Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367238600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kosir@sport-kobierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport-kobierzyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-317d4de2-99f7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021453/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce, administrowanych przez KOSiR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, sekretariat.kosir@sport-kobierzyce.pl, sport.kosir@sportkobierzyce.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji, identyfikator adresata: /4708679/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej adres email Zamawiającego sekretariat.kosir@sport-kobierzyce.pl, sport.kosir@sport-kobierzyce.pl. 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej. 4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6.Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania dostępnym na stronie postępowania w miniPortalu (UWAGA - podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania. 7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).8.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email sekretariat.kosir@sport-kobierzyce.pl, sport.kosir@sport-kobierzyce.pl. 9.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (za wyjątkiem oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.10.Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf. 11.Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. 12.Zamawiający nie dopuszcza
sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe oferentów i osób, których dane są przekazywane, określone w ofercie są przetwarzane w sposób określony w załączniku nr 4 do umowy, z którą oferenci zobowiązują się zapoznać.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły dostępne w załączniku nr 4 do umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2720/KOSiR/ZPU/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO.
Miejsce wykonywania zamówienia (miejscowości):
Bielany Wrocławskie, Domasław, Kobierzyce, Księginice, Magnice, Ślęza, Tyniec Mały, Wysoka.
Zakres świadczenia usług obejmuje:
1) Mechaniczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw
2) Ręczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw
3) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO.
4) Pielęgnacja drzew, krzewów i sadzonek polegająca na przycinaniu, wycinaniu zgodnie ze sztuką ogrodniczą
5) Pielęgnacja trawników oraz terenów utwardzonych w tym następujące zabiegi agrotechniczne:
a) Odchwaszczanie
b) Koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji
c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion
d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych
6) Pielęgnacja krzewów ozdobnych i drzew:
a) Pielenie krzewów
b) Przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi,
c) Uzupełnienie nasadzeń w przypadku wypadnięcia istniejących
d) Usuwanie posuszu z wewnętrznej części drzew i krzewów ze zwróceniem szczególnej uwagi na thuje shmaragd.
7) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań.
Szczegóły w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego dla każdej części. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z usługa porządkową polegającą na sprzątaniu i stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena oferty (brutto) (A) waga 60% (pkt)
Dodatkowe wyposażenie (B) waga 40% (pkt)
2. Ostateczny ranking ofert przeprowadzony zostanie według wzoru A + B gdzie:
A – ilość punktów za cenę badaną
B – ilość punktów za dodatkowe wyposażenie
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy.
Miejsce wykonywania zamówienia (miejscowości):
Bąki, Cieszyce, Chrzanów, Królikowice, Krzyżowice, Małuszów, Nowiny, Owsianka, Solna, Żurawice.
Zakres świadczenia usług obejmuje:
1) Mechaniczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw
2) Ręczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw
3) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO.
4) Pielęgnacja trawników oraz terenów utwardzonych w tym następujące zabiegi agrotechniczne:
a) Odchwaszczanie
b) Koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji
c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion
d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych
5) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem zawodowym, średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań.
Szczegóły w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego dla każdej części. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z usługa porządkową polegającą na sprzątaniu i stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena oferty (brutto) (A) waga 60% (pkt)
Dodatkowe wyposażenie (B) waga 40% (pkt)
2. Ostateczny ranking ofert przeprowadzony zostanie według wzoru A + B gdzie:
A – ilość punktów za cenę badaną
B – ilość punktów za dodatkowe wyposażenie
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy.
Miejsce wykonywania zamówienia (miejscowości):
Budziszów, Damianowice, Dobkowice, Kuklice, Pełczyce, Pustków Żurawski, Racławice Wielkie, Rolantowice, Szczepankowice, Tyniec nad Ślęzą.
Zakres świadczenia usług obejmuje:
1) Mechaniczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw
2) Ręczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw
3) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO.
4) Pielęgnacja trawników oraz terenów utwardzonych w tym następujące zabiegi agrotechniczne:
a) Odchwaszczanie
b) Koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji
c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion
d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych
5) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem zawodowym, średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań.
Szczegóły w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego dla każdej części. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z usługa porządkową polegającą na sprzątaniu i stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena oferty (brutto) (A) waga 60% (pkt)
Dodatkowe wyposażenie (B) waga 40% (pkt)
2. Ostateczny ranking ofert przeprowadzony zostanie według wzoru A + B gdzie:
A – ilość punktów za cenę badaną
B – ilość punktów za dodatkowe wyposażenie
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Sprzątanie terenu oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO.
Miejsce wykonywania zamówienia (miejscowości):
Bąki, Cieszyce, Chrzanów, Królikowice, Krzyżowice, Małuszów, Nowiny, Owsianka, Solna, Wierzbice, Żerniki Małe, Żurawice.
Zakres świadczenia usług obejmuje:
1) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO.
2) Pielęgnacja drzew, krzewów i sadzonek polegająca na przycinaniu, wycinaniu zgodnie ze sztuką ogrodniczą.
3) Pielęgnacja krzewów ozdobnych i drzew oraz terenów utwardzonych:
a) Pielenie krzewów
b) Odchwaszczanie
c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion
d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych
e) Przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi,
f) Uzupełnienie nasadzeń w przypadku wypadnięcia istniejących
g) Usuwanie posuszu z wewnętrznej części drzew i krzewów ze zwróceniem szczególnej uwagi na thuje shmaragd.
4) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań.
Szczegóły w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego dla każdej części. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z usługa porządkową polegającą na sprzątaniu i stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena oferty (brutto) (A) waga 60% (pkt)
Dodatkowe wyposażenie (B) waga 40% (pkt)
2. Ostateczny ranking ofert przeprowadzony zostanie według wzoru A + B gdzie:
A – ilość punktów za cenę badaną
B – ilość punktów za dodatkowe wyposażenie
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Sprzątanie terenu oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO.
Miejsce wykonywania zamówienia (miejscowości):
Budziszów, Damianowice, Dobkowice, Jaszowice, Kuklice, Pełczyce, Pustków Wilczkowski, Pustków Żurawski, Racławice Wielkie, Rolantowice, Szczepankowice, Tyniec nad Ślęzą.
Zakres świadczenia usług obejmuje:
1) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO.
2) Pielęgnacja drzew, krzewów i sadzonek polegająca na przycinaniu, wycinaniu zgodnie ze sztuką ogrodniczą.
3) Pielęgnacja krzewów ozdobnych i drzew oraz terenów utwardzonych:
a) Pielenie krzewów
b) Odchwaszczanie
c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion
d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych
e) Przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi,
f) Uzupełnienie nasadzeń w przypadku wypadnięcia istniejących
g) Usuwanie posuszu z wewnętrznej części drzew i krzewów ze zwróceniem szczególnej uwagi na thuje shmaragd.
4) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań.
Szczegóły w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego dla każdej części. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z usługa porządkową polegającą na sprzątaniu i stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena oferty (brutto) (A) waga 60% (pkt)
Dodatkowe wyposażenie (B) waga 40% (pkt)
2. Ostateczny ranking ofert przeprowadzony zostanie według wzoru A + B gdzie:
A – ilość punktów za cenę badaną
B – ilość punktów za dodatkowe wyposażenie
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, co oznacza że:
o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Uwaga: Zamawiający uzna jedną polisę na sumę gwarancji minimum 100 000,00 zł również w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną cześć.
c) zdolności technicznej lub zawodowej, co oznacza że:
o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.:
Dla CZĘŚCI 1, 4 i 5:
co najmniej 1 osoba posiadająca średnie lub wyższe wykształcenie ogrodnicze, leśne lub architektury krajobrazu, mogąca się wykazać co najmniej 3 – letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania wykształcenia/uprawnień.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza, aby w celu spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wskazał tą samą osobę dla każdej części.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
Dla CZĘŚCI 2 i 3:
co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe ogrodnicze, leśne lub architektury krajobrazu, mogąca się wykazać co najmniej 3 – letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania wykształcenia/uprawnień.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza, aby w celu spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wskazał tą samą osobę dla każdej części.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującym sprzętem
dla CZĘŚCI 1, 2 i 3:
minimum 1 ciągnik rolniczy z przyczepą
minimum 1 samochód ze skrzynią załadowczo-wyładowczą
minimum 2 sztuki kosiarek z napędem z koszem na trawę
minimum 2 sztuki kosiarek samojezdnych typ traktorek z koszem/pojemnikiem na trawę) mogą być używane do koszenia, zbierania liści, mulczowania
minimum 4 sztuki kos spalinowych ręcznych żyłkowych
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Wykonawca może wykazać ten sam sprzęt dla każdej części.
dla CZĘŚCI 4 i 5:
minimum 1 ciągnik rolniczy z przyczepą (lub samochód ze skrzynią załadowczo-wyładowczą)
minimum 2 sztuki nożyc spalinowych do żywopłotu
minimum 2 sztuki dmuchawy - odkurzacz
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Wykonawca może wykazać ten sam sprzęt dla każdej części.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy, w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania dot. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego: min. 100.000,00 zł.
2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych zastosowanych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (wykaz narzędzi)
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (wykaz osób)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy stanowi załącznik do SWZ. 1.Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie na piśmie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony pod rygorem nieważności. 2.Poza przypadkami wskazanymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający przewidział następujące okoliczności, dot. zmian w treści zawartej umowy tj.:1)Zmiana terminu realizacji umowy a)Jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie. b)Jeżeli zmiana (przedłużenie terminu wykonania zamówienia – dotyczy miesiąca listopad) jest konieczna z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych dla prac związanych z wykonaniem prac porządkowych i nasadzeniowych, o czas niezbędny, ale nie dłuższy niż 7 dni roboczych. c)Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającego się okresu zimowego uniemożliwiającego wykonanie prac pielęgnacyjnych, nasadzeniowych. d)Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej. e)Jeżeli wystąpi konieczność wstrzymania prac na mocy decyzji wydanej przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 2)Zmiana sposobu wykonania umowy a)Zmiany osób i podmiotów konieczność zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty przy realizacji zamówienia 3)Zmiany terminów i warunków płatności a)Będące następstwem wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy, b)Będących następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę. 4)Pozostałe zmiany: a)Zmiany dotyczące nazwy i siedziby Wykonawcy, jego formy organizacyjno prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. b)Zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. c)zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym; d)w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego; e) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 5)w przypadku zmian: •stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, •wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, •zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 6)zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Szczegóły w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Do oferty Wykonawca załącza:
1.1 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2a do SWZ oraz Załącznik nr 2a’ (dotyczy wspólników spółek cywilnych) do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
1.2 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
1.3 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1.4 W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostepniającego zasoby, Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji tego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 3 do SWZ). Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 2b do SWZ.).
Szczegóły dostępne w SWZ.