IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Informacje dotyczące obsługi Platformy1.Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: http://strazmiejska-waw.logintrade.net 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania zapoznał się z Regulaminem Korzystania z Platformy zakupowej oraz Instrukcją Użytkowników znajdującymi się pod adresem: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/ w zakładkach: REGULAMIN i INSTRUKCJE.3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne i nie jest wymagana rejestracja, ani logowanie na Platformie, tym niemniej Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty. Rejestrując się lub logując Wykonawca akceptuje zapisy Regulaminu Korzystania z Platformy.4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści Ogłoszenia oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.5. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:a. Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,b.Google Chrome 31,c.Mozilla Firefox 26,d. Opera 18.6. Pozostałe wymagania techniczne:a.dostęp do sieci Internetb. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajaxc. włączona obsługa JavaScriptd. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/se.zainstalowany Acrobat Readerf. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.7. W przypadku pytań należy skorzystać z pomocy przeznaczonej dla Wykonawców, gdzie można uzyskać wszelkie informacje związane z procesem rejestracji, składania ofert czy innych aspektów technicznych dotyczących platformy, dostępnej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00 pod nr tel. +48 71 787 35 34 lub helpdesk@logintrade.net
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
48,00 |
Gwarantowany czas usuwania nieprawidłowości oraz wykonania zaniechanych prac |
6,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia |
6,00 |
Zatrudnienie na umowę o pracę koordynatora nadzorującego jakość wykonywanych usług sprzątania w siedzibach zamawiającego |
20,00 |
Zatrudnienie dodatkowych osób na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy:1.Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia, określonego w § 6 ust. 1 i 2 umowy, w przypadku:1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących stawki podatku VAT,2) zdania lub likwidacji któregokolwiek z obiektów Zamawiającego, określonych w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia, lub ich części, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - w takiej sytuacji Wynagrodzenie miesięczne netto i Całkowite wynagrodzenie umowne netto zostaną proporcjonalnie przeliczone w oparciu o ceny podane w Ofercie Wykonawcy i faktyczną liczbę miesięcy świadczenia Usług sprzątania w danym obiekcie lub jego części.3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, spowodowanej rozpoczęciem realizacji umowy po dniu 01.01.2021 r. W sytuacji, gdy zawarcie umowy nastąpi po dniu 01.01.2021 r., wynagrodzenie Wykonawcy, określone przez niego w Ofercie za 12 miesięcy świadczenia Usług sprzątania, zostanie proporcjonalnie pomniejszone i przeliczone na faktyczną liczbę dni pozostałych do realizacji umowy i taka wartość zostanie wpisana do umowy. Konsekwencją przeliczenia będzie proporcjonalne zmniejszenie także miesięcznej ceny świadczenia Usług sprzątania w pierwszym miesiącu realizacji umowy. Zmiana umowy, o której mowa w niniejszym ustępie, nie wymaga podpisania aneksu, zostanie bowiem wprowadzona w dniu zawarcia umowy.4. Strony przewidują możliwość zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę w Wykazie, zgodnie z § 3 ust. 13, pod warunkiem zachowania wymogów, o których mowa w § 3 ust. 15 oraz § 7 umowy. Zmiana osób realizujących Usługi sprzątania, wymaga powiadomienia Zamawiającego w formie elektronicznej, na co najmniej jeden dzień przed dokonaniem zmiany, oraz wprowadzenia stosownych zmian w Wykazie.5.Strony przewidują możliwość zmiany podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż podmiot na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz że brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu. W tym celu Wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu świadczonych Usług sprzątania i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia obiektów lub ich części z eksploatacji lub zaprzestania ich użytkowania.7. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 6, nastąpi proporcjonalnie do okresu wykonywania Usług sprzątania w zmniejszonym zakresie oraz całkowitej powierzchni wyłączonych obiektów lub ich części.8. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 6, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.9.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 oraz w ust. 4 - 6, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego:1) opis propozycji zmiany,2) uzasadnienie zmiany,3) powołanie się na zmianę przepisów prawa, w sytuacji gdy zmiana wynika ze zmiany przepisów prawa,4) obliczenie kosztów zmiany, zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,5) wykazanie, złożenie dowodów i wyliczeń, obrazujących wpływ zmiany lub zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, gdy taki wpływ istnieje.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-12, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi 12.10.2020 r. o godz. 9:15 na Platformie pod adresem http://strazmiejska-waw.logintrade.net.