Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8212192

1.5.8.) Numer faksu: 478212193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c088d69b-a0da-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010070/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polski w formie elektronicznej platforma zakupowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow.2. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:1) Platforma, dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow i formularz ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.WAŻNE :,,Wyślij wiadomość…” nie służy do składania ofert!2) W sytuacjach awaryjnych np. gdy nie działa Platforma, Wykonawca może przesłać wiadomość na email Zamawiającego: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl3. Zamawiający zaleca, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użycia środków komunikacji elektronicznej.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawia się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwierania ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresem jako konkrety Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platforma zakupowa.pl przesyłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.9. Zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. 10. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składnia ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, którym mowa w ust. 13, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert.12.W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 14, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz nie ma obowiązku przedłużania terminu składania ofert. 13.Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wnioskuo wyjaśnienie treści SWZ.14.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawnienia źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a w przypadku, o którym mowa w art. 280 ust. 2 i , przekazuje Wykonawcom, którym udostępnił odpowiednio SWZ albo opis potrzeb i wymagań.15.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji; Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji sprawuje inspektor ochrony danych: Adres: ul. Dąbrowskiego 30, 35 – 036 Rzeszówe-mail: iod.kwp@rz.policja.gov.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn.: „Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie”, oznaczonego numerem postępowania: ZP/6/2021;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;  Okres przechowywania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy Okres przechowywania może zostać również wydłużony w przypadku, gdy dane będą przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publicznym. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 – Świadczenie usług kominiarskich w KWP Rzeszów (budynki wielkopowierzchniowe) i jednostkach podległych, KMP Rzeszów i jednostkach podległych oraz KPP Łańcut;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych (rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ .

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Świadczenie usług kominiarskich w KPP Jasło i jednostkach podległych, KPP Strzyżów i jednostkach podległych, KPP Dębica i jednostkach podległych oraz KPP Ropczyce i jednostkach podległych.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych (rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ .

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Świadczenie usług kominiarskich w KMP Krosno i jednostkach podległych, KPP Brzozów i jednostkach podległych, KPP Lesko i jednostkach podległych, KPP Ustrzyki Dolne i jednostki podległe, KPP Sanok i jednostki podległe;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych (rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Świadczenie usług kominiarskich w KMP Przemyśl i jednostkach podległych, w KPP Leżajsk i jednostki podległe, KPP Przeworsk i jednostki podległe, KPP Jarosław i jednostki podległe, KPP Lubaczów i jednostki podległe;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych (rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Świadczenie usług kominiarskich w KMP Tarnobrzeg i jednostkach podległych, KPP Kolbuszowa i jednostki podległe, KPP Mielec i jednostki podległe, KPP Nisko i jednostki podległe, KPP Stalowa Wola i jednostki podległe.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych (rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadzcenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w paragrafie 18 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § 6 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. usługi kominiarskie w zakresie kontroli i czyszczenia przewodów kominowych wg wymagań wskazanych w art. 62 ust. 1 pkt 1) lit c) Ustawy z dnia 7 lipca Prawo Budowlane, o łącznej wartości 100 000,00 zł brutto.b) dysponuje osobami kompetentnymi do wykonania zamówienia, to jest: - minimum jedna osoba posiadająca kwalifikacje mistrza kominiarskiego – osoba ta musi posiadać uprawnienia mistrza kominiarskiego niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, pracujący czynnie w zawodzie z minimalnym 3 letnim stażem potwierdzający kwalifikację zawodowe zgodne z art. 3 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 22 marca 1989 r. o rzemiośle ( Dz.U. z 2020 r. poz.2159 ze zm.).- dodatkowo co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikację mistrza lub czeladnika w zawodzie kominiarza lub osoba (przyuczana do zawodu) posiadająca min. 2 letni staż pracy przy wykonywaniu usług kominiarskich stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia.Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. b) odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W zakresie spełnienia warunków udziału w postepowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji ,b) wykaz usług kominiarskich wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty, w przypadku zmian kluczowych specjalistów: 1) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby posiadającej kwalifikacje czynnie zawodowo mistrza w rzemiośle kominiarskim, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 22 marca 1989 r. o rzemiośle (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2159 ze zm. ) w następujących przypadkach:a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kluczowego specjalisty,b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy.2) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, uczestniczących ze strony Wykonawcy w realizacji zamówienia, jeżeli nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego.2. Ilość obiektów, a co za tym idzie również ilość przewodów kominowych i podłączeń do nich wykazanych do przeglądu w zadaniach: Nr 1, Nr2, Nr 3, Nr 4 i Nr 5 może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy.3. W przypadku, gdyby w trakcie przeprowadzanej inwentaryzacji wynikły rozbieżności pomiędzy ilościami przewodów podanych w opracowanym dla każdego zadania „Wykazie przewodów kominowych spalinowych, dymowych, wentylacji grawitacyjnej" a stanem faktycznym po przeprowadzeniu inwentaryzacji, Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie tych ilości. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dokonanie usług w zakresie zwiększonej ilości po cenach określonych w ofercie. Zmiany ilości nie mogą przekroczyć 20% ilości podanej w w/w „Wykazie ilości przewodów kominowych z podziałem na zadania" zał. Nr 1 do Umowy.4. Wprowadzenie zmian treść niniejszej umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).5.Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Zmiana wynagrodzenia dotycząca stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy poprzez pisemny aneks.6.Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a także cen jednostkowych może również ulec zmianie w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego ( o procentową różnicę wartości wynikających ze stawki i podatku),2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. i minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz.U. 2019 r. poz. 1564),3) zasad podlegania ubezpieczenia społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t. j. Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.7.Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia do niezwłocznego odstąpienia od Umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 456 ust 1,2 i 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). 8. Odstąpienie od Umowy lub rozwiązanie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.9. Zamawiający w razie rozwiązania Umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 2 lub odstąpienia lub rozwiązania Umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 3 jest zobowiązany wyłącznie do zapłaty wynagrodzenia za usługi, które zostały zrealizowane do dnia odstąpienia od Umowy lub rozwiązania Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wydruku i wyklejenia tablicy reklamowej - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wykonanie wydruku i wyklejenia tablicy reklamowej/billboardu z dwóch stron o wymiarze 4m x 2,5m. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI