Usługi utrzymania czystości w obiekcie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi utrzymania czystości w obiekcie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Kłodzku, Legnicy i w Wałbrzychu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-11-02
  • ZamawiającyPAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY WE WROCŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00403956
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi utrzymania czystości w obiekcie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Kłodzku, Legnicy i w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielonego Dębu 22

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-621

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 37 10 430

1.5.8.) Numer faksu: 71 37 10 470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wroclaw.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw.pip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność kontrolna prawa pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania czystości w obiekcie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Kłodzku, Legnicy i w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69048ead-5116-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091325/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi utrzymania czystości W OIP Wrocław oraz oddziałach w Kłodzku, Legnicy, jeleniej Górze i Wałbrzychu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/24737812-dbd7-4411-9edf-12912a3611b7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/o_inspektoraty_pracy/oip_wroclaw/epuap_wroclaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP oraz na miniPortalu . Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
11.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz
dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania
opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i
postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w
szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie
przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko
na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być
ograniczony.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Okręgowy Inspektor Pracy we Wrocławiu, informuję
Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy we Wrocławiu, z
siedzibą przy ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław.
2. Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania
danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@wroclaw.pip.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia umowy i wykonania tej umowy, w
wykonaniu obowiązków Administratora wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów oraz
dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym
w szczególności ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a),
b), c) i f) RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą zostać:
a. inne jednostki organizacyjne PIP,
b. uprawnione organy publiczne,
c. podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji,
d. podmioty, które mogą uzyskać dane na podstawie przepisów prawa,
5. Pani/Pana dane przechowywane będą przez czas określony w przepisach ustawy z dnia 14 lipca
1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (i przepisach wykonawczych) określających
okres przechowywania dokumentacji związanej z udzieleniem przez Administratora zamówień.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane.
9. Pani/Pan dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane
profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR-POR-A.213.344.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu. Powierzchnia
biurowa 1740m2, ilość pokoi 61, ciągi komunikacyjne 416 m2 pow. przeszklone (okna) ok. 240
m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu Oddział w Jeleniej
Górze. Powierzchnia biurowa 665 m2 (do sprzątania codziennego 259 m2), parking 940 m2,
okna i witryny 114 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu Oddział w
Kłodzku.
Powierzchnia biurowa 79,97, korytarze 10,11, toalety 15,48 piwnica, klatka schodowa 65,92,
okna 20,42 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu Oddział w
Legnicy.
Pomieszczenia biurowe 322,97 m2, korytarze i klatki schodowe 96,5 m2, okna 68,44 m2 parking
139,40 m2, teren zielony 130,98 m2, chodniki 237,63m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu Oddział w
Wałbrzychu w czasie nieobecności pracownika etatowego.
Usługa świadczona w czasie nieobecności etatowego pracownika. Usługi wykonywane
codziennie mycie podłóg 230,14 m2, odkurzanie wykładzin dywanowych 139,82, usługi
wykonywane raz w tygodniu mycie podłóg 88,05, odkurzanie wykładzin dywanowych 221,25 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wpłacenie Wadium w wys. 1000 zł
2. Wiedza i doświadczenie w świadczeniu usług utrzymania czystości tj. należycie zrealizował
lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie realizuje w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną, trwającą nie mniej niż 12 miesięcy w
ramach jednego kontraktu, usługę utrzymania czystości o podobnym zakresie co przedmiot
zamówienia, tj. usługi utrzymania czystości obiektów użyteczności publicznej o powierzchni
budynków nie mniejszej niż 600 m2 oraz utrzymania czystości terenu zewnętrznego i
odśnieżania terenów zewnętrznych o powierzchni nie mniej niż 100 m2 i o wartości wykonanej
usługi co najmniej 10 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowód określający, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji)
2. Wykaz usług

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy
2. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykaz usług wykonanych/wykonywanych.
5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji.
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy.
Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy w banku NBP O/Wrocław nr 51 1010 1674 0035 2213 9120 0000 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego; wpłata wadium winna być dokonana z tytułem „wadium – sprzątanie”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia Zamawiający
uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dysponuje wymaganą zdolnością techniczną
lub zawodową i wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu (E-PUAP)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zorganizowanie i przeprowadzenia kursu języka czeskiego - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zorganizowanie i przeprowadzenia kursu języka czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI