Usługi sprzątania w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi sprzątania w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-09
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250935
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi sprzątania w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 42 56 100

1.5.8.) Numer faksu: 91 42 56 103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7ea7d60-387e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00133157/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi sprzątania biur - świadczenie usług sprzątania pomieszczen biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

PT POWER 2022, PT RPO WZ 2022

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniportalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, epuapu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@wup.pl. Zamawiający zaleca korzystanie z miniportalu i epuap jedynie w zakresie w jakim jest to bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ, tzn. celem złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych, oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, przedmiotowych środków dowodowych i pełnomocnictw, natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazania w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień i informacji) Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej adres e-mail: przetargi@wup.pl instrukcja użytkowania miniportalu dostępna jest pod adresem: https://www.uzp.gov.pl.
2. Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w Rozdziale II. SWZ Ochrona Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XVA.322.134.ABar.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 134874,39 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin

4.2.5.) Wartość części: 95932,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. ŁĄCZNA wartość umowna brutto - 60,00 pkt;
2. „Klauzula społeczna” tj. Włączenie do realizacji zamówienia, osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy. Wykonawca może włączyć do realizacji zamówienia nowozatrudnionego pracownika lub skierować do realizacji zamówienia zatrudnionego już pracownika - 20,00 pkt;
3. Jakość usługi - nadzór Koordynatora - 20,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Klauzula społeczna” tj. Włączenie do realizacji zamówienia, osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - nadzór Koordynatora

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie pomieszczeń w budynku Filii WUP w Koszalinie, ul. Słowiańska 15a, 75-846 Koszalin

4.2.5.) Wartość części: 17892,18 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. ŁĄCZNA wartość umowna brutto - 60,00;
2. „Klauzula społeczna” tj. Włączenie do realizacji zamówienia, osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy. Wykonawca może włączyć do realizacji zamówienia nowozatrudnionego pracownika lub skierować do realizacji zamówienia zatrudnionego już pracownika - 20,00;
3. Jakość usługi - nadzór Koordynatora - 20,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Klauzula społeczna” tj. Włączenie do realizacji zamówienia, osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - nadzór Koordynatora

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Wydziału ds. Obsługi FGŚP Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. Żubrów 3, 71- 617 Szczecin

4.2.5.) Wartość części: 20749,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. ŁĄCZNA wartość umowna brutto - 60,00;
2. „Klauzula społeczna” tj. Włączenie do realizacji zamówienia, osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy. Wykonawca może włączyć do realizacji zamówienia nowozatrudnionego pracownika lub skierować do realizacji zamówienia zatrudnionego już pracownika - 20,00;
3. Jakość usługi - nadzór Koordynatora - 20,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Klauzula społeczna” tj. Włączenie do realizacji zamówienia, osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - nadzór Koordynatora

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI I:
Warunek - zdolności techniczne lub zawodowe:

WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną usługę sprzątania polegającą na utrzymaniu czystości w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

Dla Części II i III Zamawiający nie określa warunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Dla Części I:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, przedmiotu objętego zakresem wykonanej usługi (opis rodzaju zrealizowanej usługi oraz wskazaniem), dat wykonania (termin realizacji usług), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;

2) Dla Części II i III Zamawiający nie określa warunków.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału dla Części I w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przez miniportal. Szczegółowo opisano w Rozdziale XIII. i XVIII.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dla Części I, II, III: do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
2. Dla Części I: do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 i 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (dla Części I, II i III) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (dla Części I).
4. Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z wykonawców w Części, do której przystępuje. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz (dla Części I) spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Formalności, które muszą być dopełnione po wyborze oferty w celu podpisania umowy:
Wykonawca pod rygorem stwierdzenia uchylania się od zawarcia umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy:
1) wskaże zamawiającemu wszystkie składniki oferty cenowej w wartości netto oferty cenowej oraz dane osobowe, które zostaną przeniesione do umowy;
2) dostarczy Zamawiającemu:
a) w przypadku złożonej deklaracji - Klauzula społeczna (Kryterium nr 2) – potwierdzającej zatrudnienie przy realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, przedłoży Zamawiającemu wykaz tych osób, zawierający m.in.: imię i nazwisko, liczba osób, z jakiej grupy są to osoby i jakie będą wykonywały czynności w ramach przedmiotu zamówienia. Informacje potwierdzające przesłanki wskazane przez Wykonawcę w Kryterium nr 2 (Klauzula społeczna) winny być możliwe do zidentyfikowania w przypadku ewentualnej kontroli przez organy uprawnione do tego typu czynności. Oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy;
b) w przypadku złożonej deklaracji - „Jakość usługi - nadzór Koordynatora” (Kryterium nr 3) – potwierdzającej wyznaczenie przez Wykonawcę osoby do pełnienia funkcji Koordynatora, przedłoży Zamawiającemu wskazanie (w formie oświadczenia) tej osoby z imienia i nazwiska. Informacje potwierdzające przesłanki wskazane przez Wykonawcę w Kryterium nr 3 (Jakość usługi - nadzór Koordynatora) winny być możliwe do zidentyfikowania w przypadku ewentualnej kontroli przez organy uprawnione do tego typu czynności. Oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy.
c) opłaconą na dzień zawierania umowy, Polisę ubezpieczeniową przedstawiającą ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
d) przedłoży informacje dotyczące liczby osób zatrudnionych na umowę o pracę, realizujących przedmiot zmówienia w danej Części.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam chust kolonijnych z nadrukiem - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam chust kolonijnych - proszę o wycenę z nadrukiem i bez 25 szt. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI