IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.600,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy sześćset i 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:1) zostały spełnione warunki:a) nastąpiła konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które polegają na: zmniejszenia zakresu prac, częstotliwości wykonywanych prac lub minimalnej liczby obsady, w sytuacjach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego, z proporcjonalnym zmniejszeniem wartości brutto przedmiotu zamówienia, o której mowa w § 8 ust. 1 umowy; wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 15 umowy, również może ulec skróceniu; 2) nastąpiła zmiana nieobjęta zamówieniem podstawowym, która stała się niezbędna i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;3) wystąpiły okoliczności uzasadniające wynajęcie przez Zamawiającego części pomieszczeń innym podmiotom, prowadzenia przez Zamawiającego remontów pomieszczeń, zamknięcia pomieszczeń - uprawniają Zamawiającego do zmniejszenia poszczególnych powierzchni przeznaczonych do sprzątania wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wartości brutto przedmiotu zamówienia, o której mowa w § 8 ust. 1 umowy; 4) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 4 miesiące, w przypadku niewykorzystania maksymalnej łącznej wartości przedmiotu zamówienia określonej w § 8 ust. 1 umowy;5) w przypadku nie wyłonienia kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego na okres po zakończeniu obowiązywania niniejszej umowy – w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 15 umowy, nie dłużej niż o 3 miesiące i zwiększenia maksymalnej łącznej wartości przedmiotu zamówienia określonej w § 8 ust. 1, nie więcej niż o 50%. W takim przypadku nowa maksymalna łączna wartość przedmiotu zamówienia określona w § 8 ust. 1 zostanie przeliczona według obowiązujących w umowie cen;6) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi i strajk. Siła wyższa jako podstawa zmiany umowy, musi mieć obiektywny i istotny wpływ na niemożliwość należytego wykonywania umowy;7) w zakresie przedłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 15, o okres nie dłuższy niż 3 miesiące;8) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki.3.Przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi i strajk. Siła wyższa, jako podstawa zmiany umowy, musi mieć obiektywny i istotny wpływ na niemożliwość należytego wykonywania umowy. 4. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do Umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.5. Strona zainteresowana zmianą umowy jest zobowiązana wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem zawierającym uzasadnienie, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia konieczności zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec w Formularzu OFERTA (Załącznik nr 2 do SIWZ), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w taki sposób, aby arkusze (strony), których dotyczy tajemnica przedsiębiorstwa były w sposób trwały odłączone od pozostałej części oferty z zachowaniem ciągłości numeracji stron. Ponadto każdy arkusz (strona) objęty tajemnicą przedsiębiorstwa musi zostać opatrzony napisem informującym, że stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa (np. „tajemnica przedsiębiorstwa”), natomiast wszystkie arkusze (strony) zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być zszyte lub połączone w jedną całość inną techniką. W przypadku, gdy Wykonawca nie zastosuje się do zapisów niniejszego punktu w zakresie wydzielenia arkuszy (stron) objętych tajemnicą przedsiębiorstwa od pozostałej części oferty, Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności w przypadku ujawnienia informacji w nich zawartych np. podczas dokonywania wglądu do ofert przez osoby trzecie. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Wykonawca w przypadku zastrzeżenia w Formularzu Ofertowym, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1010 z późn. zm.), zobowiązany dołączyć do oferty uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa, w której wykaże, iż informacje zastrzeżone stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W uzasadnieniu powinny znaleźć się podstawy zastrzeżenia informacji musi odpowiadające na następujące pytania: - Czy zastrzeżone informacje jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, albo nie są łatwo dostępne dla takich osób - Czy zastrzeżone informacje jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, albo nie są łatwo dostępne dla takich osób ? - Jakie informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne, które Wykonawca uznaje za tajemnicę przedsiębiorstwa zawarte są w zastrzeżonych informacjach ? - Czy i ewentualnie jaką wartość gospodarczą posiadają powyższe informacje ? - Jakie niezbędne działania - przy zachowaniu należytej staranności - zostały przez Wykonawcę podjęte w celu zachowania poufności danych objętych tymi informacjami ? Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1) oferty składane w formie pisemnej: Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić odsyłacze. 2) oferty składane w formie elektronicznej: W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA, w podfolderze „Tajemnica przedsiębiorstwa” zaleca się umieścić pliki zawierające informacje stanowiące taką tajemnicę, a nie przeznaczone do udostępniania innym wykonawcom. Szczegółowe informacje o Tajemnicy przedsiębiorstwa zawiera Rozdział 18 SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-05, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega, że może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane tj. na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1 Ustawy Pzp.