Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa kompleksowego sprzątania budynku administracyjno-biurowego przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy.I. Powierzchnie budynku w m2 - zgodnie z poniższą tabelą powierzchni użytkowej budynkuParter - 1.149,36; I piętro - 365,96; II piętro - 366,19; III piętro - 365,66; IV piętro (biura przy długim korytarzu, korytarze, klatka schodowa, łazienki) - 316,36; V piętro (korytarze, klatka schodowa, łazienki, pok. 514) - 132,22; VI piętro (korytarze, klatka schodowa, łazienki) - 98,62; VII piętro - 367,81; RAZEM - 3.162,181. Powierzchnia do sprzątania w godzinach pracy KOWR na wezwanie (kasa, serwerownie, pokój 318, pokój 514, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenia archiwum) 442,28 m2;2. Liczba toalet wyposażonych w WC i umywalki -17 sztuk;3. Liczba pisuarów – 7 sztuk;4. Liczba kabin toaletowych – 31 sztuk;5. Liczba umywalek – 17 sztuk;6. Ilość okien (łącznie z fasadami) – 153 sztuk o pow. ok. 4 m2 każde;7. powierzchnia (dwustronna) szyb stolarki okiennej i drzwiowej – 1315,00 m2 ;8. Winda posiada 8 poziomów umiejscowionych od parteru aż po 7 piętro; II. Opis powierzchni budynku:1. Parter: a) hol, korytarz: podłoga, wycieraczki wewnętrzne, donice z kwiatami, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, lada, fasada szklana dyżurki, meble, kosze. b) Toaleta: podłoga, okna drzwi, muszla klozetowa - 1 szt., umywalka - 1 szt., lustro, ściany, kosz. c) Sale konferencyjne: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe- stoły, krzesła, wyposażenie, kosze, grzejniki. d) Kuchnia: podłoga, ściany, meble kuchenne, zlewozmywak, kosz, okna, drzwi. e) Pomieszczenie magazynowe: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejnik, kosz. 2. I piętro:a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi; c) gabinety dyrektorów, sekretariat: podłoga, ściany, meble, okna, drzwi, toaleta (muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt.), grzejniki, kosze; d) pokoje biurowe - 18: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.e) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.3. II piętro:a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi; c) serwerownia: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki; d) kasa: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki; e) pokoje biurowe - 19: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi; f) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.4. III piętro: a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi; c) pok. 318: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki; d) pokoje biurowe - 20: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi; e) toalety: podłoga, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.5. IV piętro: a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi, c) pokoje biurowe - 11: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi. d) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.6. V piętro: a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,c) pok. 514: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki, kuchnia: meble kuchenne, łazienka: muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt., kabina prysznicowa – 1 szt.. glazura d) toalety: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.7. VI piętro: a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi; c) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze; 8. VII piętro:a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi; c) pokoje biurowe - 18: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi; d) Kuchnia: podłoga, ściany, meble kuchenne, kosz, okna, drzwi; e) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze; 9. W klatce schodowej zamontowana jest winda przebiegająca przez wszystkie kondygnacje i mająca 8 przystanków z otwieranymi automatycznie drzwiami. III. ZAKRES SPRZĄTANIA 1. Czynności wykonywane codziennie: a) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, lamp biurowych, sprzętu biurowego (drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów innych), obrazów – w pomieszczeniach użytkowanych przez KOWR, b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru, a następnie wynoszenie ich zawartości do kontenerów na zewnątrz budynku oraz bieżące ich uzupełnianie w worki foliowe w koszach z sanitariatów (wszystkie piętra) oraz pomieszczeń zajmowanych przez pracowników KOWRc) odkurzanie, zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg (także wycieraczek i miejsc pod nimi) - pomieszczenia zajmowane przez pracowników KOWR, poziome ciągi komunikacyjne – wszystkie piętra, wszystkie sanitariaty, kabina windy, d) wycieranie poręczy, schodów z użyciem odpowiedniego środka do mycia, e) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura, dozowniki na mydło, suszarki do rąk, pojemniki na ręczniki papierowe, szczotki sedesowe) – wszystkie piętra, f) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych), przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła – pomieszczenia biurowe użytkowane przez KOWR, łazienki, winda,g) mycie korytarzy, schodów, h) mycie powierzchni szklanych wraz z ramami tj. drzwi p. poż., drzwi wejściowe; winda, zdjęcia w salach konferencyjnych,i) neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych, j) odkurzanie dywanów, chodników oraz mebli pokrytych tapicerką, k) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian,l) utrzymanie we właściwym stanie mebli tapicerowanych znajdujących się w holu I i II piętra oraz w gabinetach Dyrektorów,m) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków przeznaczonych do mycia powierzchni,n) roznoszenie w łazienkach i toaletach ręczników papierowych i papieru toaletowego a także uzupełniania mydła w płynie oraz płynu do dezynfekcji rąk (dot. łazienki w gabinecie dyrektora, łazienkach na piętrach od I do IV oraz w pokoju 514).o) dezynfekowanie odpowiednimi środkami klamek, włączników światła oraz słuchawek telefonów.2. Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu: a) czyszczenie mebli płynem do konserwacji, odpowiednim do rodzaju powierzchni, b) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, c) podlewanie kwiatów na holu biurowca – zgodnie z ich zapotrzebowaniem.3. Czynności wykonywane raz w miesiącua) mycie drzwi, parapetów, grzejników, lamp opraw wentylacyjnych w pomieszczeniach zajmowanych przez pracowników KOWR, salach konferencyjnych, wszystkich sanitariatach, kabinie windy a także na poziomych ciągach komunikacyjnych – wszystkie piętra.b) dezynfekcja aparatów telefonicznych 4. Czynności wykonywane co trzy miesiące: a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami – wiosna, lato, jesień - pomieszczenia zajmowane przez pracowników KOWR, poziome ciągi komunikacyjne, sale konferencyjne, wszystkie sanitariaty, klatka schodowa,b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach (kuchnia przy sali konferencyjnej),5. Czynności wykonywane jeden raz (latem) w roku:Pranie dywanów i wykładzin dywanowych (ok. 40 m2) oraz firan (ok. 80 m2)/rolet6. Czynności wykonywane na wezwanie:Sprzątanie pomieszczenia strefy bezpieczeństwa, serwerowni, pokoju gościnnego, kasy, pomieszczenia magazynowego przy portierni oraz pomieszczeń archiwum przed godziną 15.00 w obecności wyznaczonego pracownika KOWR (dzień do uzgodnienia)7. Inne obowiązki: a) zamykanie okien w pomieszczeniach użytkowanych przez KOWR, wyłączanie oświetlenia, zamykanie drzwi, b) codzienna kontrola kuchni i sal konferencyjnych, celem ustalenia czy konieczne jest mycie naczyń i sprzątnięcie sal. Jeśli wykonawca stwierdzi taką konieczność, umyje naczynia a także wykona czynności określone w pkt. 1a, 1c, 1h i 1k. Jeśli Wykonawca stwierdzi brak takiej konieczności wówczas czynności określone w pkt. 1a, 1c, 1h i 1k w salach konferencyjnych wykona raz na tydzień,c) wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, a związanych z kompleksowym sprzątaniem budynkuInne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:a) dokonanie wizji lokalnej jest zalecane z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia,b) Wykonawca musi uwzględnić ewentualne zmiany powierzchni sprzątanej +/- 5% ogólnej powierzchni,d) liczba pracowników zamawiającego: - ok. 100 osób,e) Zamawiający do realizacji przedmiotowego zadania zapewni wszystkie środki czystości (w tym ręczniki papierów, papier toaletowy, mydła, kostki wc, worki na śmieci)f) Zamawiający nie zapewnia sprzętu niezbędnego do wykonania usługi.g) Mycie okien i fasady nie wymaga zastosowania technik specjalistycznych.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC I SPOSÓB ICH WYKONYWANIA ZOSTAŁ ZAWARTY I OPISANY W PROJEKCIE UMOWY, STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że cena podana w ofercie musi obejmować okres od 1.01.2021 roku do 31.12.2021 roku, natomiast realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem podpisania umowy a wynagrodzenie za pierwszy miesiąc zostanie naliczone proporcjonalnie do ilości dni, w których usługa była realizowana, wg zasad określonych w SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i archiwum w Sekcji Zamiejscowej KOWR w Kusowie, gmina Dobrcz, przy ulicy Osiedlowej 11 oraz dbania o porządek na terenie przedmiotowej nieruchomości.I. Powierzchnie budynku w m2 - zgodnie z poniższą tabelą powierzchni użytkowej budynku; Parter 479,00; I piętro 331,70; RAZEM 810,701. Liczba toalet wyposażonych w WC i umywalki -6 sztuk;2. Liczba muszli klozetowych – 6 sztuk;3. Liczba pisuarów – 1 sztuka;4. Liczba umywalek – 6 sztuk;5. Ilość okien (łącznie z fasadami) – 55 sztuk; 6. powierzchnia (dwustronna) szyb stolarki okiennej i drzwiowej – 232,56 m2; II. Opis powierzchni budynku:Parter:a) hol, korytarze: podłoga, wycieraczki wewnętrzne i zewnętrzne, doniczki z kwiatami, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, meble, kosze, grzejniki; b) pokoje biurowe - 4: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi; c) pomieszczenia archiwum: podłoga, okna, drzwi, meble, wyposażenie, kosze, grzejniki, regały archiwalne; d) kuchnia: podłoga, ściany, okno, drzwi, meble kuchenne, zlewozmywak, kosz; e) łazienka: podłoga, ściany, kabina prysznicowa, drzwi; f) toalety: podłoga, okna, drzwi, muszla klozetowa - 2 szt., umywalka - 2 szt., lustra, ściany, kosze, grzejniki; g) pomieszczenia magazynowe; I piętro: a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, okna, grzejniki, kwiaty; b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi; c) pokoje biurowe - 8: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi; d) aneks kuchenny, meble kuchenne, zlewozmywak; e) toalety: podłoga, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 3 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 3 szt., lustra, kosze; f) pomieszczenia archiwum: podłoga, okna, drzwi, meble, wyposażenie, kosze, grzejniki, regały archiwalne; g) pomieszczenia magazynowe; III. Opis terenów zielonych a) powierzchnia terenów zielonych ok. 9.000 m2,b) powierzchnia do koszenia ok. 9.000 m2c) ilość drzew ok. 115IV. Zakres sprzątania 1. Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu: a) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, sprzętu biurowego, b) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach z sanitariatów oraz pomieszczeń zajmowanych przez pracowników KOWR,c) odkurzanie, zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg - pomieszczenia zajmowane przez pracowników KOWR, poziome ciągi komunikacyjne, schody, wszystkie sanitariaty, d) wycieranie poręczy schodów z użyciem odpowiedniego środka do mycia, e) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura i inne akcesoria), f) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) – pomieszczenia biurowe, łazienki,g) mycie powierzchni szklanych wraz z ramami tj., drzwi wejściowe,h) neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych, i) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków przeznaczonych do mycia powierzchni,j) roznoszenie w łazienkach i toaletach ręczników papierowych i papieru toaletowego a także uzupełniania mydła w płynie oraz płynu do dezynfekcji rąk,k) dezynfekowanie odpowiednimi środkami klamek, włączników światła oraz słuchawek telefonów.2. Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu: a) czyszczenie mebli płynem do konserwacji, odpowiednim do rodzaju powierzchni, b) odkurzanie mebli tapicerowanych, c) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, d) podlewanie kwiatów na holu biurowca – zgodnie z ich zapotrzebowaniem.3. Czynności wykonywane raz w miesiącua) mycie drzwi, parapetów, grzejników, lamp, opraw wentylacyjnych – dot. pomieszczeń zajmowane przez pracowników KOWR, poziomych ciągów komunikacyjnych, schodów, wszystkich sanitariatów.b) dezynfekcja aparatów telefonicznych.4. Czynności wykonywane co trzy miesiące: a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami – wiosna, lato, jesień – dot. pomieszczeń zajmowanych przez pracowników KOWR, poziomych ciągów komunikacyjnych, schodów, klatka schodowa.b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach.5. Czynności wykonywane jeden raz (latem) w roku:Czyszczenie rolet 6. Inne obowiązki: Wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, a związanych z kompleksowym sprzątaniem budynku.V. ZAKRES DBANIA O PORZĄDEK NA TERENACH ZIELONYCH1. Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu w okresie jesiennym:• wygrabianie liści oraz usuwanie liści z rynien, chodników, schodów oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych2. Czynności wykonywane jeden raz na dwa tygodnie w okresie od wiosny do jesieni:• koszenie trawników, znajdujących się na terenie nieruchomości 3. Inne obowiązki:a) chemiczne (atestowanymi środkami) niszczenie chwastów, także tych w szczelinach między płytami i na obrzeżach chodnika, b) wywóz liści i odpadów zielonych, każdorazowo po koszeniu i wygrabianiuc) regularne odśnieżanie i posypywanie solą/piaskiem schodów, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika wokół budynku, parkingu na samochody oraz drogi wewnętrznej wokół klombu w taki sposób aby o godzinie 7:15 wskazane miejsca były już odśnieżone i nie stanowiły zagrożenia dla pracowników i kontrahentów KOWR. W przypadku wystąpienia w ciągu dnia opadów śniegu wymagających dodatkowego odśnieżenia w ciągu dnia Wykonawca zobowiązany jest wykonać tą usługę niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu mu tego faktu przez Zamawiającego i w terminie nie późniejszym niż godzina od zgłoszenia.VI. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:a) z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna,b) liczba pracowników zamawiającego: - ok. 6 osób.c) Zamawiający w przedmiotowym zadaniu NIE ZAPEWNIA środków czyszczących, chemicznych, piorących itp. Wykonawca zobowiązany jest nabyć je na własny koszt. d) Zamawiający nie zapewnia sprzętu niezbędnego do wykonania usługi.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC I SPOSÓB ICH WYKONYWANIA ZOSTAŁ ZAWARTY I OPISANY W PROJEKCIE UMOWY, STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że cena podana w ofercie musi obejmować okres od 1.01.2021 roku do 31.12.2021 roku, natomiast realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem podpisania umowy a wynagrodzenie za pierwszy miesiąc zostanie naliczone proporcjonalnie do ilości dni, w których usługa była realizowana, wg zasad określonych w SIWZ.