IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w zakresie zmiany wynagrodzenianależnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miaływpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatkuVAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniemurzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana ta nie wymaga aneksu doUmowy. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane Umowąulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokośćzmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu doczęści wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawawprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany,na swoją korzyść, treści Umowy w zakresie wartości całkowitej brutto należnej Wykonawcy, w sytuacji gdybynastąpiła urzędowa obniżka stawki podatku VAT na przedmiot Umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 5.Poza przypadkami wymienionymi w ust 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowyzmian w zakresie: 1) danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lubostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne wcelu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 3) zmiany zakresu orazterminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej wpływającej na ten termin; a) w przypadkuzaistnienia siły wyższej Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie o tym fakcie Zamawiającego wterminie 7 dni od dnia zaistnienia siły wyższej; Strony ustalają, że pojęcie „siły wyższej” oznacza wszelkiewydarzenia, które mają wpływ na realizację Umowy, a pozostają poza kontrolą Stron i których nie można byłoprzewidzieć lub które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet pomimo przedsięwzięcia przezZamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych czynności zmierzających do uniknięcia takichwydarzeń lub ich skutków, w szczególności: - działania wojenne, w tym wojna domowa, stan wyjątkowy; - strajkgeneralny; - akty terroryzmu i sabotażu; - stan klęski żywiołowej; - stan epidemii (związany z ustanowieniemograniczeń, nakazów i zakazów, o których mowa wart. 46a i art. 46b pkt 1–6 i 8–12 ustawy z dnia 5 grudnia2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239, z późn.zm.) mających bezpośredni i realny wpływ na realizacje przedmiotu umowy), - działania sił natury, przedktórymi przy dołożeniu należytej staranności nie można było się zabezpieczyć, 4) zmiany sposobu wykonaniaUmowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 5) zwiększenia zakresuświadczonych Usług i w związku z tym zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zwiększeniawielkości powierzchni do sprzątania/utrzymania lub częstotliwości sprzątania wynikającego ze zmiantechniczno-organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. Zakres sprzątania/utrzymania i wysokośćwynagrodzenia zostaną zwiększone odpowiednio (proporcjonalnie do sprzątanych/ utrzymywanychpowierzchni), 6) zmniejszenia zakresu świadczonych Usług i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzeniaWykonawcy, w przypadku zmniejszenia wielkości powierzchni do sprzątania/utrzymania lub częstotliwościsprzątania wynikającego ze zmian techniczno-organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. Zakressprzątania/utrzymania i wysokość wynagrodzenia zostaną zmniejszone odpowiednio (proporcjonalnie dosprzątanych/ utrzymywanych powierzchni),
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-18, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: