Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-06
  • ZamawiającyMIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00465467
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447335137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b615a135-73cb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024269/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w Rozdz.XIII i XIV SWZ(...)2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania oraz komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,w zakresie:- przesyłania zamawiającemu pytań do treściSWZ;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia p.ś.d.;-przesyłaniaodpowiedzinawezwaniezamawiającegodo złożenia/poprawieniauzupełnieniaoświadczenia,októrym mowa w art.125ust.1,podmiotowych środków dowodowych,innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;-przesyłaniaodpowiedzinawezwanieZamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia,o którym mowa w art.125 ust.1lubzłożonych p.ś.d. lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępow.;-przesyłania odpowiedzi na wezwanieZamawiającego do złożeniawyjaśnieńdot.treści p.ś.d.;-przesłaniaodpowiedzinainnewezwaniaZamawiającego wynikające z ustawyPzp;-przesyłaniawniosków,informacji,oświadczeń wykonawcy;-przesyłaniaodwołania/inne odbywasięza pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Zadatęprzekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków,zawiadomieńorazinformacjiprzyjmujesię datę ichprzesłaniazapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku„Wyślij wiadomość dozamawiającego” poktórychpojawisiękomunikat,żewiadomośćzostaławysłanado zamawiającego.Zamawiającydopuszcza,opcjonalnie,komunikację zapośrednictwempocztyelektronicznej.Adres poczty elektronicznejosobyuprawnionejdokontaktuzwykonawcami: bzp@um.belchatow.pl.4.Zamawiającybędzieprzekazywał wykonawcominformacjezapośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacjedotycząceodpowiedzi na pytania,zmianyspecyfikacji,zmianyterminuskładania i otwarcia ofertZamawiający będziezamieszczałnaplatformiew sekcji “Komunikaty”Korespondencja,której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatemjestkonkretny wykonawca,będzie przekazywanaza pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6.Zamawiający,zgodnie z RozporządzeniemPrezesaRadyMinistrów zdnia30grudnia2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,określa niezbędne wymagania sprzętowo–aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasyPC lubMAC o następującej konfiguracji:pamięć min.2GB Ram,procesorIntel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MSWindows7,Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego UrzęduMiar.7.Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a.akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce„Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b.zapoznał i stosuje się doInstrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiemhttps://drive.google.comfiled1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.9.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Rozdz. II SWZ(...)Zgodnie z art.13ust.1i2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia27kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)-zwanym dalej"RODO"informuję,że:1.AdministratoremPaństwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku-jest MiastoBełchatów reprezentowane przez PrezydentaMiastaBełchatowa jakoZamawiający,z siedzibą w Bełchatowie,ul.Kościuszki 1,97-400Bełchatów.Kontakt z Administratorem jest możliwy drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej(e-mail)um@belchatow.pl, (ePUAP)na adres skrytki:/umbelchatow/UM lub /umbelchatow/SkrytkaESP oraz pisemnie-UrządMiastaBełchatowa,ul.Kościuszki 1,97-400 Bełchatów–tel.44/ 7335116.2.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,z którym można się kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Z Inspektorem Ochrony Danych mogąsię Państwokontaktować w następujący sposób:listownie na adres-UrządMiastaBełchatowa,ul.Kościuszki 1,97-400Bełchatów, poprzez e-mail-iod@um.belchatow.pl,(ePUAP)na adres skrytki:/umbelchatow/UM lub /umbelchatow/SkrytkaESP, telefonicznie–44/7335142.3.Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku.Znak:WIZ.271.23.2023.Podstawą prawną ich przetwarzania jestPaństwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:ustawa z dnia11 września 2019 r.-Pzp,ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawąPzp,gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.Zamawiający udostępnia dane osobowe,o których mowa w art.10 RODO(dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych),w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w dziale IX ustawy Pzp,do upływu terminu na ich wniesienie.Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia11 września 2019 r.–Pzp.5.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoprzetwarzane będą przez okres 5 lat:od dnia zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego.
6.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7.Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe,ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.8.W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (art. 15 RODO) - (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku mogą zostać Państwo zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu (...)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 882895,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2024 roku.
Zgodnie z Warunkami technicznymi zakres prac w szczególności obejmuje:

1.1. opróżnianie koszy wraz z wywozem odpadów stałych pochodzących z:
a. koszy publicznych – załącznik Nr 1,
b. koszy na psie odchody - załącznik Nr 2,
c. miejsc gromadzenia odpadów na terenie użytku publicznego, na którym ustawione są kosze uliczne,
1.2. zbieranie odpadów z terenów publicznych - miejsc gromadzenia odpadów na Placu Narutowicza i Placu Wolności.
1.3. konserwacje, naprawy i czyszczenie małej architektury na pl. Narutowicza i Pl. Wolności;
1.4. likwidację dzikich wysypisk;
1.5. usuwanie zalegających liści;
1.6. obsługa i utrzymanie budynku Węzła Przesiadkowego w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej;
1.7. utrzymanie czystości wokół Węzła Przesiadkowego w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej;
1.8. bieżące utrzymanie czystości w zakresie zbierania odpadów wzdłuż rzeki Rakówki oraz cieku „B” od ulicy Staszica do wlotu cieku do rzeki Rakówki;
1.9. usuwanie skutków kolizji drogowych w zakresie przywrócenia czystości i porządku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%.

Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:
C = (C naj : C o) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
C naj – cena brutto oferty najtańszej [zł]
C o – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

2. Kryterium „Czas realizacji usuwania skutków kolizji drogowych” (R) – waga kryterium 40%.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie podanego czasu realizacji usuwania skutków kolizji drogowych (w minutach) przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Liczba punktów w kryterium „Czas realizacji usuwania skutków kolizji drogowych”(podany w minutach) od momentu zgłoszenia kolizji będą przyznawane w następujący sposób:

15 minut – 40 punktów
30 minut – 25 punktów
60 minut – 10 punktów
powyżej 60 minut 0 punktów

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium „Czas realizacji usuwania skutków kolizji drogowych” wynosi 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca poda czas realizacji usuwania skutków kolizji drogowych krótszy niż 15 minut, do oceny oferty zostanie przyjęty czas 15 minut. Nie podanie ilości minut czasu realizacji usuwania skutków kolizji drogowych spowoduje odrzucenie oferty ze względu na jej niezgodność z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (S) obliczoną na podstawie wzoru:
S= C + R

gdzie:
S – łączna ilość punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”,
R – liczba punktów przyznanych badanej ofercie
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usuwania skutków kolizji drogowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykaże że posiada:
- aktualne na dzień złożenia oferty zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykaże, że:
- posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 600 000,00 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy 00/100).

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto,
oraz załączy dowody określające, że ta usługa została wykonana należycie.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik do SWZ;

2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy – zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3) Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z opisem warunku w tym zakresie – Załącznik do SWZ;

4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – zgodnie z opisem warunku.

5) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:

1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do umowy;

2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;

3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;

4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;

5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – zgodnie z Załącznikiem do SWZ; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów– jeżeli dotyczy;

6) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:

a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres,

b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100) w sposób i w terminie określonym w SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow oraz zgodnie z ustawą Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy - Załącznik do SWZ.
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w § 4 i § 5 projektu umowy, oraz zapisami w rozdziale XXIII SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXII SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Zapisy dotyczące polegania na zasobach innych innych podmiotów, informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, sposób obliczania ceny, opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag i sposobu oceny ofert,
informacje o formalnościach jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, pouczenie o środkach
ochrony prawnej zgodnie zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow.
Wykaz dokumentów na potwierdzenie podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału - zgodnie z zapisami SWZ
zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Zapisy dla podmiotów zagranicznych w tym zakresie również są szczegółowo opisane w SWZ oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 PZP;
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie znakowania na stalowych kubkach - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wycenę znakowania/nadrukowania na stalowych kubkach termicznych ilości 50 i 100 szt. Logo 2 kolory do 5 cm w podstawie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI