Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyDZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00127529
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012663694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kawęczyńska 44

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-770

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 511 20 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dosir.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f6505d7-e953-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00121006/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprzątania budynków ul. Kawęczyńska 44, ul. Szanajcy 17/19, ul. Jagiellońska 7

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl oraz adres e-mail: przetargi@dosir.waw.pl w zakresie określonym w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami i Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej oraz poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@dosir.waw.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad rejestracji i minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy zawarto w SWZ, a w szczególności w Załączniku nr 10 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOSiR/2/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 – usługi sprzątania w budynku przy ul. Jagiellońskiej 7. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia określonym w SWZ, na warunkach które zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Wartość zamówień podobnych nie przekroczy dla Zadania nr 1 - 237.600 zł brutto,
Udzielenie zamówienia podobnego w powyższym w zakresie będzie możliwe po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury właściwej dla zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304 ustawy, przy spełnieniu przesłanki określonej w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 2 – usługi sprzątania w budynku przy ul. Kawęczyńskiej 44. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1b (dla Zadania nr 2) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia określonym w SWZ, na warunkach które zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Wartość zamówień podobnych nie przekroczy dla Zadania nr 2 - 12.000 zł brutto,
Udzielenie zamówienia podobnego w powyższym w zakresie będzie możliwe po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury właściwej dla zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304 ustawy, przy spełnieniu przesłanki określonej w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 3 – usługi sprzątania w budynku przy ul. Szanajcy 17/19.” Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1c (dla Zadania nr 3) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia określonym w SWZ, na warunkach które zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Wartość zamówień podobnych nie przekroczy dla Zadania nr 3 - 11.000 zł brutto,
Udzielenie zamówienia podobnego w powyższym w zakresie będzie możliwe po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury właściwej dla zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304 ustawy, przy spełnieniu przesłanki określonej w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności technicznej i zawodowej – w zakresie Zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać, że przez minimum 6 miesięcy wykonał lub wykonuje minimum dwa zamówienia polegające na kompleksowym sprzątaniu krytych obiektów basenowo - rekreacyjnych, krytych zespołów basenowych lub krytych pływalni o powierzchni wewnątrz obiektów minimum 1500 m2 i wartości zamówienia minimum 300.000 zł brutto (wymagania odnośnie okresu realizacji, powierzchni i wartości dotyczą każdego z wykazywanych zamówień oddzielnie). W zakresie Zadania nr 2 i 3 Zamawiający nie stawia wymogu spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w zakresie Zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 500.000 zł. W zakresie Zadań nr 2 i 3 Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 100.000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Wraz z ofertą Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.

B. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, złożonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

C. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby, stanowiące tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SWZ

D. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, o którym mowa w punkcie 10.2.1, dotyczącego tego podmiotu, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wraz z ofertą Zamawiający wymaga złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępującego wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – sporządzone na podstawie Załącznika nr 5 do SWZ

B. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Wykaz usług, o których mowa a punkcie 9.1.2.1 SWZ Wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, złożony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 1);
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia zgodnie z wymaganiami zawartymi w punkcie 9.1.2.2. SWZ w zależności od Zadania, na które składa ofertę.

C. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby, stanowiące tymczasowy dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a do SWZ;
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b. Sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załączniki nr 3a,
2. Dokument potwierdzający legitymację osoby do złożenia oferty (uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy) np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru (KRS, CEiDG), umowa spółki cywilnej itp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy zobowiązany są wraz z ofertą złożyć:
2. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1.1. SWZ– każdy z Wykonawców (Załącznik nr 4 do SWZ);
3. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1.2. SWZ w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu wraz z informacją, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5b do SWZ);
4. Pełnomocnictwo podpisane przez Wykonawców występujących wspólnie, które powinno zawierać:
a. nazwę postępowania, którego dotyczy;
b. listę Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie;
c. wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
d. zakres pełnomocnictwa.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, szczegóły dotyczące wymaganych oświadczeń i dokumentów zostały opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, w przypadku czasowego zamknięcia obiektu, w którym świadczona będzie usługa stanowiąca przedmiot umowy, którego powodem jest konieczność przeciwdziałania zagrożeniom epidemicznym zastrzega możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia o czas, w którym z powyższych, niezależnych od stron Umowy przyczyn Wykonawca nie miał możliwości wykonywania świadczenia stanowiącego przedmiot umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur Zamawiającego, lub też konieczności wykonania przerwy technologicznej w obiekcie, albo przeprowadzenia remontu lub napraw.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych bądź zmian organizacyjnych struktur Zamawiającego,
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia zakresu w przypadku konieczności wykonania przerwy technologicznej w obiekcie albo przeprowadzenia remontu lub napraw.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmniejszonego lub ograniczonego zakresu usługi. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie.
7. Zmiana personelu wskazanego przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy jest możliwa po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego przy jednoczesnym spełnieniu wszelkich wymagań przez zmieniany personel w stosunku do personelu wykazanego na etapie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Wszelkie zmiany wprowadzone w umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie pisemnej (w formie aneksu), pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia:
1.1. w zakresie Zadania nr 1 nie wcześniej niż od 1.9.2021 r. do 31.5.2022 r.
1.2. w zakresie Zadania nr 2 w okresie nie wcześniej niż od 1.9.2021 r. do 22.12.2021 r. oraz od 1.4.2022 r. do 31.5.2022 r.
1.3. w zakresie Zadania nr 3 w okresie od 2.11.2021 r. do 22.12.2021 r. oraz od 1.3.2022 r. do 31.5.2022 r.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.