Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu przy ul. Osiedlowej 72 w 2021r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRusiec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-03-16
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W RUŚCU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013556
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu przy ul. Osiedlowej 72 w 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W RUŚCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386574466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 72

1.5.2.) Miejscowość: Rusiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227298197

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sprusiec@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sprusiec.nadarzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu przy ul. Osiedlowej 72 w 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548aa1a3-7d71-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005696/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu przy ul. Osiedlowej 72 w 2021r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.sprusiec.nadarzyn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postepowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznejsprusiec@nadarzyn.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP będzie miał dostęp do Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, oraz do Formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 Mb. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP, a za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, informacji, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub e-mail.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w budynkuZamawiającego przy ul. Osiedlowej 72 w Ruścu, powierzchnia 8 712 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: częstotliwość kontroli jakości usługi przez koordynatora

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje tego warunku. 2) warunek posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy 3) warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku 4) warunek zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach o powierzchni sprzątania min. 4.000 m² każdy realizowane nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy; W przypadku usługi będącej w trakcie wykonywania usługa wykonana musi spełniać ww. wielkości.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem wykonawca składa dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 3) zaświadczenia lub innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubwłaściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne wraz z zaświadczeniem wykonawca składa dokumenty potwierdzające, że przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności; 4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw do wykluczenia, o których mowa w: a)art. 108 ust. 1 pkt. 3 Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się ozamówienie tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp, dotyczącym zawarcia zinnymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt. 6Pzp, e) art. 109 ust. 1 pkt. 1 Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatkówi opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatachlokalnych, f) art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. b Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzonokarę ograniczenia wolności lub karę grzywny, g) art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. c Pzp ,h) art. 109 ust. 1 pkt. 4Pzp, dotyczącym ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karęgrzywny, i) art. 109ust. 1 pkt. 5-10 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: wykazu usług wykonanych,a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy. – załącznik nr 4 doSWZ Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie zinnymi Wykonawcami, w.w wykaz dotyczy usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

wysokość wadium - 2000 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w pkt. 7.5 ppkt. 4 SWZ jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam usług w całości. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy Wykonawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

tak - w przypadku: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych – nastąpi wówczas zmiana wynagrodzenia o wysokość zmiany stawki podatku VAT, od miesiąca którego dotyczyć będzie nowa stawka VAT, 2) zmiany terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia siły wyższej – zmiana umowy będzie następstwem indywidualnej analizy danego przypadku,3) wystąpienia istotnych okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi winy na jego wniosek – zmiana umowy będzie następstwem indywidualne analizy danego przypadku, 4) przejścia szkoły tryb nauki zdalnej – nastąpi wówczas ograniczenie zakresu wykonywania usługi / czasowa rezygnacja z usługi i zmniejszenie wynagrodzenie / brak wypłaty wynagrodzenia jeśli usługa nie będzie świadczona, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo dochowania należytej staranności – zmiana umowy będzie następstwem indywidualnej analizy przypadku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryteria oceny ofert

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inne dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja) – załącznik nr 1 do SWZ, 2)odpis z KRS, CEiDGl ub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji, 3) jeślidotyczy -pełnomocnictwo do reprezentacji, 4) w przypadku podmiotu wspólnego: a)pełnomocnictwo do reprezentacji , b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, jeśliWykonawca nie korzysta z wzoru zawartego w formularzu oferty; 5) w przypadku korzystania zzasobów podmiotu trzeciego: a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI