Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli 2019 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli 2019 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRozdrażew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-12-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-26
  • Numer ogłoszenia653105-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 653105-N-2018 z dnia 2018-11-26 r.

Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie, krajowy numer identyfikacyjny 25062023000000, ul. ul. Rynek  1 , 63708   Rozdrażew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 221 339, e-mail gzsrozdrawzew@o2.pl, faks 627 221 339.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rozdrazew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli 2019 r.
Numer referencyjny: GZSziP.221.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa dowożenia uczniów do szkoły podstawowej na zaję-cia lekcyjne, przedszkolaków na zajęcia przedszkolne oraz odwożenie uczniów i przedszkola-ków do miejsca zamieszkania, w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku. Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej, a także w dniach innych niż dni nauki szkol-nej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgod-nionego z Zamawiającym. Liczba kilometrów dziennie a/ rano pierwszy kurs autobusu 39,1 km od poniedziałku do piątku, b/ rano drugi kurs autobusu 18,1 km od poniedziałku do piątku, c/ po południu pierwszy kurs autobusu 6,4 km od poniedziałku do piątku, d/ po południu drugi kurs autobusu 25,0 km od poniedziałku do piątku, e/ po południu trzeci kurs autobusu 33,9 km od poniedziałku do piątku, f/ po południu czwarty kurs autobusu 20,1 km od poniedziałku do piątku, g/ po południu piąty kurs autobusu - bus 6,4 km od poniedziałku do piątku. Minimalny stan posiadania autobusów Autobusy zarejestrowane: 1) jeden na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących, 2) drugi na co najmniej 65 osób w tym co najmniej 58 miejsc siedzących, 3) autobus - bus zarejestrowany na co najmniej 14 osób w tym 14 miejsc siedzących. Liczba autobusów rano – 2 wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły, przedszkola w Rozdrażewie na godz.750 i na godz. 820 do Zespołu Szkół Specjalnych w Kro-toszynie. Liczba autobusów po południu – 3 w tym 1 autobus - bus autobusy rozwożą dzieci i młodzież do miejsca zamieszkania. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Główny przedmiot – 60.11.31.00-1. RANO 1. Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/ ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I SZKOŁY FILIALNEJ W DZIELICACH: godz. km miejscowość 7.00 0 WOLENICE (przysta. autobus.) 7.04 1,6 DZIELICE ( szkoła) 7.05 2,0 DZIELICE (przysta.autobus.) 7.07 2,9 DZIELICE (posesja 62A) 7.09 3,8 DZIELICE (posesja 73) 7.12 4,8 DZIELICE (krzyż. R-żew – Dzielice – Wolenice-Dębow.) 7.14 5,5 ROZDRAŻEW ul. 25 stycznia (posesja 15) 7.15 6,0 ROZDRAŻEW ul. 25 Stycznia (posesja 11) 7.20 9,2 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa) 7.30 15,8 NOWA WIEŚ (szkoła podstawowa) 7.35 19,7 GRĘBÓW (centrum wsi przyst. autobus.) 7.40 21,4 GRĘBOW ( ujazd) 7.41 22,4 TRZEMESZNO ( przyst. autobus./posesja 54) 7.42 23,0 TRZEMESZNO (przyst. autobus.) 7.46 25,0 ROZDRAŻEW ( przedszkole) 7.48 25,7 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa) 8.15 37,7 KROTOSZYN SP NR 3 (plac Szkolny) 8.20 39,1 KROTOSZYN-Szkoła specjalna (ul.Ostrowska) Objaśnienia: kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej 2. Autobus - zarejestrowany na co najmniej 65 osób /w tym co najmniej 58 miejsc siedzą-cych/ ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I PRZEDSZKOLA W ROZDRAŻEWIE: godz. km miejscowość 7.00 0 DĄBROWA (salka przy sklepie) 7.03 1,3 CHWAŁKI ( przyst. autobus) 7.08 3,2 ROZDRAŻEW – (szkoła podstawowa) 7.13 5,7 ROZDRAŻEW ul. Kościuszki (przyst. autobus.) 7.16 7,7 ROZDRAŻEWEK (pętla) 7.18 9,0 ROZDRAŻEWEK ( posesja nr 16) 7.22 11,0 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 11) 7.24 12,0 MACIEJEW (Skrzyżowanie pod lasem) 7.28 13,6 MACIEJEW (centrum wsi - przyst.autob.) 7.30 14,5 MACIEJEW (posesja nr 3) 7.32 15,3 MACIEJEW (posesja nr 1) 7.36 17,4 PRZEDSZKOLE ROZDRAŻEW 7.38 18,1 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa, przesiadka do szkół w Krotoszynie) Objaśnienia: kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej. PO POŁUDNIU 1. Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób / w tym co najmniej 50 miejsc sie-dzących/ ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁYPODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE godz. km miejscowość 1245 0 SP ROZDRAŻEW 1249 1,9 CHWAŁKI (przyst. autobus) 1252 3,2 DĄBROWA (salka przy sklepie) 1258 6,4 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa) Objaśnienia: kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej. 2. Autobus - zarejestrowany na co najmniej 65 osób / w tym co najmniej 58 miejsc siedzących/ ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWE W ROZDRAŻEWIE I PRZEDSZKOLA W ROZDRAŻEWIE: godz. km miejscowość 1300 0 SP ROZDRAŻEW 1302 0,6 PRZEDSZKOLE W ROZDRAŻEWIE 1305 2,5 ROZDRAŻEW (ul. Kościuszki) 1308 4,5 ROZDRAŻEWEK (przystanek -pętla) 1310 5,8 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 16) 1313 7,8 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 11) 1315 8,8 MACIEJEW (skrzyżow. pod lasem) 1317 10,4 MACIEJEW (centrum wsi) 1319 11,3 MACIEJEW (posesja nr 3) 1323 15,1 NOWAWIEŚ (szkoła) 1328 19,0 GRĘBÓW (centrum wsi - wysiadają) 1331 20,7 GRĘBÓW (ujazd) 1332 21,7 TRZEMESZNO (posesja 54) 1333 22,3 TRZEMESZNO (przystanek autobus.) 1337 25,0 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa) Objaśnienia: kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej 3. Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób / w tym co najmniej 50 miejsc siedzą-cych/ ROZKŁAD JAZDY DLA SZKÓŁ KROTOSZYŃSKICH I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE: godz. km miejscowość 14.20 0 KROTOSZYN SZK. SPECJ. 14.25 1,4 KROTOSZYN SP Nr 3 /Plac szkolny/ 14.40 13,4 ROZDRAŻEW (przesiadka dzieci ze szkół krotoszyńskich) 14.45 16,0 TRZEMESZO (przystanek autobusowy) 14.46 16,6 TRZEMESZNO (przystanek autobusowy/ posesja 54) 14.48 17.6 GRĘBÓW (ujazd) 14.50 18,7 GRĘBÓW (przystanek autobus./centrum wsi) 14.55 24,7 ROZDRAŻEW (szkoła) 15.00 27,9 ROZDRAŻEW (ul.25 stycznia przyst. autobus./posesja 11) 15.01 28,4 ROZDRAŻEW (ul. 25 Stycznia/ posesja 15) 15.02 29,1 DZIELICE (krzyż. R-żew– Dzielice – Wolenice – Dębow.) 15.03 30,1 DZIELICE (posesja 73) 15.04 31,0 DZIELICE (posesja 62A) 15.06 31,9 DZIELICE (przystanek autobus.) 15.10 33,9 WOLENICE (przystanek autobus) Objaśnienia: Kursuje: od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej 4. Autobus - zarejestrowany na co najmniej 65 osób / w tym co najmniej 58 miejsc siedzą-cych/ ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE: godz. km miejscowość 14.40 0 ROZDRAŻEW (szkoła, przesiad. ze szkół krotoszyńskich) 14.43 2,7 MACIEJEW ( przyst. autobus/posesja 1) 14.44 3,5 MACIEJEW (posesja 3) 14.46 4,4 MACIEJEW (przystanek autobus. /centrum wsi) 14.48 6,0 MACIEJEW (skrzyżowanie pod lasem) 14.49 7,0 ROZDRAŻEWEK (posesja 11) 14.51 9,0 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 16) 14.52 10,3 ROZDRAŻEWEK (pętla, przyst. autobus. ) 14.57 13,7 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa) 14.59 15,6 CHWAŁKI (przystanek autobusowy) 15.01 16,9 DĄBROWA (salka przy sklepie) 15.05 20,1 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa) Objaśnienia: Kursuje: od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej. 5. Autobus – bus zarejestrowany na co najmniej 14 osób /w tym 14 miejsc siedzących/ ROZKŁAD JAZDY DLA UCZNIÓW ZE SZKÓŁ KROTOSZYŃSKICH: godz. km miejscowość 15.45 0 ROZDRAŻEW (przystanek MZK koło szkoły) 15.50 1,9 CHWAŁKI (przystanek autobus.) 15.55 3,2 DĄBROWA (przystanek autobus) 16.00 4,5 CHWAŁKI (przystanek autobus) 16.05 6,4 ROZDRAŻEW (przystanek MZK koło szkoły) Objaśnienia: kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.

II.5) Główny kod CPV: 60113100-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Dowóz dzieci na innych trasach.Zamówienie zostanie udzielone na zasadach jak zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1, 1a i1b ustawy PZP: a) dotyczące kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają:  uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,  certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz.2200 z późń zm.),  licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz. 2200 z póżń zm.); 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:  Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieściepięćdziesiąttysięcyzłotych00/100),  posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 50.000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzie-lenie zamówienia (licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywali przewozy regularne specjalne – dowożenie dzieci do szkół i udokumentują, że wykonali te usługi z należytą starannością, oraz:  dysponują lub będą dysponować autobusami w dobrym stanie technicznym (po-siadającym aktualne przeglądy techniczne), w ilości co najmniej 3 szt. zarejestro-wane:  pierwszy na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących,  drugi na co najmniej 65 osób w tym co najmniej 58 miejsc siedzących,  trzeci autobus - bus zarejestrowany na co najmniej14 miejsc w tym 14 miejsc siedzących  zapewnią dodatkowo autobusy rezerwowe w dobrym stanie technicznym (z aktualnymi przeglądami technicznymi), posiadające łącznie taką ilość miejsc jaka jest wymagana dla obsługi wszystkich tras,  wymagane autobusy będą posiadały rok produkcji nie starszy niż 2000
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy PZP): Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z odpowiednim organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 9 pkt 6) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)ust. 9 pkt 7) i 8) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie 10 dni następujących aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia: 1) Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w punkcie VIII ust. 1 pkt 1a) SIWZ (w tym aktualny cer-tyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym i aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz. 2200 z póżń. zm.); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do-kumenty te składa każdy z Wykonawców; 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w punkcie VIII ust. 1 pkt 1b) SIWZ, tj. 250.000,00 zł; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż określona w pkt. VIII ust. 1 pkt 1b) SIWZ; 3) Dokument w postaci informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej minimalną, określoną w punkcie VIII ust. 1 pkt 1b) SIWZ, wysokość posiadanych środków finansowych lub co najmniej taką zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć odrębne dokumenty potwierdzające, że łącznie wszyscy Wykonawcy dysponują minimalną, określoną w punkcie VIII ust. 1 pkt 1b) SIWZ, kwotą lub taką zdolnością kredytową; 4) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, zawierający co najmniej jedną i nie więcej niż pięć usług wymienionych w punkcie VIII ust. 1 pkt 1c) SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody, określające czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; dowodami tymi są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych, że są wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej w punkcie 4a); Zakres wykazu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w punkcie VIII ust. 1 pkt 1c) w zakresie doświadczenia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaz wraz z dowodami składa przynajmniej jeden w Wykonawców. Jeżeli załączony wykaz wykonanych usług będzie potwierdzać wartość tych usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane; w przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej w pkt. 4, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane niena-leżycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie do-datkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. wykaz sprzętu posiadanego przez wykonawcę wraz z autobusami rezerwowymi który jest wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w rozdziale III niniejszej siwz (do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wykazanego sprzętu z aktualnymi przeglądami technicznymi); 5) zezwolenie na przewozy określone w art.21 ust. 2 i art. 22 ust. 1 pkt. 2,3,6 zgod-nie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz. 2200 z póżń. zm.); 6)oświadczenie wykonawcy potwierdzające budowę autobusu służącego do prze-wozu dzieci szkolnych zgodnie z § 22 ust.1 rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz. 2022); 7)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami do prowadzenia pojazdów (uprawnienia kategorii D), zgodnie z zapisami rozdziału III niniejszej siwz (do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów poświadczających dysponowanie wymaganymi uprawnieniami); 8)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
termin płatności 10,00
pojazdy niskoemisyjne 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI