IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Ilość osób niepełnosprawnych |
0,10 |
Ilość osób bezrobotnych |
0,10 |
Ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku, posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia |
0,10 |
Czas przyjazdu, na miejsce wykonania usługi w okresie zimowym i w przypadku wystąpienia awarii, od zgłoszenia |
0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,f) zmniejszeniu może ulec wynagrodzenie Wykonawcy w momencie zmiany ilości obiektów i powierzchni do sprzątania lub rezygnacji z części usług w sytuacji gdy nie będzie potrzeby ich realizacji - w przypadku:• przekazania obiektów innemu zarządcy, likwidacji placówek lub w związku z przemieszczeniami oraz okresowo wyłączanymi pomieszczeniami użytkowania np. podczas remontów,• rezygnacji z np. czynności dezynfekcyjnych w momencie ustania pandemii o 0,5% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie dla poszczególnych obiektów w miesiącach, w których usługa nie będzie wykonywana, - w każdym miesiącu kalendarzowym zmniejszeniu może ulec ilość obiektów do 50% lub powierzchni do sprzątania do 50%, g) zmianie może ulec termin i godziny wykonania czynności określonych w pkt 1 SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” ppkt. 2, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:- wstrzymania realizacji czynności, ich przesunięcia przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych czynności powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,h) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt g) termin może ulec odpowiedniemu przesunięciu o ilość dni wynikających z działań określonych w pkt g).i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 i 2 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-30, godzina:
10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2020-12-29 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad: 1. Kryterium – Cena - waga 60% (0,60)- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%. 2. Kryterium – ilość osób niepełnosprawnych - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:EN = ((ENi - EN min)/ (EN max - EN min)) x 100 pkt. x 10% (0,1) gdzie: EN – ilość punktów w kryterium,EN max – maksymalna ilość osób niepełnosprawnych w ofertach, ENi – ilość osób niepełnosprawnych w badanej ofercie,EN min – minimalna ilość osób niepełnosprawnych w ofertach.Kryterium dotyczy ilości osób niepełnosprawnych, skierowanych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.Minimalna ilość osób niepełnosprawnych wynosi 1.Nie spełnienie postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnej ilość osób niepełnosprawnych, będzie oznaczało, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca nie wskaże ilości osób niepełnosprawnych, skierowanych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku, jeżeli minimalna ilość osób niepełnosprawnych w ofertach będzie równy maksymalnej ilość osób niepełnosprawnych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj.10 pkt.3. Kryterium – ilość osób bezrobotnych - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: EB = ((EBi – EB min) / (EB max – EB min)) x 100 pkt. x 10% (0,1) gdzie: EB – ilość punktów w kryterium,EB max – maksymalna ilość osób bezrobotnych w ofertach, EBi – ilość osób bezrobotnych w badanej ofercie,EB min – minimalna ilość osób bezrobotnych w ofertach.Kryterium dotyczy ilości osób bezrobotnych, skierowanych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.Minimalna ilość osób bezrobotnych zatrudnionych wynosi 1. Nie spełnienie postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnej ilość osób bezrobotnych, będzie oznaczało, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca nie wskaże ilości osób bezrobotnych, skierowanych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku, jeżeli minimalna ilość osób bezrobotnych w ofertach będzie równy maksymalnej ilość osób bezrobotnych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj.10 pkt.4. Kryterium – ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: E = ((Ei – E min) / (E max – E min)) x 100 pkt. x 10% (0,1) gdzie: E – ilość punktów w kryterium,E max – maksymalna ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia w ofertach, Ei – ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia w badanej ofercie,E min – minimalna ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia w ofertach.Kryterium dotyczy ilości osób do 30 roku oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia skierowanych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.Minimalna ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia wynosi 1.Nie spełnienie postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnej ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, będzie oznaczało, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca nie wskaże ilości osób do 30 roku oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia skierowanych do realizacji zamówienia, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku, jeżeli minimalna ilości osób do 30 roku oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia w ofertach będzie równy maksymalnej ilości osób do 30 roku oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj.10 pkt.5. Kryterium – czas przyjazdu, na miejsce wykonania usługi w okresie zimowym i w przypadku wystąpienia awarii, od zgłoszenia - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.≤ 30 minut - 10 pkt, > 30 minut do ≤ 45 minut - 6 pkt, > 45 minut do ≤ 60 minut - 2 pkt, > 60 minut - 0 pkt.W przypadku określenia czasu reakcji ≤ 30 minut, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 10.Jeżeli Wykonawca nie wskaże czasu przyjazdu, na miejsce wykonania usługi w okresie zimowym i w przypadku wystąpienia awarii, od zgłoszenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał > 60 minut i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 30.11.2020 r. godzina 11:15, on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl