Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób GMK i KTBS
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-08-17
  • ZamawiającyKOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób GMK i KTBS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 474 41

1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

utrzymanie czystości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób GMK i KTBS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f5bcfd-f9d3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z treścią rozdziału XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozdziału I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOZ/04/2021/UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BUDYNKI GMK I KTBS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Sprzątanie powierzchni w częściach wspólnych budynków stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Sp. z o. o. obejmujących usługi:
a) zamiatanie oraz mycie klatek schodowych,
b) zamiatanie i mycie zejść do piwnic i korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego
użytku, tj. wózkowni, suszarni oraz pomieszczeń technicznych
c) mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz drzwi do pomieszczeń wspólnych,
d) mycie okien na klatkach schodowych oraz w piwnicach, parapetów i balustrad schodowych,
e) mycie lamperii i grzejników,
f) ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, gablot,
g) utrzymywanie czystości pomieszczenia monitoringu oraz sprzętu w nim się znajdującego,
h) mechanicznego czyszczenia przy użyciu maszyny czyszczącej części wspólnych budynków
(klatek schodowych, podestów) z częstotliwością minimalną raz na kwartał.
i) usuwanie nieczystości w postaci fekaliów, odchodów pochodzenia zwierzęcego,wszelkich
płynów ustrojowych oraz zabrudzeń powstałych w wyniku umyślnego działania na częściach wspólnych budynków.

Pozostałe czynności:
a) bezzwłoczne powiadamianie zarządcy nieruchomości o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowanie doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed skutkami uszkodzeń (np. zamknięcie dopływu wody w razie pęknięcia przewodu wodociągowego);
b) przekazywanie Zamawiającemu informacji o zauważonych usterek technicznych,
c) zawiadamianie Zamawiającego o rażącym lub uporczywym naruszaniu przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
d) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o niewykonaniu obowiązku przez firmę zajmującą się wywozem odpadów komunalnych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 5 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wystąpi nagła konieczność zlecenie dodatkowych usług polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po
zabezpieczeniu odpowiednich środków na ich sfinansowanie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „cena ofertowa brutto” – C
SWZ- „Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w
budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego
Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.” - nr postępowania: DOZ/04/2021/UTRZYMANIE
CZYSTOŚCI BUDYNKI GMK I KTBS
Strona 18
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga Liczba Sposób oceny wg wzoru
[%] punktów
cena ofertowa 100% 100 Cena najniższej oferty
brutto - C C = ----------------------------------------------- x 100 punktów
Cena badanej oferty
RAZEM 100% 100 ------------------------------------------
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „ cena ofertowa brutto dla każdej części 1,2”,
4. Ocena punktowa w kryterium „cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny
ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w
tabeli rozdz. XVI pkt.2 Cena ofertowa brutto rozumiana jest jako cena za jeden miesiąc świadczenia
usług.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do wiat i wiaty śmietnikowe przy budynkach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg:
a) utrzymywanie czystości na chodnikach, dojściach do budynków i do altanek śmietnikowych oraz na pozostałych ciągach pieszych poprzez ich zamiatanie, usuwanie chwastów,
czyszczenie kratek odpływowych, wpustów do kanalizacji deszczowej
b) sprzątanie wiat śmietnikowych,
c) sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,schodów, korytarzy piwnicznych,
d) w okresie zimowym – uprzątanie śniegu i lodu z przed wejść do klatek
schodowych,podestów, ciągów pieszych, dojść do altanek śmietnikowych, posypywanie ciągów pieszych i wjazdów piaskiem i solą,

Pozostałe czynności:
a) bezzwłoczne powiadamianie zarządcy nieruchomości o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowanie doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed skutkami uszkodzeń (np. zamknięcie dopływu wody w razie pęknięcia
przewodu wodociągowego);
b) przekazywanie Zamawiającemu informacji o zauważonych usterek technicznych,
c) zawiadamianie Zamawiającego o rażącym lub uporczywym naruszaniu przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
d) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 5 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wystąpi nagła konieczność zlecenie dodatkowych usług polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków na ich sfinansowanie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „cena ofertowa brutto” – C
SWZ- „Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w
budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego
Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.” - nr postępowania: DOZ/04/2021/UTRZYMANIE
CZYSTOŚCI BUDYNKI GMK I KTBS
Strona 18
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga Liczba Sposób oceny wg wzoru
[%] punktów
cena ofertowa 100% 100 Cena najniższej oferty
brutto - C C = ----------------------------------------------- x 100 punktów
Cena badanej oferty
RAZEM 100% 100 ------------------------------------------
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „ cena ofertowa brutto dla każdej części 1,2”,
4. Ocena punktowa w kryterium „cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny
ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w
tabeli rozdz. XVI pkt.2 Cena ofertowa brutto rozumiana jest jako cena za jeden miesiąc świadczenia
usług.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
1) zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykaże, że
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizował w sposób
należyty przez okres minimum 6 miesięcy co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności
porównywalnej z opisanym przedmiotem zamówienia polegającym na utrzymania czystości i
porządku w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, budynkach użyteczności publicznej,
obiektach usług turystycznych o łącznej powierzchni 4000 m2 dla części 1 zamówienia oraz
sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do
wiat i wiaty śmietnikowe przy budynkach o łącznej powierzchni 1000 m2 dla części 2 zamówienia.
Z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne dokumenty.
Wzór wykazu na potwierdzenie warunku stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację Załącznika nr 5.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
wykonawców, ocena tego warunku będzie spełniona jeżeli co najmniej jeden z
wykonawców będzie spełniał ten warunek w całości.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, ważną na okres realizacji zamówienia. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ);
2. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne lub będą zawierać błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (w tym również spółki cywilne) ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1
musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3. Oferta podmiotów występujących wspólnie winna zawierać:
1) upoważnienie i pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do reprezentowania
poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli prawo to
nie wynika z załączonych dokumentów (m.in. w celu zweryfikowania czy prawidłowo został
ustanowiony pełnomocnik o którym mowa w pkt 1),
2) ofertę cenową sporządzoną wg formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do
niniejszej SWZ, podpisaną przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1.
3) dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie przez podmioty warunku nie
podlegania wykluczeniu oraz warunków udziału w postępowaniu określone w części VII niniejszej
Specyfikacji
4. Do przygotowywania oferty stosuje się zasady wymienione w pkt 2 do 4 części VIII SWZ „OPIS
PRZYGOTOWANIA OFERT”, przy czym kopie dokumentów dotyczących każdego z
Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców (a nie np. przez
pełnomocnika konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana treści umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy załączonym do niniejszej SWZ oraz wypadkach wskazanych w ustawie Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w umowie na podstawie art. 455 ust. 1, ust. 2 , ust. 3, ust. 4, nie naruszając art. 454 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie okładek na dowód rejestracyjny, Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Proszę o informacje w sprawie kosztu za okładkę na dowód rejestracyjny z nadrukiem. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI