Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości w obiektach OPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 335-96-00
1.5.8.) Numer faksu: 32/230-80-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w obiektach OPS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207f4586-9866-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001010/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości w obiektach OPS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkachk o r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b l i c z n e j ( e P U A P ) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,5) za date przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się date ich przekazaniana ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 26. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.321.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PRZY UL. GÓRNYCH WAŁÓW 9 ORAZ UL. ZIEMOWITA 11. Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, w budynkach przy ul. Górnych Wałów 9 oraz ul. Ziemowita 1.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia:I. Kompleksowe sprzątanie powierzchni biur i korytarzy, klatek schodowych w tym: 1) Codziennie:a. mycie posadzek na mokro wraz z pokryciem ich środkami antypoślizgowymi, b. opróżnianie i oczyszczanie koszy (max 50 sztuk o pojemności od 10 do 25 litrów),c. opróżnianie zapełnionych pojemników niszczarek, d. opróżnianie przeznaczonych do segregacji odpadów pojemników umiejscowionych na korytarzu,e. czyszczenie biurek, szaf, stołów, krzeseł, półek, kontenerów biurowych, lamp stojących na biurkach, parapetów i kaloryferów,f. wytarcie uchwytów w drzwiach szaf, wyłączników światła oraz klamek środkami dezynfekującymi, g. mycie powierzchni szklanych pionowych na stanowiskach wyznaczonych do obsługi klienta,h. czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych,i. wytarcie balustrad schodowych oraz barierek, j. mycie i dezynfekowanie poręczy, k. mycie schodów oraz spoczników wraz z pokryciem ich środkiem antypoślizgowym,l. mycie cokolików przy schodach usuwając powstałe podczas mycia zacieki;2) Raz w tygodniu: a. przecieranie sprzętu technicznego: kserokopiarki, zestawy komputerowe, monitory, drukarki odpowiednimi środkami do tego przeznaczonymi,b. usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, listew przyściennych, kratek wentylacyjnych oraz czujek alarmowych,c. oczyszczanie zacieków powstających wzdłuż schodów,d. usuwanie zabrudzeń na ścianach powstających po umyciu schodów,e. odkurzanie mebli tapicerowanych, f. przetarcie luster, ram obrazów, antyram, zegarów, listew przyściennych, g. mycie na mokro drzwi wejściowych do obiektów oraz do poszczególnych pomieszczeń biurowych oraz socjalnych wraz z umyciem przeszkleń w drzwiach korytarzy,h. przetarcie na sucho opraw lampowych;3) Raz w miesiącu:a. mycie koszy (około 50 sztuk) i ich zdezynfekowanie,b. mycie lamperiic. Pastowanie i nabłyszczanie powierzchni posadzek środkami do tego przeznaczonymi;II. Kompleksowe mycie powierzchni toalet i pomieszczeń socjalnych, w tym:1) Codziennie: a. mycie zewnętrzne oraz wewnętrzne sprzętu AGD typu lodówki, kuchenki mikrofalowe,b. mycie oraz dezynfekcja podłogi, kompleksów sanitarnych (armatury, umywalek zlewozmywaków, muszli WC, pisuarów), c. wytarcie wyłączników światła oraz klamek środkami dezynfekującymi,d. usuwanie osadów w muszlach, umywalkach, zlewozmywakach oraz na armaturze,e. uzupełnianie według potrzeb środków higienicznych typu: mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego, ręczników papierowych (środki te zapewnia Zamawiający),f. opróżnianie i oczyszczanie koszy na ręczniki i śmieci,g. przetarcie urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło;2) Raz w tygodniu:a. mycie lusterb. mycie urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło, c. umycie powierzchni wykafelkowanych pionowych, d. umycie środkiem dezynfekującym drzwi w toaletach, e. wyczyszczenie szczotek klozetowych i ich dezynfekcja,f. dezynfekcja urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło;3) Raz w miesiącu:a. mycie wnętrza pojemników na ręczniki i dozowniki na mydło;III. Utrzymanie czystości przed wejściem do obiektów Ośrodka przy ul. Górnych Wałów 9 oraz ul. Ziemowita 1, 1) codziennie: a. usuwanie śmieci, niedopałków, liści, błota itp. nieczystości, b. mycie posadzki, schodów, 2) W okresie jesienno- zimowym bieżące usuwanie nieczystości oraz śniegu wokół wejścia do obiektu przy ul. Ziemowita 1 oraz na części chodnika między wejściem do budynku przy ul. Ziemowita 1 a wjazdem na parking przy ul. Górnych Wałów 9;IV. Usługi występujące z inną częstotliwością:a. 1 raz na 3 miesiące, zgodnie z harmonogramem i terminem ustalonym przez Zamawiającego – kompleksowe mycie okien.3. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia środki do utrzymania czystości (poza środkami higienicznymi typu: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, które mają być codziennie uzupełniane w toaletach) oraz sprzęt prosty i zmechanizowany, spełniający przepisy BHP oraz ppoż., niezbędny do świadczenia usług.4. Wykonawca, prace będące przedmiotem niniejszej umowy wykonywać będzie:a) codziennie- rozpoczynając:- w poniedziałek od godziny 16:30, kończąc nie później niż o godzinie 20:30,- we wtorek, środę, czwartek od godziny 15:00, kończąc nie później niż o godzinie 19:00, - w piątek od godziny 14:00, kończąc nie później niż o godzinie 18:00.b) dodatkowo w okresie od listopada do marca w siedzibie przy ul. Górnych Wałów 9 usługa realizowana będzie: - w dniach wyznaczonych do bezpośredniej obsługi klienta (poniedziałek i czwartek), rozpoczynając od godziny 9:00 do godzin zakończenia przyjmowania stron, zapewniając utrzymanie czystości korytarza i toalet w trakcie obsługi klientów przez Ośrodek (jeden pracownik pozostający w obiekcie w ww. godzinach),- codziennie w godzinach urzędowania Ośrodka – zapis obowiązujący po zniesieniu ograniczeń w zakresie dostępności obiektów administracji publicznej wynikających ze stanu zagrożenia epidemiologicznego, (jeden pracownik pozostający w obiekcie w ww.godzinach),c) po zakończeniu pracy kasy Ośrodka pomieszczenie kasowe sprzątane będzie w obecności pracownika OPS,d) w okresie zimowym w godzinach rannych Wykonawca zapewnia odśnieżenie wejścia do obiektu przy ul. Ziemowita 1 oraz części chodnika między wejściem do budynku przy ul. Ziemowita 1 a wjazdem na parking przy ul. Górnych Walów 9.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zasad i organizacji pracy w budynkach, o których mowa w pkt. 1 w razie wystąpienia konieczności zmiany organizacji pracy Ośrodka. Zmiana ta nastąpi bez zmiany godzin.6. Każdorazowo w przypadku, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowe wytyczne dotyczące wymaganego sposobu postępowania pracowników Wykonawcy.7. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do posiadania ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł i przekazania Zamawiającemu kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy. W przypadku, gdy termin ważności polisy upływa w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia na kolejny okres i dostarczania Zamawiającemu kopii polisy (a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia) najpóźniej w dniu, w którym upływa termin ważności pierwotnego ubezpieczenia; do kopii nowej polisy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć potwierdzenie zapłaty składki. Jeżeli płatność składki za ubezpieczenie następuje w ratach i/lub jest odroczona w czasie w stosunku do terminu zawarcia ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii potwierdzenia opłacenia raty/składki nie później niż do 3 dni od upływu terminu płatności składki wynikającego z polisy;8. Najpóźniej na jeden dzień roboczy przed przystąpieniem do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz pracowników, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do umowy, którzy będą realizowali w jego imieniu usługi, o których mowa w pkt.2 ; w razie wymiany pracowników w czasie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przekazać aktualizację wykazu Zamawiającemu, nie później niż na jeden dzień roboczy przed przystąpieniem nowego pracownika do pracy na terenie budynków wskazanych w pkt. 1; wykaz musi każdorazowo zawierać dane wszystkich pracowników, w tym dane pracownika, który zaprzestał wykonywania usług oraz dane nowego pracownika przystępującego do pracy na terenie Ośrodka;9. Zamawiający nie dopuści do pracy osób nie wymienionych w wykazie pracowników oraz osób, które nie złożyły oświadczeń o odbytym przeszkoleniu przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie pełnienia służby;10. Wykonawca odpowiada materialnie za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach objętych usługą, a także zabezpiecza pomieszczenia po zakończeniu pracy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zawiadomienia straży pożarnej, policji i innych służb w przypadku zauważonego pożaru w budynkach lub innych zdarzeń losowych.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed Strażą Miejską za stan nieruchomości, tzn. zaniedbanie w sprzątaniu i odśnieżaniu terenu.13. Pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do niezwłocznego powiadamiania osób wyznaczonych do kontaktu ze strony Zamawiającego o awariach na terenie obiektów wymienionych w pkt. 1.14. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace o których mowa w pkt.1 sumiennie z okazaniem troski i dbałości o powierzone w opiekę mienie angażując osoby odnoszące się uprzejmie i kulturalnie do pracowników Zamawiającego.15. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace określone w pkt. 2 zgodnie z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów p.poż.16. Zamawiający zobowiązany jest do udzielenia Wykonawcy informacji koniecznych do prawidłowego wykonania prac określonych w pkt.2.17. Zamawiający zapewni na czas trwania umowy nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie zamknięte z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu Wykonawcy oraz pobór wody w ilości niezbędnej do utrzymania czystości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20. SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punków.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: usługi dodatkowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20. SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punków.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W FILIACH OPS1. Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, w budynkach przy:ul. Bojkowska 20,ul. Bł. Czesława 36ul. Dziewanny 2,ul. Fiołkowa 26,ul. Franciszkańska 19,ul. Reymonta 18,ul. Sikorskiego 134.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia:I. Kompleksowe sprzątanie powierzchni biur i korytarzy, klatek schodowych w tym: 1) Codziennie:a. mycie posadzek na mokro wraz z pokryciem ich środkami antypoślizgowymi, b. opróżnianie i oczyszczanie koszy (max 50 sztuk o pojemności od 10 do 25 litrów),c. opróżnianie zapełnionych pojemników niszczarek, d. opróżnianie przeznaczonych do segregacji odpadów pojemników umiejscowionych na korytarzu,e. czyszczenie biurek, szaf, stołów, krzeseł, półek, kontenerów biurowych, lamp stojących na biurkach, parapetów i kaloryferów,f. wytarcie uchwytów w drzwiach szaf, wyłączników światła oraz klamek środkami dezynfekującymi, g. mycie powierzchni szklanych pionowych na stanowiskach wyznaczonych do obsługi klienta,h. czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych,i. wytarcie balustrad schodowych oraz barierek, j. mycie i dezynfekowanie poręczy, k. mycie schodów oraz spoczników wraz z pokryciem ich środkiem antypoślizgowym,l. mycie cokolików przy schodach usuwając powstałe podczas mycia zacieki;2) Raz w tygodniu: a. przecieranie sprzętu technicznego: kserokopiarki, zestawy komputerowe, monitory, drukarki odpowiednimi środkami do tego przeznaczonymi,b. usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, listew przyściennych, kratek wentylacyjnych oraz czujek alarmowych,c. oczyszczanie zacieków powstających wzdłuż schodów,d. usuwanie zabrudzeń na ścianach powstających po umyciu schodów,e. odkurzanie mebli tapicerowanych, f. przetarcie luster, ram obrazów, antyram, zegarów, listew przyściennych, g. mycie na mokro drzwi wejściowych do obiektów oraz do poszczególnych pomieszczeń biurowych oraz socjalnych wraz z umyciem przeszkleń w drzwiach korytarzy,h. przetarcie na sucho opraw lampowych;3) Raz w miesiącu:a. mycie koszy (około 40 sztuk) i ich zdezynfekowanie,b. mycie lamperiic. Pastowanie i nabłyszczanie powierzchni posadzek środkami do tego przeznaczonymi;II. Kompleksowe mycie powierzchni toalet i pomieszczeń socjalnych, w tym:1) Codziennie: a. mycie zewnętrzne oraz wewnętrzne sprzętu AGD typu lodówki, kuchenki mikrofalowe,b. mycie oraz dezynfekcja podłogi, kompleksów sanitarnych (armatury, umywalek zlewozmywaków, muszli WC, pisuarów), c. wytarcie wyłączników światła oraz klamek środkami dezynfekującymi,d. usuwanie osadów w muszlach, umywalkach, zlewozmywakach oraz na armaturze,e. uzupełnianie według potrzeb środków higienicznych typu: mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego, ręczników papierowych (środki te zapewnia Zamawiający),f. opróżnianie i oczyszczanie koszy na ręczniki i śmieci,g. przetarcie urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło;2) Raz w tygodniu:a. mycie lusterb. mycie urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło, c. umycie powierzchni wykafelkowanych pionowych, d. umycie środkiem dezynfekującym drzwi w toaletach, e. wyczyszczenie szczotek klozetowych i ich dezynfekcja,f. dezynfekcja urządzeń technicznych typu: ogrzewacze wody, pojemniki na ręczniki, dozowniki na mydło;3) Raz w miesiącu:a. mycie wnętrza pojemników na ręczniki i dozowniki na mydło;III. Utrzymanie czystości przed wejściem do obiektów Ośrodka przy ul. Reymonta 18 oraz ul. Franciszkańskiej 19 w tym:1) codziennie: a. usuwanie śmieci, niedopałków, liści, błota itp. nieczystości, b. mycie posadzki, schodów, c. utrzymanie czystości na balkonie w lokalu przy ul. Dziewanny 2, poprzez bieżące usuwanie gromadzących się na nim nieczystości,2) W okresie jesienno- zimowym:a. odśnieżanie,b. usuwanie śniegu z balkonu przy ul. Dziewanny 2;IV. Usługi występujące z inną częstotliwością:a. 1 raz na 3 miesiące, zgodnie z harmonogramem i terminem ustalonym przez Zamawiającego - kompleksowe mycie okien.3. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia środki do utrzymania czystości (poza środkami higienicznymi typu: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, które mają być codziennie uzupełniane w toaletach) oraz sprzęt prosty i zmechanizowany, spełniający przepisy BHP oraz ppoż., niezbędny do świadczenia usług.4. Wykonawca, prace będące przedmiotem niniejszej umowy wykonywać będzie:a. codziennie- rozpoczynając:- w poniedziałek od godziny 16:30, kończąc nie później niż o godzinie 20:30,- we wtorek, środę, czwartek od godziny 15:00, kończąc nie później niż o godzinie 19:00, - w piątek od godziny 14:00, kończąc nie później niż o godzinie 18:00.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zasad i organizacji pracy w budynkach, o których mowa w pkt. 1 w razie wystąpienia konieczności zmiany organizacji pracy Ośrodka. Zmiana ta nastąpi bez zmiany godzin.6. Każdorazowo w przypadku, o którym mowa w pkt. 5 Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowe wytyczne dotyczące wymaganego sposobu postępowania pracowników Wykonawcy.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i lokalizacji obiektów ujętych pkt.1.8. W przypadku określonym w pkt. 7 Wykonawca dokona ponownego przeliczenia kosztów utrzymania czystości w nowych obiektach i obiektach pozostały (wg wzoru pierwotnego (tj. formularza cenowego do oferty). 9. Zamawiający nie wyraża zgody na zwiększenie maksymalnej wartości umowy.10. W razie zwiększenia wartości umowy po ponownym przeliczeniu wyceny nowej lokalizacji, maksymalna wartość umowy pozostanie bez zmian, a skrócony zostanie czas realizacji umowy.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości lokalizacji z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy (Zamawiający odejmie od całkowitej wartości umowy wartość stanowiącą iloczyn ceny za sprzątanie jednego metra i ilości metrów lokalizacji usuniętej z listy obiektów będącej przedmiotem zamówienia). Minimalna kwota umowy pozostanie na poziomie 60% wartości całkowitej umowy ustalonej w ofercie cenowej.12. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do posiadania ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł i przekazania Zamawiającemu kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy. W przypadku, gdy termin ważności polisy upływa w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia na kolejny okres i dostarczania Zamawiającemu kopii polisy (a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia) najpóźniej w dniu, w którym upływa termin ważności pierwotnego ubezpieczenia; do kopii nowej polisy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć potwierdzenie zapłaty składki. Jeżeli płatność składki za ubezpieczenie następuje w ratach i/lub jest odroczona w czasie w stosunku do terminu zawarcia ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii potwierdzenia opłacenia raty/składki nie później niż do 3 dni od upływu terminu płatności składki wynikającego z polisy;13. Najpóźniej na jeden dzień roboczy przed przystąpieniem do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz pracowników, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do umowy, którzy będą realizowali w jego imieniu usługi, o których mowa w pkt.2 ; w razie wymiany pracowników w czasie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przekazać aktualizację wykazu Zamawiającemu, nie później niż na jeden dzień roboczy przed przystąpieniem nowego pracownika do pracy na terenie budynków wskazanych w pkt. 1; wykaz musi każdorazowo zawierać dane wszystkich pracowników, w tym dane pracownika, który zaprzestał wykonywania usług oraz dane nowego pracownika przystępującego do pracy na terenie Ośrodka;14. Zamawiający nie dopuści do pracy osób nie wymienionych w wykazie pracowników oraz osób, które nie złożyły oświadczeń o odbytym przeszkoleniu przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie pełnienia służby;15. Wykonawca odpowiada materialnie za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach objętych usługą, a także zabezpiecza pomieszczenia po zakończeniu pracy. 16. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zawiadomienia straży pożarnej, policji i innych służb w przypadku zauważonego pożaru w budynkach lub innych zdarzeń losowych.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed Strażą Miejską za stan nieruchomości, tzn. zaniedbanie w sprzątaniu i odśnieżaniu terenu.18. Pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do niezwłocznego powiadamiania osób wyznaczonych do kontaktu ze strony Zamawiającego o awariach na terenie obiektów wymienionych w pkt. 1.19. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace o których mowa w pkt.1 sumiennie z okazaniem troski i dbałości o powierzone w opiekę mienie angażując osoby odnoszące się uprzejmie i kulturalnie do pracowników Zamawiającego.20. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace określone w pkt. 2 zgodnie z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów p.poż.21. Zamawiający zobowiązany jest do udzielenia Wykonawcy informacji koniecznych do prawidłowego wykonania prac określonych w pkt.2.22. Zamawiający zapewni na czas trwania umowy nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie zamknięte z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu Wykonawcy oraz pobór wody w ilości niezbędnej do utrzymania czystości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20. SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punków.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: usługi dodatkowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20. SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punków.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10