IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1) Dla zadania I: 4.000,00 zł (słownie: czterytysiące złotych 00/100). 2) Dla zadania II: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednejlub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniachspółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawszezobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. . (Dz.U. 2020 poz. 299, 650 i 1669, Dz.U. 2019 poz. 1781)4. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 1) wpłynęło na rachunek bankowyZamawiającego przed upływem terminu składania ofert – jeśli zostało wniesione w formie pieniądza;2) oryginały dokumentów zostały złożone w siedzibie Wejherowskiego Centrum Kultury wWejherowie przy ul. Sobieskiego 255, Sekretariat, II piętro przed upływem terminu składania ofert –jeśli wadium zostało wniesione w pozostałych formach. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieśćna rachunek bankowy Zamawiającego – Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie nr 73 8350 00040000 6663 2000 0010 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą byćwyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, w jakich Zamawiającyzatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 od „b” do „e” musibyć wystawione na Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać,jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmiedokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woliw imieniu Gwaranta (poręczyciela), bądź uwierzytelnioną przez notariusza. Podpis winien byćsporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lubczytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwotywadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pierwsze pisemneżądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Gwarancja (poręczenie) musibyć egzekwowalna i wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, podlegać prawu polskiemu, aw sporach z gwarancji wyłącznie właściwy musi być Sąd Powszechny siedziby Zamawiającego. 9.Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądaniezapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, wcelu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych dozaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzuZamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Wadium wniesione przez jednego zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 12.Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium na warunkach określonych w ustawie.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmianpowszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotuUmowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których niemożna usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności idoprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpieniakonieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe,okoliczności o których mowa w § 5 ust. 8 umowy lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przypomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku konieczności zmiany osób, októrych mowa w § 5 ust. 2 umowy Wykonawca zobowiązany jest w ich miejsce wskazać osoby, którezostaną zatrudnione do realizacji przedmiotu umowy co najmniej na czas jej wykonywania, na podstawieumowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. (Powyższe zdanie dotyczy ZADANIA I i zostanieusunięte jeśli nie będzie mieć zastosowania) 4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy,określonego w § 2 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. Zmiany Podwykonawcy podwarunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie. 6. Wystąpienia konieczności wprowadzeniazmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wojny,rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanieprzedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz mająca wpływ naterminowość wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjnoorganizacyjnąUmowy, 3) zmiany danych teleadresowych, 4) wystąpienia omyłek pisarskich irachunkowych w treści Umowy, 5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotuUmowy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w przypadkachwymienionych w art. 144 ustawy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowyw przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowyWykonawca: 1) w wyniku nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowyWykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczeniaoraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy lub 2) w wyniku przejęcia przezZamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców, w szczególności na skutekutraty płynności finansowej przez wykonawcę i niezapłacenia należności Podwykonawców. 9. Wszelkiezmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygoremnieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-18, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Wykonawca powinien złożyć ofertę z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności napisaną w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje o ochronie danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje o tym że: 1) Administratoremdanych osobowych Wykonawcy w niniejszym postępowaniu jest Zamawiający Wejherowskie CentrumKultury posiadający siedzibę w Wejherowie, ul. Jana III Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, e-mail:wck@wck.org.pl, tel.: 58 6722775; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w Wejherowskim CentrumKultury z siedzibą w Wejherowie jest dostępny pod adresem e-mail: iod@um.wejherowo.pl, tel.: 586777137 lub listownie pod adresem: ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo 3) Dane osobowe Wykonawcybędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzeniem w trybie przetargunieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usługisprzątania i utrzymywania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego CentrumKultury przy ul. Sobieskiego 255 w Wejherowie”; 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 orazart. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania swoich danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyWykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisyRODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do poinformowania na podstawie art. 13 ust.i 14 RODO każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentachzłożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie(Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ).