dostosowanym do rozkładu zajęć lekcyjnych. Rozkład jazdy opracowany zostanie przez Wykonawcę i dostarczony Zamawiającemuw terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu dzieci do szkół i punktów przedszkolnych oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawcy zobowiązani są podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowózi odwóz). 1.4. W razie uszkodzenia / awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy bez dodatkowych kosztów. 1.5. Obowiązki Wykonawcy:a) pojazd używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.),b) Wykonawca winien zatrudniać kierowców do realizacji ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, c) Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad dziećmi poprzez zapewnieniewykwalifikowanej opieki jednej dorosłej osoby w każdym pojeździe podczas każdego kursu (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna),d) Osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy,e) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmiw ramach przedmiotu zamówienia, w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależnościod zgłoszonych potrzeb, np. wsiadanie / wysiadanie dzieci z pojazdu),f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zapewnia miejsca siedzące dla wszystkich dzieci i ich opiekuna,g) w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowychdo pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, h) w sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczegodla dzieci przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,i) Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia,j) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: utrzymać w należytym porządku i czystości środki transportu, przestrzegać przepisów BHP i p.poż, ubezpieczyć środki transportu i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczyć sięod odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć środki transportu na czas przewozów, że wykorzystywane są do przewozu dzieci szkolnych.1.6. W przypadku stwierdzenia zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci, Zamawiającyzastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.1.7. Strony niniejszego postępowania publicznego niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, o ile takie wpływ wystąpił lub może wystąpić.1.8. W związku z epidemią COVID-19 strony zobowiązują się do stosowania ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczeniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi skutkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 374),w szczególności art. 15r i następne ustawy.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowyo pracę:2.1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:1) kierowców autobusów.2.2. Wykonawca oraz jego podwykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego, iż pracownicy o których mowa w pkt 2.1. są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1495 z późn. zm.)W przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi dopuszcza się, aby osobiście wykonywali czynności związane z przedmiotem niniejszego zamówienia.2.3. W celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności wymienione w pkt 2.1. są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający ma prawo w każdym momencie w czasie trwania realizacji zamówienia zażądać od osoby wykonującej te czynności dostarczenia oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego - w terminie nie przekraczającym 3 dni – iż jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.2.4. Za każdy stwierdzony przypadek wykonywania czynności wymienionych w pkt 2.1. przez osoby, które nie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający uprawniony jest do naliczania kary umownej w wysokości 5 000,00 zł za każdą osobę.2.5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. lub 2.3., za każde zdarzenie.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję,na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. z 2020 r. poz. 875 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował minimum 6 autokarami, które wyprodukowano po 31 grudnia 1998 roku oraz liczbie miejsc siedzących minimum 50;orazb) dysponuje lub będzie dysponował bazą eksploatacyjną:- wyposażoną w odpowiedni sprzęt techniczny i urządzenia umożliwiające prawidłowe prowadzenie działalności transportowej (zgodnie z art. 4 pkt 21a ustawy o transporcie drogowym),-usytuowaną na terenie Gminy Parzęczew lub w odległości nie większej niż 30 km od granic tej gminy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowski Unii Europejskie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu wykazania spełnienia warunku, którego opis został zamieszczony w dziale IV ust. 1 pkt 1; b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w celu wykazania spełnienia warunku , o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 3a i 3b, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 ze zm.) – takim wypadku Wykonawca wskaże Zamawiającemu taką bazę danych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.b) niezbędne pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli dotyczy.c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów, o których mowa w art. 22a ustawy (jeśli dotyczy, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz).d) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii 20,00
Rok prodkucji proponowanych do wykonania zadania autokarów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:- zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowydo aktualnego stanu prawnego, w szczególności zmiany w przepisach dotyczących oświaty;- rezygnacji z wykonania części zamówienia;- wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług zgodniez zasadami i warunkami określonymi w umowie;- zmiany liczby uczniów korzystających z biletów miesięcznych;- zmiany dotyczącej tras;- zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT;- zmian związanych z epidemią COVID-19;- zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, a mających wpływ na termin realizacji umowy (np. data otwarcia szkół po wakacjach).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i mieć formę pisemną.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Do stałej współpracy poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą. Prace mamy również na większe solówki DMC 18t z windą. DE-GB-IT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI