Usługi sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, położonych we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-08-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTowarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-30
  • Numer ogłoszenia579986-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579986-N-2019 z dnia 2019-07-30 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.: Usługi sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, położonych we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 93193462100000, ul. ul. Przybyszewskiego 102/104  , 51-148  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 253 338, e-mail inwestycje@tbs-wroclaw.com.pl, faks 713 252 296.
Adres strony internetowej (URL): www.tbs-wroclaw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.tbs-wroclaw.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.tbs-wroclaw.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej w zamkniętej kopercie(opakowaniu) z opisaną nazwą zamówienia
Adres:
Biuro TBS Wroclaw Sp. z o.o. ul.Tylna 14, 51-313 Wrocław, pokój nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, położonych we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są : 1) usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych oraz w budynkach biurowych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, polegające na stałym utrzymywaniu czystości i porządku w częściach budynków mieszkalnych, przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców , garażach podziemnych oraz w budynkach biurowych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, 2) usługi w budynkach mieszkalnych w zakresie: a) wywieszania flag narodowych na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz zdejmowanie flag, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, b) doręczania najemcom lokali pism i innej korespondencji od Zamawiającego, c) wywieszania obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń wywieszonych bez zgody Zamawiającego. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części i oznaczone jako Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 1) Zadanie nr 1 – dotyczy wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia w budynkach mieszkalnych, garażach podziemnych i na terenach przyległych do tych budynków położonych we Wrocławiu przy  ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 112 -114,  ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 17-33 i Henryka Kamieńskiego nr 200,  ul. Bolesława Krzywoustego nr 91- 93 i 93A i nr 285,  ul. Stacha Świstackiego nr 5- 13,  ul. Zielnej nr 4- 22 i nr 4A-4D,  ul. Krępickiej nr 44- 44 F i 46-46D,  ul. Dolnobrzeskiej nr 24-30 , nr 36-36A, nr 40-44A i nr 13-49,  ul. Brzezińskiej nr 13-43,  ul. Górniczej nr 24-50,  ul. Kasztelańskiej nr 13-21,  ul. Bytomskiej nr 1-5,  ul. Prochowickiej nr 1-17, nr 2-12,  ul. Syjamskiej nr 4,  ul. Wileńskiej nr 1-37, nr 2-24,  ul. Pionierów 4,5,6, 7, 8 i 9,  ul. Cedrowej nr 1-23, nr 2-28,  ul. Topolowej nr 3 i 5,  ul. Leonarda da Vinci nr 5A– 12 C.  ul. Wojanowskiej nr 2-84,  ul. Rodzynkowej nr 1-5 i nr 2-14,  ul. Daktylowej nr 1-5,  ul. Trzebnickiej nr 76 B-76 E,  ul. Błońskiej nr 1-9,  ul. Prężyckiej nr 19-41,nr 66-76,  ul. Pakistańskiej nr 5-11,  ul. Wietnamskiej nr 3,  ul. Mościckiego 42A-42C  ul. Birmańskiej nr 1. a) Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi wynosi: - wewnątrz budynków mieszkalnych wynosi ogółem : 39 646,06 m2. - powierzchnia garaży podziemnych wynosi ogółem: 3 400,20 m2. - terenu zewnętrznego przyległego do budynków mieszkalnych wynosi ogółem: 313 013,73 m2. b) Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania w każdym budynku mieszkalnym i terenów przyległych do tych budynków oraz szczegółowy zakres i częstotliwość prac znajduje się w załączniku nr 13 do SIWZ – wzór umowy wraz z załącznikami na Zadanie nr 1. 2) Zadanie nr 2 – dotyczy wykonywania usług sprzątania w budynkach biurowych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków położonych we Wrocławiu przy ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 102/104 i ul. Tylnej nr 14. a) Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi wynosi:  wewnątrz budynków biurowych wynosi ogółem: 1 053, 79 m2 w tym : przy ul. Przybyszewskiego 102/104 – 565,52 m2 przy ul. Tylnej 14 – 488,27 m2  terenu zewnętrznego przyległego do tych budynków wynosi ogółem: 2 118,96 m2 w tym : przy ul. Przybyszewskiego 102/104 – 1 235,63 m2 przy ul. Tylnej 14 – 883,33 m2 b) Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania w każdym budynku biurowym i terenów przyległych do tych budynków oraz szczegółowy zakres prac i częstotliwość prac znajduje się w załączniku nr 14 do SIWZ – wzór umowy wraz z załącznikami na Zadanie nr 2.

II.5) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90911200-8
90919200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych w rozumieniu art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp , w przypadku włączenia do sprzątania nowo oddanych do eksploatacji budynków mieszkalnych, realizowanych w ramach inwestycji przez Zamawiającego we Wrocławiu na osiedlu Żerniki Przewidywana powierzchnia do sprzątania: 1) Osiedle Żerniki ( ul.Tadeusza Brzozy 21 i ul. Kazimierza Bieńkowskiego 20) - wewnętrzna 1 865,00 m2 - zewnętrzna 2 932,31 m2 - garaże podziemne 880,00m2 - garaż na poziomie „O” 810,00m2 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie na warunkach jak w umowie dla Zadania nr 1. Ceny będą podlegały negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
7

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże ,że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż : - Zadanie nr 1 : 1 000 000 zł - Zadanie nr 2 : 100 000 zł W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na łączną kwotę nie mniejszą niż 1 100 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie nr 1 : Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje w ramach jednej umowy usługi sprzątania, na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2 przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych. Zadanie nr 2 Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje w ramach jednej umowy usługi sprzątania na powierzchni pomieszczeń biurowych nie mniejszej niż 500 m2 i powierzchni zewnętrznej nie mniejszej niż 1000 m2 , przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych. Zamawiający wymaga by warunek był spełniony w następujący sposób:  przez Wykonawcę samodzielnie;  przez jeden podmiot samodzielnie, na zdolnościach którego polega Wykonawca;  samodzielnie przez jednego z Wykonawców – w przypadku składania oferty wspólnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, Zamawiający wezwie do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lu są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. ( Wzór wykazu dla Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, dla Zadania nr 2 – załącznik nr 12 do SIWZ) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Uwaga: w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców 2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna określona przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w oryginale ( wzór załącznik nr 9 do SIWZ-Zadanie nr 1 , załącznik nr 10 do SIWZ- zadanie nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każdą część zamówienia oddzielnie: Na Zadanie nr 1 – w wysokości 10 000,00 zł ( słownie złotych : dziesięć tysięcy 00/100) Na Zadanie nr 2 – w wysokości 1 000,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Pełna treść umowy dla Zadania nr 1 znajduje się w załączniku nr 13 do SIWZ- wzór umowy dla Zadania nr 1 wraz z załącznikami nr 1 i nr 2. 2. Pełna treść umowy dla Zadania nr 2 znajduje się w załączniku nr 14 do SIWZ – wzór umowy dla Zadania nr 2 wraz z załącznikami nr 1 – 7. 3. Zamawiający przewiduje zmiany do zawartej umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, polegające na stałym utrzymywaniu czystości i porządku w częściach budynków mieszkalnych, przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców , garażach podziemnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, Usługi w budynkach mieszkalnych w zakresie: a) wywieszania flag narodowych na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz zdejmowanie flag, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, b) doręczania najemcom lokali pism i innej korespondencji od Zamawiającego, c) wywieszania obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń wywieszonych bez zgody Zamawiającego. Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi wynosi: - wewnątrz budynków mieszkalnych wynosi ogółem : 39 646,06 m2. - powierzchnia garaży podziemnych wynosi ogółem: 3 400,20 m2. - terenu zewnętrznego przyległego do budynków mieszkalnych wynosi ogółem: 313 013,73 m2. Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania w każdym budynku mieszkalnym i terenów przyległych do tych budynków oraz szczegółowy zakres i częstotliwość prac znajduje się w załączniku nr 13 do SIWZ – wzór umowy wraz z załącznikami na Zadanie nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9, 90911200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługi sprzątania w budynkach biurowych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków stanowiących własność Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi sprzątania w budynkach biurowych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków położonych we Wrocławiu przy ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 102/104 i ul. Tylnej nr 14. Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi wynosi:  wewnątrz budynków biurowych wynosi ogółem: 1 053, 79 m2 w tym : przy ul. Przybyszewskiego 102/104 – 565,52 m2 przy ul. Tylnej 14 – 488,27 m2  terenu zewnętrznego przyległego do tych budynków wynosi ogółem: 2 118,96 m2 w tym : przy ul. Przybyszewskiego 102/104 – 1 235,63 m2 przy ul. Tylnej 14 – 883,33 m2 Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania w każdym budynku biurowym i terenów przyległych do tych budynków oraz szczegółowy zakres prac i częstotliwość prac znajduje się w załączniku nr 14 do SIWZ – wzór umowy wraz z załącznikami na Zadanie nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9, 90919200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.