WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-08
  • ZamawiającyWrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00301830
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych
oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław,
usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982123598

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Namysłowska 8

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych
oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław,
usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ceb3a1-00a6-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Specyfikacja połączenia, W postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Specyfikacja połączenia
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
b. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
c. Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
d. Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34 (w dni robocze godz. 8.00-16.00); e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rodz. XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/8/2024/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług kompleksowej deratyzacji terenów zewnętrznych
oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław,
usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N.
Miejscem wykonywania usługi deratyzacji są:
1) kwartały i części wspólne budynków w centrum Wrocławia,
2) kwartały i części wspólne budynków poza centrum Wrocławia.
Centrum Wrocławia - teren ograniczony rzeką Odrą, mostem Milenijnym, ul. Milenijną, ul. Na Ostatnim Groszu, estakadą Gądowianką, ul. Klecińską, ul. Petuniową, al. Gen. Hallera, al. Armii Krajowej, Lasem Rakowieckim oraz Starą Odrą

W zakresie kompleksowej deratyzacji nieruchomości w centrum Wrocławia Wykonawca będzie prowadził, przez cały okres obowiązywania umowy, stały monitoring nieruchomości w centrum Wrocławia, w tym kwartałów oraz części wspólnych budynków, pod kątem określenia zapotrzebowania na wykonanie zabiegów deratyzacji oraz zapotrzebowania na środki techniczne niezbędne do jej skutecznego przeprowadzenia oraz będzie przeprowadzał skuteczne zabiegi deratyzacyjne w terminach określonych w pkt. 1 poniżej;
1) Zabiegi deratyzacyjne wykonywane będą:
a) obligatoryjnie na wszystkich nieruchomościach w centrum Wrocławia, w tym kwartałów oraz części wspólnych budynków, w terminach określonych w Regulaminie, tj.:
- od 1 stycznia do 31 marca,
- od 1 maja do 30 września,
- od 1 listopada do 31 grudnia,
z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy ww. uchwały Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie terminów trwania obowiązkowej deratyzacji, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania przeprowadzanych przez siebie zabiegów do zmienionych terminów, bez konieczności zmiany umowy, w tym w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie;
b) interwencyjnie, poza terminami określonymi w pkt a powyżej,
- w każdym przypadku otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego,
- w każdym przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, w trakcie prowadzenia stałego monitoringu – wizji w terenie - występowania gryzoni na nieruchomościach objętych umową.
W zakresie deratyzacji nieruchomości poza centrum Wrocławia:
1) Wykonawca będzie przeprowadzał skuteczne zabiegi deratyzacyjne nieruchomości poza centrum Wrocławia, w tym kwartałów oraz części wspólnych budynków,
2) Zabiegi deratyzacyjne wykonywane będą:
a) obligatoryjnie na wszystkich nieruchomościach poza centrum Wrocławia, w terminach określonych w Regulaminie -Uchwale XXV/672/20 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia z późniejszymi zmianami, tj.:
- od 1 marca do 31 marca,
- od 1 listopada do 30 listopada,
z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy ww. uchwały Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie terminów trwania obowiązkowej deratyzacji, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania przeprowadzanych przez siebie zabiegów do zmienionych terminów, bez konieczności zmiany umowy, w tym w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie;
b) dodatkowo, poza terminami określonymi w lit. a powyżej, Zamawiający może zlecić do 100 dodatkowych deratyzacji części wspólnych budynków oraz do 100 dodatkowych deratyzacji terenów zewnętrznych, zlecenie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany w umowie, przy czym Wykonawca rozpocznie realizację zleconych zabiegów w ciągu 1 dnia od daty otrzymania zlecenia, o czym poinformuje Zamawiającego na adres e mail, z którego otrzymał zgłoszenie.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty:
- projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ,
- załącznik nr 5 do umowy/ załącznik nr 10 do SWZ - wykaz budynków objętych deratyzacją,
- załącznik nr 6 do umowy/ załącznik nr 11 do SWZ - wykaz terenów zewnętrznych objętych deratyzacją.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy – dysponowanie dodatkowymi osobami posiadającymi ukończone w ciągu ostatnich czterech lat szkolenie/kurs z zakresu prowadzenia zabiegów deratyzacji, powyżej wymaganych dwóch osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdz. VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą prowadzenie działalności
w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, a tym samym nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z ustawą z dnia
11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 150 000 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzaniu zabiegów deratyzacji nieruchomości o łącznej minimalnej powierzchni wynoszącej 2,0 ha dla każdej usługi (suma powierzchni kwartałów i części wspólnych budynków), o wartości umowy minimum 100 000 zł brutto każda. Uwaga: Pod pojęciem 1 usługi Zamawiający rozumie wykonywanie usługi lub usług w ramach 1 umowy (kontraktu);
b) dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania usługi, które posiadają ukończone w ciągu ostatnich czterech lat szkolenie/kurs z zakresu prowadzenia zabiegów deratyzacji, posiadającymi wiedzę związaną z przedmiotem zamówienia;
c) dysponuje sprawnym sprzętem umożliwiającym realizację usługi, tj.:
 co najmniej 1 samochodem o łącznej masie do 3,5 tony,
 co najmniej 1 aparatem fotograficznym,
 co najmniej 1 urządzeniem GPS.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadkach określonych w pkt. 2) i 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2, 4, ustawy Pzp sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (podmioty zagraniczne) zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, składa
- informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt.1, 2, 4 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt.1,2 i 4 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt.1,2 i 4 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

b) Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Pzp oraz art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (załącznik nr 6a i 6b do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą prowadzenie działalności w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, a tym samym nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r. poz. 1421), w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz.. VII ust. 2 pkt 2 SWZ;
b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz. VII ust. 2 pkt 3 SWZ;
c) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz.. VII ust. 2 pkt 4b SWZ -wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
d) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz. VII ust. 2 pkt 4a SWZ - wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi podmiotami, w/w wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu podmiot ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
e) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz.. VII ust. 2 pkt 4c SWZ - wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
2) kwotę gwarancji/poręczenia,
3) termin ważności gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Warunki, które powinna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa/bankowa, poręczenie zapłaty wadium:
1) powinna być udzielona nieodwołalnie, bezwarunkowo na pokrycie roszczeń Zamawiającego z tytułu zabezpieczenia zapłaty wadium przez Wykonawcę,
2) kwota gwarancji/poręczenia i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami SWZ oraz umowy,
3) warunkiem wypłaty kwoty gwarantowanej może być jedynie przedstawienie Gwarantowi/Poręczycielowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z oświadczeniem, że wobec Wykonawcy zachodzą przesłanki zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; Gwarant/Poręczyciel zobowiązuje się do wypłaty kwoty gwarantowanej na pierwsze pisemne wezwanie do zapłaty.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadkach określonych w pkt. 2) i 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres oraz warunki zmian w treści umowy określono w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do
SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wm wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

4. Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryterium selekcji w postaci kryterium ceny, o którym mowa w rozdziale XVII SWZ, tzn.
do negocjacji zostaną zaproszeni maksymalnie trzej wykonawcy, którzy zadeklarowali najniższe ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca dołącza do oferty:
1) Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2a, 2b ,2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenia składają odrębnie wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot trzeci.
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne
z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ) (jeżeli dotyczy).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),
5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ) - (jeżeli dotyczy).
6)Dowód wpłaty WADIM.
7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)

W celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Uzasadnienie zastrzeżenia i rodzaje informacji przekazuje się na formularzu oferty.

Wykonawca przed zawarciem umowy w szczególności poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.