Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury przy ul. Sobieskiego 255 w Wejherowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWejherowskie Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-09
  • Numer ogłoszenia582947-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582947-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Wejherowskie Centrum Kultury: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury przy ul. Sobieskiego 255 w Wejherowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wejherowskie Centrum Kultury, krajowy numer identyfikacyjny 28121700000000, ul. Jana III Sobieskiego  255 , 84-200  Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 722 775, , e-mail p.hebda@wck.org.pl, , faks 586 721 559.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.wck.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.wck.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.wck.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 - prawo pocztowe (Dz.U. 2020 poz. 1041 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej
Adres:
Sekretariat Wejherowskiego Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury przy ul. Sobieskiego 255 w Wejherowie
Numer referencyjny: 03/DAT/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynku FilharmoniiKaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury przy ulicy Sobieskiego 255 w Wejherowie z podziałemna 2 części: Zadanie I: Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania wczystości budynku Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury. Zadanie II: Świadczenieusługi sprzątania w zakresie czynności zleconych okresowo w budynku Filharmonii Kaszubskiej -Wejherowskiego Centrum Kultury. W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest wykonywać m.in.następujące czynności: prace związane ze sprzątaniem wykonywane 7 dni w tygodniu(poniedziałek/niedziela) przez cały okres trwania umowy, codzienne sprzątanie oraz utrzymywanie wczystości wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniapomieszczeń, prace wykonywane raz w miesiącu wskazane przez Zamawiającego w szczegółowymopisie przedmiotu zamówienia. W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany jest wykonywać m.in.następujące czynności: prace sprzątające wykonywane okresowo wskazane przez zamawiającego wszczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; okresowe mycie i czyszczenie elewacji szklanej orazokien wraz z ramami okiennymi oraz odśnieżanie dachu. Ponadto w zakresie zadania I Zamawiającywymaga od Wykonawcy bądź Podwykonawcy, aby bezpośrednio do realizacji przedmiotu zamówieniaoraz co najmniej na czas trwania usługi na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracyzatrudnił co najmniej 5 osób. Niniejszy wymóg dotyczy czynności polegających na bieżącym icodziennym utrzymaniu porządku i czystości na powierzchni wewnętrznej budynków. Szczegółowy OpisPrzedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWIZ.

II.5) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90911300-9
90911200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Niniejsze zamówienia będą mogły być udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówieniapodstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia i będą polegać na powtórzeniupodobnych usług, a w szczególności prac związanych z: - codziennym sprzątaniem oraz utrzymywaniemw czystości wskazanych przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniapomieszczeń; - wykonywaniem okresowych prac sprzątających wskazanych przez Zamawiającego wszczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; - okresowym myciem i czyszczeniem elewacji szklanejoraz okien wraz z ramami okiennymi; - wykonywanym przez 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela)sprzątaniem. Zakres powyższych usług jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, a jegowartość całkowita została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-16   lub zakończenia: 2021-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Okres w którym będzie realizowane zamówienie jest jednakowy dlazadania I jak i II, przy czym przedmiot zamówienia dla zadania II będzie wykonywany w zależności odpotrzeb na zlecenie Zamawiającego. Jeżeli z powodu przedłużającej się procedury przetargowej realizacjazamówienia we wskazanych okresach stanie się niemożliwa, to Zamawiający w zawieranej umowiezmieni w odpowiedni sposób terminy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcawykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówieniaspełniające łącznie poniższe warunki: a) dla Zadania I: - wykonywane przez okres nie krótszy niż 6miesięcy od dnia zawarcia umowy każde, - polegające na świadczeniu usług sprzątania w budynkuużyteczności publicznej każde, - wartości nie mniejszej niż 50.000,00 brutto każde. b) dla Zadania II:- polegające na świadczeniu usług sprzątania w budynku użyteczności publicznej każde, - wartości niemniejszej niż 35.000,00 brutto każde.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw dowykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnieniawobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów, zgodnie zzałącznikiem nr 2c do SIWZ. b) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. c)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićzamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowizałącznik nr 2d do SIWZ. d) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmiotyzdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają nawykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22ustawy oraz o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ. e) W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać nazdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolnościsą wymagane. f) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polegaWykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lubzachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca wterminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotamilub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykażezdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. h) Na wezwaniezamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokumentów wymienionych w rozdziale X ust. 2 lit. b) SIWZ. i) W celu oceny, czy Wykonawcapolegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonaniezamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają wszczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystaniazasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres iokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlanelub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy lub na podstawie okoliczności wymienionych wust. 2 powyżej, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające dowykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonejprzestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organamiścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które sąodpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lubnieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym niestosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnymwyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tymwyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający,uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczająceprzedstawione dowody. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy zpostępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treściart. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. WzórOświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowizałącznik nr 3 do SIWZ. Powyższe oświadczenie jest składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczeniaprzez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, podlegają wykluczeniu, chybaże wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 2lit. b) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się niniejszych dokumentów, todokument zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Niniejsze oświadczeniepowinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnieniaodpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdymetapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lubdokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenialub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie możepodlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,oraz o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału wpostępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SIWZ. c) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 lit. a)niniejszego rozdziału – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców(każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). e) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani - każdy z Wykonawców (każdy zczłonków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) - na wezwanie Zamawiającego złożyćdokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdz. 10 ust. 2 lit. b) SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1) Dla zadania I: 4.000,00 zł (słownie: czterytysiące złotych 00/100). 2) Dla zadania II: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednejlub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniachspółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawszezobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. . (Dz.U. 2020 poz. 299, 650 i 1669, Dz.U. 2019 poz. 1781)4. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 1) wpłynęło na rachunek bankowyZamawiającego przed upływem terminu składania ofert – jeśli zostało wniesione w formie pieniądza;2) oryginały dokumentów zostały złożone w siedzibie Wejherowskiego Centrum Kultury wWejherowie przy ul. Sobieskiego 255, Sekretariat, II piętro przed upływem terminu składania ofert –jeśli wadium zostało wniesione w pozostałych formach. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieśćna rachunek bankowy Zamawiającego – Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie nr 73 8350 00040000 6663 2000 0010 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą byćwyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, w jakich Zamawiającyzatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 od „b” do „e” musibyć wystawione na Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać,jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmiedokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woliw imieniu Gwaranta (poręczyciela), bądź uwierzytelnioną przez notariusza. Podpis winien byćsporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lubczytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwotywadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pierwsze pisemneżądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Gwarancja (poręczenie) musibyć egzekwowalna i wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, podlegać prawu polskiemu, aw sporach z gwarancji wyłącznie właściwy musi być Sąd Powszechny siedziby Zamawiającego. 9.Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądaniezapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, wcelu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych dozaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzuZamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Wadium wniesione przez jednego zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 12.Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium na warunkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmianpowszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotuUmowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których niemożna usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności idoprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpieniakonieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe,okoliczności o których mowa w § 5 ust. 8 umowy lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przypomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku konieczności zmiany osób, októrych mowa w § 5 ust. 2 umowy Wykonawca zobowiązany jest w ich miejsce wskazać osoby, którezostaną zatrudnione do realizacji przedmiotu umowy co najmniej na czas jej wykonywania, na podstawieumowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. (Powyższe zdanie dotyczy ZADANIA I i zostanieusunięte jeśli nie będzie mieć zastosowania) 4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy,określonego w § 2 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. Zmiany Podwykonawcy podwarunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie. 6. Wystąpienia konieczności wprowadzeniazmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wojny,rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanieprzedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz mająca wpływ naterminowość wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjnoorganizacyjnąUmowy, 3) zmiany danych teleadresowych, 4) wystąpienia omyłek pisarskich irachunkowych w treści Umowy, 5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotuUmowy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w przypadkachwymienionych w art. 144 ustawy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowyw przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowyWykonawca: 1) w wyniku nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowyWykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczeniaoraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy lub 2) w wyniku przejęcia przezZamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców, w szczególności na skutekutraty płynności finansowej przez wykonawcę i niezapłacenia należności Podwykonawców. 9. Wszelkiezmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygoremnieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wykonawca powinien złożyć ofertę z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności napisaną w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje o ochronie danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje o tym że: 1) Administratoremdanych osobowych Wykonawcy w niniejszym postępowaniu jest Zamawiający Wejherowskie CentrumKultury posiadający siedzibę w Wejherowie, ul. Jana III Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, e-mail:wck@wck.org.pl, tel.: 58 6722775; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w Wejherowskim CentrumKultury z siedzibą w Wejherowie jest dostępny pod adresem e-mail: iod@um.wejherowo.pl, tel.: 586777137 lub listownie pod adresem: ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo 3) Dane osobowe Wykonawcybędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzeniem w trybie przetargunieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usługisprzątania i utrzymywania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego CentrumKultury przy ul. Sobieskiego 255 w Wejherowie”; 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 orazart. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania swoich danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyWykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisyRODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do poinformowania na podstawie art. 13 ust.i 14 RODO każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentachzłożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie(Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I: Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest wykonywać m.in. następujące czynności: - prace związane ze sprzątaniemwykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy; - codziennesprzątanie oraz utrzymywanie w czystości wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisieprzedmiotu zamówienia pomieszczeń; - prace wykonywane raz w miesiącu wskazane przez zamawiającegow szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto w zakresie zadania I Zamawiający wymaga odWykonawcy bądź Podwykonawcy, aby bezpośrednio do realizacji przedmiotu zamówienia oraz co najmniejna czas trwania usługi na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy zatrudnił co najmniej 5osób. Niniejszy wymóg dotyczy czynności polegających na bieżącym i codziennym utrzymaniu porządku iczystości na powierzchni wewnętrznej budynków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowizałącznik nr 6 do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-16
data zakończenia: 2021-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II: Świadczenie usługi sprzątania w zakresie czynności zleconych okresowo w budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności: - prace sprzątające wykonywaneokresowo wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; - okresowemycie i czyszczenie elewacji szklanej oraz okien wraz z ramami okiennymi oraz odśnieżanie dachu.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9, 90911200-8, 90911300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-16
data zakończenia: 2021-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI