Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.
Zamówienia publicznego
Usługa utrzymania czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o., tj. w Hotelu „Park” oraz w Pijalni Wód – Palmiarni „Inowrocławianka”.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Cz. 1 - świadczenie usług utrzymania czystości w Hotelu „Park”, ul. Świętokrzyska 107, 88-100 Inowrocław.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) utrzymanie czystości w pokojach w Hotelu „Park” (maksymalnie w 18 pokojach);
2) utrzymanie czystości powierzchni wspólnych;
3) dodatkowe usługi według potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zakresem czynności określonym w szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
Sprzątanie pokoi oraz powierzchni wspólnych, o których mowa w pkt 1 i 2 odbywać się będzie 7 dni w tygodniu.
Usługi dodatkowe, o których mowa w pkt 3 będą świadczone nie częściej
niż raz na 3 miesiące na podstawie odrębnych zleceń, przesyłanych przez Zamawiającego mailem bądź telefonicznie.
Wykonawca będzie świadczył powierzone usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości posiadających wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, w stężeniach zgodnych z zaleceniami producenta i normami wyznaczonymi przez przepisy prawa. Środki higieniczne dla Hotelu „Park” (mydełka, szampony i żele, papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydła w płynie) zapewnia Wykonawca.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo do:
1) kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług;
2) przedstawienia stosownych uwag Wykonawcy, w zakresie sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług.
Oceny prawidłowości wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem dokonuje Zamawiający.
W przypadku nieterminowego lub niewykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych zamówieniem Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich wykonania lub poprawy.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1) zapewnienia Wykonawcy dostępu do pomieszczeń umożliwiających prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia;
2) zapewnienia Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszego zamówienia odpowiedniego, zabezpieczonego pomieszczenia na składowanie sprzętu oraz środków czystości oraz dostępu do energii elektrycznej i wody;
3) odnotowywania w dostarczonym przez Wykonawcę zeszycie obecności pracownika Wykonawcy;
4) wszystkie dodatkowe zlecenia nieobjęte niniejszym przedmiotem zamówienia wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci pisma i będą rozliczane zgodnie z cennikiem opłat za usługi porządkowe.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego świadczenia usług utrzymania czystości;
2) przedłożenia Zamawiającemu wszelkich atestów i certyfikatów środków użytych do wykonania przedmiotu umowy oraz do przedstawienia Zamawiającemu wymaganych prawem aktualnych zaświadczeń o wynikach badań sanitarno-epidemiologicznych pracowników Wykonawcy skierowanych do pracy na obiektach Zamawiającego na wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego (nie dłuższym niż 3 dni robocze);
3) wykonania usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością i dokładnością;
4) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa na terenie świadczenia usług;
5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za:
a) szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku ze świadczonymi usługami lub z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia,
b) niewłaściwe wykonanie usług, niezapewnienie BHP i warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjne stosowane na terenie Hotelu „Park”.
90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
Cz. 2 - świadczenie usług utrzymania czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”, ul. Rąbińska 1A, 88- 100 Inowrocław.
W zakres przedmiotu umowy wchodzi:
1) utrzymanie porządku i czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”;
2) utrzymanie czystości powierzchni wspólnych;
3) dodatkowe usługi według potrzeb Zamawiającego,
zgodnie z zakresem czynności określonym w szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
Utrzymanie porządku i czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka” oraz powierzchni wspólnych, o których mowa w pkt 1 i 2 odbywać się będzie 7 dni w tygodniu według stałego harmonogramu.
Usługi dodatkowe, o których mowa w pkt 3 będą świadczone 2 razy w roku (mycie okien) oraz przed i po odbyciu wszelkich imprez (sprzątanie obiektu - mycie i zamiatanie sali Pijalni Wód, holu, toalet dla gości) na podstawie odrębnych zleceń, przesyłanych przez Zamawiającego mailem bądź telefonicznie.
Wykonawca będzie świadczył powierzone usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości posiadających wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, w stężeniach zgodnych z zaleceniami producenta i normami wyznaczonymi przez przepisy prawa.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo do:
1) kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług;
2) przedstawienia stosownych uwag Wykonawcy, w zakresie sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług.
Oceny prawidłowości wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem dokonuje Zamawiający.
W przypadku nieterminowego lub niewykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych zamówieniem Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich wykonania lub poprawy.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1) zapewnienia Wykonawcy dostępu do pomieszczeń umożliwiających prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia;
2) zapewnienia Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszego zamówienia odpowiedniego, zabezpieczonego pomieszczenia na składowanie sprzętu oraz środków czystości oraz dostępu do energii elektrycznej i wody;
3) odnotowywania w dostarczonym przez Wykonawcę zeszycie obecności pracownika Wykonawcy;
4) wszystkie dodatkowe zlecenia nieobjęte niniejszym przedmiotem zamówienia wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci pisma i będą rozliczane zgodnie z cennikiem opłat za usługi porządkowe.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego świadczenia usług utrzymania czystości;
2) przedłożenia Zamawiającemu wszelkich atestów i certyfikatów środków użytych do wykonania przedmiotu umowy oraz do przedstawienia Zamawiającemu wymaganych prawem aktualnych zaświadczeń o wynikach badań sanitarno-epidemiologicznych pracowników Wykonawcy skierowanych do pracy na obiektach Zamawiającego na wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego (nie dłuższym niż 3 dni robocze);
3) wykonania usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością i dokładnością;
4) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa na terenie świadczenia usług;
5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za:
a) szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku ze świadczonymi usługami lub z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia,
b) niewłaściwe wykonanie usług, niezapewnienie BHP i warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjne stosowane na terenie Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
GYM PARK polska jakość i kompleksowa obsługa siłowni zewnętrznych
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zdobienie odzieży, haft komputerowy, nadruki na odzieży, wydruk DTF
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie i Tworzenie Stron Internetowych
Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pranie dywanów Bydgoszcz
Toruń (kujawsko-pomorskie)
Biuro Rachunkowe, Corpio Rachunkowość i Kadry Golub-Dobrzyń
Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Naprawy pralek Kujawsko-Pomorskie
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie biur
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Studio Artline reklama zewnętrzna firmy
Toruń (kujawsko-pomorskie)
Copywriting, pisanie tekstów, agencja copywriterska, strony WordPress
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)