IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 12Zmiany postanowień zawartej Umowy1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości Wynagrodzenia maksymalnego, kwot wynagrodzeń wskazanych w § 7 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz kwot i stawek wynagrodzeń za realizację poszczególnych Usług sporadycznych wskazanych w ofercie Wykonawcy w następujących przypadkach:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zostanie ustalona w sposób, o którym mowa w ust. 2.2. Strona, która wywodzi z okoliczności, o których mowa w ust. 1, wpływ na koszt realizacji Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian w powyższym zakresie lub przed ich wejściem w życie, zwróci się w tej sprawie do drugiej Strony z wnioskiem, w którym odpowiednio Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień jaki jest wpływ zmian na zmniejszenie kosztów wykonywania Umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązany jest takich wyjaśnień udzielić, albo Wykonawca wykaże wpływ zmian na zwiększenie kosztów wykonywania Umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia, zostanie ustalona z uwzględnieniem, iż:1) w sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1, zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do niezrealizowanej części przedmiotu Umowy, zgodnie z terminami określonymi w Umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części realizacji przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana tej stawki. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kalkulację lub dokumenty potwierdzające w jakim stopniu zmiana stawki podatku wpływa na zmianę kosztu brutto realizacji Umowy;2) w sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem/zmniejszeniem wysokości wynagrodzeń osób realizujących Umowę, do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej (z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych liczonych od minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej). Kwota odpowiadająca wzrostowi/obniżeniu kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającemu zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy. Jednocześnie zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. W celu określenia wartości zmiany wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana przepisów określających minimalne wynagrodzenie za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ma wpływ na koszty realizacji Umowy, w tym pisemne zestawienie wynagrodzeń osób realizujących Umowę (zarówno przed jak i po zmianie), wraz z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi;3) w sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom realizującym Umowę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającemu zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy. Jednocześnie zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W celu określenia wartości zmiany wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ma wpływ na koszty realizacji Umowy, w tym pisemne zestawienie wynagrodzeń osób realizujących Umowę (zarówno przed jak i po zmianie), wraz z kwotami składek uiszczanych na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi.4) w sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 4, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku ze zmianą wysokości wpłat podstawowych dokonywanych przez Wykonawcę na pracownicze plany kapitałowe osób realizujących Umowę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy.3. Niezależnie od sytuacji opisanych w ust. 1, Strony, stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej „ustawą PZP”, dopuszczają również możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:1) polegającej na zwiększeniu do nie więcej niż 3200 m2 lub zmniejszeniu do minimalnie 1200 m2 powierzchni pomieszczeń objętych Umową – w takiej sytuacji:a) stawka wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1, w przeliczeniu na m2 powierzchni pomieszczeń objętych Umową nie ulegnie zmianie (wynagrodzenie miesięczne za realizację usług wskazanych w z. II lit. a SOPZ, zostanie obliczone jako iloczyn powierzchni pomieszczeń objętych Umową w wyniku zmiany oraz stawki obliczonej w wyniku podzielenia dotychczasowego wynagrodzenia miesięcznego przez 1705 m2),b) wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2, jak również wynagrodzenie i stawki za poszczególne usługi sporadyczne wskazane przez Wykonawcę w ofercie, nie zmieni się, c) Wynagrodzenie maksymalne zostanie obliczone z uwzględnieniem nowej wysokości stawki wynagrodzenia miesięcznego, obliczonej zgodnie z lit. a;2) polegającej na zmianie miejsca świadczenia usług na terenie m.st. Warszawy, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia swojej siedziby w całości do nowej lokalizacji albo możliwość świadczenia usług w dwóch lokalizacjach, przy założeniu, że powierzchnia sprzątana zarówno w nowej siedzibie jak też obu lokalizacjach nie będzie większa niż maksymalna wartość wskazana w pkt 1 ani mniejsza niż minimalna wartość wskazana w pkt 1 (wysokość wynagrodzenia w przypadku takiej zmiany powiązanej ze zmianą wielkości powierzchni objętych Umową zostanie obliczona zgodnie z pkt 1).4. W celu uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że z żądaniem zmiany wynagrodzenia może wystąpić także Zamawiający – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wskazanych w tym postanowieniu szczegółowych kalkulacji oraz dowodów ich prawidłowości, niezwłocznie po otrzymaniu żądania Zamawiającego.5. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi od momentu jej wprowadzenia przez Strony, przy czym jeżeli zmiana kosztów Wykonawcy nastąpiła przed dokonaniem zmiany Umowy, zmiana wysokości wynagrodzenia będzie uwzględniała także zmianę wysokości kosztów ponoszonych po dacie zmiany odpowiednich przepisów prawa, a przed datą dokonania zmiany Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
21.12.2020, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: