USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W DRAWNIE.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • Zamawiający15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00084056
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W DRAWNIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 261454925

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W DRAWNIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863d1a6b-ce0d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz utrzymania terenów zielonych w kompleksie wojskowym w Drawnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ pkt.8

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych : klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została określona w rozdziale 3.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ochrona danych osobowych : klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została określona w rozdziale 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18-ZP-06-21-61

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz utrzymanie terenów zielonych w kompleksie wojskowym w Drawnie, obsługiwanym przez sekcję obsługi infrastruktury (SOI Choszczno).
b) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 (dla części 1, 2, zamówienia ) do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru stanowiąca jego integralną część. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany także w oparciu o formularz cenowy (załącznik nr 3, 3a, do SWZ oddzielny dla każdej części zamówienia ), oraz załącznikiem nr 6 do SWZ – zestawienie powierzchni do utrzymania

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Obecność koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz utrzymanie terenów zielonych w kompleksie wojskowym w Drawnie, obsługiwanym przez sekcję obsługi infrastruktury (SOI Choszczno).
b) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 (dla części 1, 2, zamówienia ) do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru stanowiąca jego integralną część. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany także w oparciu o formularz cenowy (załącznik nr 3, 3a, do SWZ oddzielny dla każdej części zamówienia ), oraz załącznikiem nr 6 do SWZ – zestawienie powierzchni do utrzymania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Obecność koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymaga: dla części 1 zamówienia, Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 25 000 zł lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 25 000 zł, dla części 2 zamówienia, Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 50 000 zł lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie dwóch części winni wykazać, że posiadają:
- środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę dla tych części tj. minimum 75 000 zł.
W przypadku, gdy przedstawione przez wykonawcę podmiotowe środki dowodowe prezentują dane w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na walutę polską według średniego kursu podanego przez NBP z dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny podmiotowy środek dowodowy , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
d) zdolności technicznej i zawodowej:
 w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- dla części 1 – 1 umowę na usługi polegające na utrzymaniu czystości powierzchni wewnętrznych budynków o powierzchni minimum 1 000 m2 o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie opisanym, zdobyte w ramach większej ilości umów.
- dla części 2 - 1 umowę na usługi polegające na utrzymaniu czystości zewnętrznych powierzchni utwardzonych o powierzchni minimum 30 000 m 2, 1 umowę na usługi polegające na pielęgnacji terenów zielonych o powierzchni minimum 45 000 m2, jedną umowę na usługi utrzymania pasów ppoż. o powierzchni minimum 14 000 m2.’
Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie opisanym, zdobyte w ramach większej ilości umów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (spółka cywilna, konsorcjum) spełnienie warunków określonych w pkt 5.1 lit d tiret pierwszy, warunek o którym mowa powyżej musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
 w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: następujące narzędzia/wyposażenie/urządzenia techniczne.
dla części 1 zamówienia:
a) 1 urządzeniem do mechanicznego czyszczenia posadzek (PCV, terakota, beton itp.),
b) 1 polerką wysokoobrotową,
c) 3 odkurzaczami( rozumianymi jako urządzenie elektryczne służące do oczyszczania przedmiotów, powierzchni z kurzu, innych sypkich zanieczyszczeń , np. okruchów , pyłu wiórów lub zbierania rozlanych płynów, poprzez zasysanie powietrza razem z zanieczyszczeniem),
d) 1 odkurzaczem piorącym powierzchnie dywanowe (przeznaczone do prania dywanów , tapicerek ,itp. )
dla części 2 zamówienia :
a) 1 ciągnikiem o mocy nie mniejszej niż 55 KM,
b) 1 kosiarką rotacyjną lub bijakową o szer. min. 1,5m,
c) 1 przyczepą do ciągnika,
d) 4 kosiarkami spalinowymi z koszem o mocy min 2-5 KM,
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia wykonawca winień wykazać się zdolnością techniczną dla każdej części osobno.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający brak podstaw wykluczenia z postępowania oceni na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7.1. Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.10. Dokumenty składające się na ofertę:
a) Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, (dokument nie podlega uzupełnieniu),
b) Formularz cenowy załącznik nr 3, 3a służący do celów rozliczeń finansowych, stanowiący załącznik do umowy ( dokument nie podlega uzupełnieniu),
c) Oświadczenie wstępne o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
d) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania ofert. ( Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
e) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.(Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentupapierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
-dla części 1 - wadium nie jest wymagane,
- dla części 2- 1 590,00 zł
9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: (zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp,).
a) w pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 18-ZP-06-21-61”
9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.3 ppkt. b-c powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 9.3 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą i obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Jako beneficjenta Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać: Skarb Państwa – 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, adres: ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin.
9.7. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy zgodnie z art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej oferty ( dotyczy części 1 i 2 postępowania).
16.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ma na celu zabezpieczenie pokrycia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
16.3. Zabezpieczenie powinno być wniesione przed podpisaniem umowy.
16.4. Zabezpieczenie może być wniesione w następujących formach:
a) pieniężnej,
b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancji bakowej,
d) gwarancji ubezpieczeniowej,
e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
16.5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Sz-n o numerze rachunku:
31 1010 1599 0024 2413 9120 1000 - z dopiskiem „zabezpieczenie należytego wykonania umowy nr 18-ZP-06-21-61”
Zabezpieczenie uważa się za wniesione, z chwilą zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
16.6. Wykonawca, który wniósł wadium w formie pisemnej może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.( art. 450 ust. 4 ustawy Pzp).
16.7. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż pieniężna, powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego, zgłoszone gwarantowi, wskazujące, że żądana kwota jest należna w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty należności z gwarancji od przedłożenia jakichkolwiek dokumentów bądź spełnienia dodatkowych warunków.
16.8. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 453 ustawy Pzp.
16.9. Zabezpieczenie wniesione w formie pieniężnej, zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty jego prowadzenia oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w załączniku nr 4 do SWZ wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu komunikacji elektronicznej w rozumieniu art.68 ustawyPzp, za pośrednictwem platformy zakupowej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kurs do prac wysokościowych - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. chciałem się dowiedzieć ile będzie kosztowało szkolenie tj. Prace na wysokościach z wykorzystaniem metod alpinistycznych. 8 osób przypominające i 2 osoby szkolenie pełne . Proszę o przesłanie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI