Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstróda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia760448-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 760448-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 51040217500000, ul. Grunwaldzka  19 A , 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 464 929, , e-mail sekretariat@ostróda.psoni.org.pl, , faks 896 464 929.
Adres strony internetowej (URL): www.ostroda.psoni.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
organizacja pozarządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ostroda.psoni.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
Numer referencyjny: PSONI/ZP/01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 320000,00
Waluta:
pl
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 01.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca podejmie się codziennego dowozu i odwozu osób z niepełnosprawnościami do placówek PSONI Koło w Ostródzie wg harmonogramu – czasowego na określonej/ych trasie/sach.3.2.1 Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi transportowej samochodem Wykonawcy z odpowiednim wyposażeniem: a) Wykonawca zapewni w pojeździe, w którym wykonywać będzie usługi podnośnik lub podjazd dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie dla nich mocowanie. W przypadku braku takiego wyposażenia, Zamawiają oczekuje pomocy ze strony kierowcy przy wsiadaniu, zajmowaniu miejsc i wysiadaniu osób z niepełnosprawnościami do i z pojazdu polegającej na podnoszeniu i przenoszeniu z wózka inwalidzkiego do samochodu i odwrotnie. b) Pojazd musi posiadać obowiązkowe badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW). c) Wszystkie fotele w pojeździe muszą być wyposażony w pasy bezpieczeństwa, musi być sprawny techniczne pod każdym względem m. in. musi posiadać sprawna klimatyzację i ogrzewanie.32.2 Opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami podczas transportu zapewnia Zamawiający.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: spełnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: spełnia/nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:1.1. dla części nr I – 1 590,40 zł1.2. dla części nr II – 1 531,50 zł1.3. dla części nr III – 2 020,70 zł1.4. dla części nr IV – 1 081,00 zł1.5. dla części nr V – 1 585,60 zł1.6. dla części nr VI – 1 711,70 zł1.7. dla części nr VII – 1 585,60 zł1.8. dla części nr VII – 2 020,70 zł1.9. dla części nr IX – 1 171,17 zł1.10. dla części nr X – 1 261,26 zł1.11. dla części nr XI – 2 020,70 zł1.12. dla części nr XII – 1 711,70 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 1
Maksymalna liczba wykonawców   3
Kryteria selekcji wykonawców:
brak

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 2,70

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 31.01.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I. (dowóz) Wymagany jeden autobus 20-osobowy (19+1) w godz. 6 00 – 8 30 na trasie nr 1: Ostróda –Grunwald - Łodwigowo – Stębark - Lipowa Góra – Frygnowo – Pacółtowo - Gierzwałd – Rychnowo - Wólka Lichtajńska – Grabinek - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II. (dowóz) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6 00 – 8 30 na trasie nr 2: Ostróda – Stare Jabłonki – Lubajny - miasto Ostróda – Wałdowo - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III. (dowóz) Wymagany jeden samochód 15-osobowy (14+1) w godz. 6 00 – 8 30 na trasie nr 3: Ostróda – Skarpa – Bynowo – Dębinka – Miłomłyn – Faltyjanki – Liwa - miasto Ostróda - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV. (dowóz) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 600 – 845 na trasie nr 4: Ostróda – Samborowo – Miłomłyn – Szeląg - Lesiak Ostródzki – miasto Ostróda - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V. (dowóz) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 600 - 830 na trasie nr 5: Ostróda – Olsztynek – Platyny – Wigwałd – Ostrowin – Grabin - miasto Ostróda –Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI. (dowóz)Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6 00 – 8 30 na trasie nr 6: Ostróda – Klonowo – Bartki – Dylewo – Dylewko – Kajkowo – Naprom - Bałcyny – Brzydowo - Ornowo – Ostróda.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27,00
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część VII. (odwóz) – (odpowiednik części V na trasie nr 5) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 600 - 830 na trasie nr 5: Ostróda – Olsztynek – Platyny – Wigwałd – Ostrowin – Grabin - miasto Ostróda.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII. (odwóz) - (odpowiednik części I na trasie nr 1)Wymagany jeden autobus 20-osobowy (19+1) w godz. 6 00 – 16 30 na trasie 1: Ostróda – Grunwald - Łodwigowo – Stębark - Lipowa Góra – Frygnowo - Pacółtowo – Gierzwałd – Rychnowo - Wólka Lichtajńska – Grabinek - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX. (odwóz) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 1400 - 830 na trasie nr 9: Ostróda – Miłomłyn – Faltyjanki – Szeląg - miasto Ostróda - Stare Jabłonki - Lubajny - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X (odwóz) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14 00 – 16 30 na trasie nr 10: Ostróda –Wałdowo - Lesiak Ostródzki – Turznica – Samborowo - Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI (odwóz) - (odpowiednik części III na trasie nr 3) Wymagany jeden samochód 15-osobowy (14+1) w godz. 14 00 – 16 30 na trasie nr 3: Ostróda – Skarpa – Bynowo – Dębinka – Miłomłyn – Faltyjanki – Liwa - miasto Ostróda.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Codzienny (od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie z miejscowości określonych jako trasy dowozu i odwozu stanowiących jednocześnie części zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XII (odwóz)- (odpowiednik części VI na trasie nr 6) Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14 00 – 16 30 na trasie nr 10: Ostróda – Klonowo – Bartki – Dylewo – Dylewko – Kajkowo – Naprom - Bałcyny – Brzydowo - Ornowo – Ostróda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2,70
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 2,70

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI