Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyZakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871219178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ligi Polskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 6574290

1.5.8.) Numer faksu: 56 6574290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo@zpotorun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2adeee45-fb84-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002782/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanit.-epid. przez okres 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zpotorun

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zpotorun

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia dla niniejszego do postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w imieniu Zamawiającego informuję, że:
- administratorem Pani/Pana osobowych jest: Zakład Pielegnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń; -kontakt do inspektora ochrony danych w Zakładzie Pielegnacyjno-Opiekuńczym im. ks. Jerzego Popiełuszki w Toruniu w Toruniu: iod@zpotorun.pl ;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 73-76 ustawy z dnia 11.09.2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO.Informujemy, że posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO:ZP/13/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz wykonywania innych prac porządkowo-czystościowych w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu.
1.1. Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia wg określenia zawartego w Załączniku Nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg opisu zawartego w treści SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe gruntowne sprzątanie kuchni głównej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie tj.:
a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących działalność leczniczą o wartości minimum 615.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Pod pojęciem „specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących działalność leczniczą„ rozumie się wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia i wskazane w poz. 1 „specyfikacji cenowej“ z wyłączeniem usług w poz. 2 i 3 tej „specyfikacji cenowej“.
Wykaz dostaw i dowody potwierdzające wykonanie tych usług musi dotyczyć usług realizowanych wcześniej o takim samym lub podobnym (zbliżonym) zakresie przedmiotowym na rzecz innych podmiotów leczniczych wykonujących działalność leczniczą.
W odniesieniu do usług w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.
Stosownie do treści art. 117 ust. 3 w przypadku oferty wspólnej, w wykazie Wykonawca zobowiązany jest wskazać, który współwykonawca deklaruje dysponowanie tymi zasobami, gdyż wskazany współwykonawca/podmiot powinien wykonać usługi odpowiadające pod względem przedmiotu i charakteru jego własnym (wykazanym) zdolnościom zawodowym (doświadczeniu).
W tym wypadku znaczenie ma zgodność z wewnętrznym podziałem ról konsorcjantów/wykonawców składających ofertę wspólną, który wskazano w oświadczeniu, o którym mowa w art. 117 ust. 4 w Pzp, dołączanym do oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publ. wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej n/w narzędziami i urządzeniami: odkurzacze biurowe – 2 szt., odkurzacz do pracy na sucho-mokro – 1 szt., maszyna szorująco-zbierająca do pielęgnacji posadzek i powierzchni poziomych – 1 szt., polerka maszynowa podłogowa – 1 szt., wózki serwisowe do sprzątania - 5 szt., wózki do transportu odpadów komunalnych na terenie oddziałów - 5 szt., wózek do transportu odpadów komunalnych na zewnątrz zakładu - 1 szt., wózki do transportu brudnej bielizny pościelowej – 5 szt., zestaw do mycia okien na wysokości – 1 szt., pomocniczy sprzęt w postaci: drobny zestaw sprzętu do prac ogrodniczych (kosiarka - 1 szt, podkoszarka – 1 szt.), mopy, wiadra, szczotki.
W przypadku oferty wspólnej, w tym zakresie istnieje możliwość łączenia potencjału technicznego konsorcjantów w postaci urządzeń technicznych i narzędzi, ale w wykazie Wykonawca zobowiązany jest wskazać, czy zasoby te będą wyłącznie wykorzystywane przez tego współwykonawcę, który deklaruje dysponowanie tymi zasobami (w tym wypadku ma znaczenie wewnętrzny podział ról konsorcjantów/podmiotów składających ofertę wspólną, który wskazano w oświadczeniu, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), czy też zostaną rozdzielone w ramach grupy.
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:
- 1 osoba przewidziana do kierowania i kontroli jakości usług będących przedmiotem
zamówienia posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy (doświadczenie) na zajmowanym stanowisku w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą, ukończony kurs/szkolenie z zakresu: higieny i profesjonalnej dezynfekcji w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, technologii usługach sprzątania;
- minimum 6 osób, które będą skierowane do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (doświadczenie) w zakresie specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą.
Stosownie do treści art. 117 ust. 3 w przypadku oferty wspólnej, w wykazie Wykonawca zobowiązany jest wskazać, który współwykonawca deklaruje dysponowanie tymi zasobami, gdyż wskazany współwykonawca/podmiot powinien wykonać usługi odpowiadające pod względem przedmiotu i charakteru jego własnym (wykazanym) zdolnościom zawodowym (kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie).
W tym wypadku znaczenie ma zgodność z wewnętrznym podziałem ról konsorcjantów/wykonawców składających ofertę wspólną, który wskazano w oświadczeniu, o którym mowa w art. 117 ust. 4 w Pzp, dołączanym do oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością i potwierdzające, że Wykonawca posiada certyfikat „Gwarant Czystości i Higieny” w zakresie usług utrzymania czystości ze specjalnością medyczną.
Wykonawca może zamiast tego środka dowodowego, złożyć równoważny podmiotowy środek dowodowy wystawiony przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego np. certyfikat ISO 9001-2015 w zakresie usług sprzątania (usług porządkowo-czystościowych) w placówkach służby zdrowia (podmiotach wykonujących działalność leczniczą) albo inny certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że Wykonawca został poddany programowi certyfikacji jakościowej firm świadczących usługi w zakresie utrzymania czystości w placówkach służby zdrowia (podmiotach wykonujących działalność leczniczą).
W przypadku oferty wspólnej, zdolności w tym zakresie tj. zapewnienie środków organizacyjno-technicznych stosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości, winien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował (organizował) minimum usługi zdefiniowane w ppkt a) warunku udziału w zakresie „specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących działalność leczniczą“.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie specjal. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących dział. leczniczą o wartości min. 615.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dział. jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
b) wykaz narzędzi i urządzeń tech. dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publ. wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej n/w narzędziami i urządzeniami: odkurzacze biurowe – 2 szt., odkurzacz do pracy na sucho-mokro – 1 szt., maszyna szorująco-zbierająca do pielęgnacji posadzek i powierzchni poziomych – 1 szt., polerka maszynowa podłogowa – 1 szt., wózki serwisowe do sprzątania - 5 szt., wózki do transportu odpadów komunalnych na terenie oddziałów - 5 szt., wózek do transportu odpadów komunalnych na zewnątrz zakładu - 1 szt., wózki do transportu brudnej bielizny pościelowej – 5 szt., zestaw do mycia okien na wysokości – 1 szt., pomocniczy sprzęt w postaci: drobny zestaw sprzętu do prac ogrodniczych (kosiarka - 1 szt, podkoszarka – 1 szt.), mopy, wiadra, szczotki.
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publ., w szczególności odpow. za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawod., doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 6 do SWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:
- 1 osoba przewidziana do kierowania i kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy (doświadczenie) na zajmowanym stanowisku w podmiocie leczniczym wykonującym dział. leczniczą, ukończony kurs/szkolenie z zakresu: higieny i profesjonalnej dezynfekcji w podmiotach wykonujących dział. leczniczą, technologii usługach sprzątania;
- minimum 6 osób, które będą skierowane do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (doświadczenie) w zakresie specjal. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotu leczniczego wykonującego dział. leczniczą.
d) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością i potwierdzające, że Wykonawca posiada certyfikat „Gwarant Czystości i Higieny” w zakresie usług utrzymania czystości ze specjalnością medyczną.
Wykonawca może zamiast tego środka dowodowego, złożyć równoważny podm. środek dowodowy wystawiony przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członk. Europ. Obszaru Gosp. np. certyfikat ISO 9001-2015 w zakresie usług sprzątania (usług porządkowo-czyst.) w placówkach służby zdrowia (podmiotach wykonujących dział. leczniczą) albo inny certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że Wykonawca został poddany programowi certyfikacji jakościowej firm świadczących usługi w zakresie utrzymania czystości w placówkach służby zdrowia (podmiotach wykonujących dział. leczniczą).
UWAGA!- z uwagi na ogran. ilość znaków w tej sekcji, dokładny opis spełnienia w/w podm. środków dowod. zawarty jest w sekcji ogłoszenia powyżej dot. „opisu warunków udziału” oraz w treści SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a/ wykaz środków dezynfekcyjnych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający informację o tych środkach stosownie do wymagań określonych w Zał. Nr 3 do SWZ (ogólna charakterystyka, opis w zakresie przeznaczenia, spektrum działania), a także wykaz środków i preparatów myjących, konserwujących i czyszczących (ogólna charakterystyka, opis w zakresie przeznaczenia).
b/ krótki opis stosowanych przez Wykonawcę zasad kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia (Zał. Nr 3 do SWZ) i sposobu dokumentowania ich kontroli, w tym m.in. w zakresie kontroli jakości usług przez przełożonych, postępowania reklamacyjnego, utrzymania sprzętu do sprzątania w należytej czystości, ewidencji prania, dezynfekcji, postępowania w przypadku zakażenia w zakładzie wymuszającego zaostrzenie reżimu sanitarnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a/ wykaz środków dezynfekcyjnych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający informację o tych środkach stosownie do wymagań określonych w Zał. Nr 3 do SWZ (ogólna charakterystyka, opis w zakresie przeznaczenia, spektrum działania), a także wykaz środków i preparatów myjących, konserwujących i czyszczących (ogólna charakterystyka, opis w zakresie przeznaczenia).
b/ krótki opis stosowanych przez Wykonawcę zasad kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia (Zał. Nr 3 do SWZ) i sposobu dokumentowania ich kontroli, w tym m.in. w zakresie kontroli jakości usług przez przełożonych, postępowania reklamacyjnego, utrzymania sprzętu do sprzątania w należytej czystości, ewidencji prania, dezynfekcji, postępowania w przypadku zakażenia w zakładzie wymuszającego zaostrzenie reżimu sanitarnego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ poprzez wypełnienie i podpisanie:
a) formularza „Oferta” (zalecaną treść formularza stanowi Załącznik nr 1 do SWZ);
b) załączników do „Oferty”, o ile występują w danym postępowaniu i są wymagane w SWZ na etapie składania oferty tj. specyfikacja cenowa.
c) pełnomocnictw do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, o ile takie udostępnienie
zasobów ma miejsce w postępowaniu.
2. Inne dokumenty:
2a). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2b). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z
ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2c). Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych… – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
– nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem.
3.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych…, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit.
a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.3.2.
Zapisy art. 127 ust. 2, art. 128 ustawy Pzp, Zamawiający stosuje odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne).
1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).
1.2. W przypadku złożenia wspólnej oferty, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.5.Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
1.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
1.7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa Załącznik Nr 7 (wzór umowy) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zpotorun

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do pracowni tematycznych - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do pracowni tematycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI