IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
doświadczenie koordynatora |
35,00 |
czas reakcji |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawozamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) (zwana w dalszej treści Umowy„PZP”) przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku zmianyobowiązujących przepisów prawa, norm, wytycznych, zaleceń służb sanitarnych lub porządkowych,mających wpływ na warunki lub wykonywanie Umowy – zmiany będą dokonane w zakresie w jakimkonieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji prawnych lub zaleceń;2) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniająwprowadzenie zmian do umowy (nowych i nadal trwających); takich jak: epidemie, akty terroru, wojnywypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna zestron nie mogła zapobiec, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie: a) zmiany terminu realizacjiUmowy o okres nie dłuższy, niż okres wystąpienia zdarzenia i ewentualnego usuwania jego skutków, b)zakresu czynności Wykonawcy w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówieniazawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu czynności lubwykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzenia, c) zawieszeniarealizacji umowy, d) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, e) warunków płatności; 3) z przyczynleżących po stronie Zamawiającego w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia – np.przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne,opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu Umowy, zawieszenia wykonywania umowy lub jej części przezZamawiającego, o okres nie dłuższy niż okres opóźnienia lub zawieszenia; 4) w przypadku wystąpieniakonieczności wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny niż przyjęto w SIWZ, w szczególności zzastosowaniem innych technik, materiałów lub środków; 5) w przypadku zaistnienia innych przeszkóduniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub Ofercie rozwiązań, niezależnych odWykonawcy w zakresie zmiany czynności Wykonawcy; 6) w przypadku gdy nastąpi zmianaobowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie brutto zostanie zmienioneodpowiednio do zmiany tej stawki, 7) w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy w zakresiezmiany wynagrodzenia Wykonawcy, warunków płatności; 8) w przypadku zmiany wysokościminimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z zm.), lubwysokości minimalnej stawki godzinowej (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. wsprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowejw 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1778); 9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne; 10) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planówkapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215 ze zm.); 11) Zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia na inne osoby spełniające wymagania określone w SIWZ. 2. Zmiany, o którychmowa w ust. 1, dotyczyć mogą w szczególności zmiany zakresu i sposobu wykonania Umowy, wysokościwynagrodzenia Wykonawcy i warunków płatności. 3. Wskazane w ust. 1 przesłanki do zmiany Umowystanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią natomiastzobowiązania Zamawiającego do dokonania takiej zmiany. 4. Strona występująca o zmianę postanowieńzawartej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowapowyżej, a w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia – do przedłożenia szczegółowego sposobu wyliczenia określającego wysokość wynagrodzenia po zmianie, w tym wpływu zmian, o których mowa wust. 1 pkt. 8-10, na wysokość wynagrodzenia. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jestzgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu doUmowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: