Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OŚWIĘCIMIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00294404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357061516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 15

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338434339

1.5.8.) Numer faksu: 338434727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332ace8b-5299-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00196056/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https;//miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się
znakiem sprawy właściwym postępowaniu, tj. ZP.260.02.2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z właściwą treścią SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z właściwą treścią SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.02.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 279840,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w
niniejszym postępowaniu, jest świadczenie usługi utrzymania czystości w obiekcie Krytej
pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2, polegającej na sprzątaniu ww. obiektu na
warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego w SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) serwis zasadniczy obejmujący czynności związane ze sprzątaniem, doczyszczaniem,
dezynfekcją oraz przywróceniem stanu sanitarnego i higienicznego obiektu w godzinach
zamknięcia obiektu dla sportowców oraz klientów indywidualnych,
b) systematyczną dostawę środków czystości i materiałów niezbędnych dla należytego
wykonania przedmiotu zamówienia w ilości i asortymencie odpowiednim do zakresu usługi,
c) udostępnienie sprzętu i narzędzi niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu
zamówienia oraz utrzymanie ich w prawidłowym stanie technicznym i funkcjonalnym,
d) bieżący nadzór nad jakością wykonywanych usług,
e) czynności towarzyszące i pomocnicze, nieokreślone wprost w SWZ, konieczne dla należytego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wraz ze wskazaniem powierzchni pomieszczeń
objętych zamówieniem, częstotliwości ich sprzątania, określony został w formularzu cenowym -
załącznik nr 1 do SWZ.
4. Ze względu na specyfikę usługi obiekt Krytej pływalni został podzielony na strefy. Wskazanie
podziału określone zostało w załączniku, o którym mowa w pkt. 3.
5. Serwis zasadniczy obejmuje wszystkie strefy wymienione w załączniku, o którym mowa w pkt.
36
. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia z usługi objętej przedmiotem
zamówienia poszczególnych pomieszczeń lub stref sprzątania. O wyłączeniu Zamawiający
poinformuje Wykonawcę.
7. Usługę należy świadczyć 7 dni w tygodniu, w tym w święta oraz dni ustawowo wolne od
pracy, w godzinach zamknięcia obiektu dla sportowców oraz klientów indywidualnych.
8. Zamawiający wymaga, aby do godziny 06:00 obiekt był gotowy do bezpiecznego użytkowania
przez klientów.
9. Usługę należy realizować przy zaangażowaniu kadrowym i sprzętowym gwarantującym jej
należyte wykonanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto
a) waga kryterium: 60 %
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla tego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: termin płatności faktur
a) waga kryterium: 40 %
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto.
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wyrażonej kwotowo ceny ofertowej obliczonej
zgodnie z treścią rozdz. XVII SWZ i wskazanej w formularzu ofertowym w polu „cena ofertowa”,
z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVI ust. 7 SWZ.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie jako pomnożony przez
liczbę 60 stosunek (iloraz) wyrażonej kwotowo wartości najniższej ceny ofertowej spośród wszystkich
ocenianych ofert do wyrażonej kwotowo wartości ceny ofertowej oferty dla której punktacja jest
obliczana, wg wzoru:
60 x (najniższa cena ofertowa / cena ofertowa w ofercie ocenianej).
3) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ocena oferty w kryterium termin płatności faktur.
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wyrażonego w dniach wymaganego od
Zamawiającego terminu płatności faktur .
2) Termin płatności faktur: minimum 20 dni, maksimum 30 dni. W przypadku wskazania w ofercie
termin płatności faktur krótszego niż 20 dni Zamawiający przyzna ofercie 0 punktów, a do umowy
przyjęty zostanie termin 20 dni. W przypadku wskazania w ofercie termin płatności faktur dłuższego niż
30 dni Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów, a do umowy przyjęty zostanie termin 30 dni.
W przypadku braku wskazania Zamawiający przyzna ofercie 0 punktów, a do umowy przyjęty zostanie
termin 20 dni.
3) Liczba punktów przyznana w kryterium termin płatności faktur obliczona zostanie jako pomnożony
przez liczbę 40 stosunek (iloraz) liczby dni terminu płatności faktur wskazanej w ofercie dla której
punktacja jest obliczana liczby dni terminu płatności najdłuższego spośród wszystkich ofert ocenianych,
wg wzoru:
40 x (termin płatności faktur w ofercie ocenianej / najdłuższy termin płatności faktur)
4) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa w ust. 1.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie zamówienia
ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali lub nadal
wykonują przez okres co najmniej 2 następujących po sobie miesięcy jedną usługę, której
przedmiotem było lub jest utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może
polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118‑123 ustawy Pzp.
Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1
oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
wraz z określeniem w tym dokumencie, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności
dotyczą;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
chyba, że dokument taki Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem
nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
tj.: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów ‑ oświadczenie wykonawcy
(w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy) - z uwzględnieniem w tym wykazie jednej usługi wykonywanej co najmniej przez okres 2
następujących po sobie miesięcy, której przedmiotem było lub jest utrzymanie czystości w obiekcie
krytej pływalni.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, występując w
postępowaniu w formie konsorcjum lub spółki cywilnej.
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą
stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą
albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z wykonawców
wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż
oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego
warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało
wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż
pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez
wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z właściwa treścią SWZ. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą
okoliczności mające wpływ na wykonanie zamówienia przez Wykonawcę. Okoliczności,
o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą dotyczyć:
1) zmiany kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy,
2) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie
postanowieniami SWZ
Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wydarzenie lub okoliczność o charakterze
nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której
wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem
umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie,
nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana
wykonawcy ani Zamawiającemu, a także zdarzenie nadzwyczajne losowo wywołane przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności
zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
w znacznych rozmiarach.
4) konieczności zrealizowania w ramach usługi objętej zamówieniem czynności nieobjętych
przedmiotem niniejszego zamówieniem a niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego
zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji nieprzewidzianej przez
Zamawiającego,
5) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie
usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 6) sytuacji, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
7) braku możliwości wykonywania usługi z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez
uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy,
8) zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu
zamówienia lub płatność wynagrodzenia,
9) zmian przewidzianych zapisami niniejszej SWZ inne niż określone w niniejszym ustępie,
10) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI