Sprzątanie pomieszczeń EZRA UKSW Sp. z o. o. w Warszawie (Warszawa Bemowo)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzątanie pomieszczeń EZRA UKSW Sp. z o. o. w Warszawie (Warszawa Bemowo)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyEZRA UKSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056456
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń EZRA UKSW Sp. z o. o. w Warszawie (Warszawa Bemowo)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EZRA UKSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380016423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gustawa Daniłowskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ezrauksw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ezrauksw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie pomieszczeń EZRA UKSW Sp. z o. o. w Warszawie (Warszawa Bemowo)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-678d595b-b6e3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Sprzątanie pomieszczeń - Warszawa Bemowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ezrauksw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ezrauksw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawiePzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacjielektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia októrych mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ przekazuje się pod rygorem nieważnościw postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.3. Szczegółowy zakres i sposób sporządzania i przekazywania ww.dokumentów został określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).4. Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną:zamówienia.publiczne@ezrauksw.pl;2) poprzez Platformę dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/ezrauksw.5. Pytania do SWZ Wykonawcy przekazują zapośrednictwem platformy o której mowa powyżej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy(podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest EZRA UKSW Sp. z o.o., reprezentowana przez PrezesaSpółki z siedzibą w Warszawie, przy ul. Daniłowskiego 31, 01-833 Warszawa, KRS: 0000728576, NIP:7010819366, REGON: 80016423 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Natalia Małysiak; nrtelefonu: 539 734 141, adres poczty elektronicznej: iodo@ezrauksw.pl.3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6) Obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;,9) Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/PS/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu przez Wykonawcę usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w lokalizacji prowadzenia działalności spółki EZRA UKSW Sp. z o.o.Lokalizacja obiektu:1. ul. Człuchowska 66, 01-360 Warszawa, 109,5 m2, godziny otwarcia: 800-2000 od poniedziałku do piątku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7ustawy Pzp do wysokości 50% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiadaopłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczejna kwotę 20 000,00 zł. Opłacona polisa (wraz z dokumentem potwierdzającym zapłatę za tępolisę) lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinnybyć ważne w dniu składania ofert.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełniwarunek jeżeli wykaże że wykonał należycie minimum 1 usługę w zakresie sprzątaniapomieszczeń wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostaływykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2)Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu,o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumygwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę 20 000,00 zł.4) Wykazu usług w których Wykonawca spełniwarunek jeżeli wykaże że wykonał należycie minimum 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeńwykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wpostępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz zzałączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługibyły wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 21Zmiany umowy1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w niniejszym paragrafie.3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących okolicznościach:1) w przypadku zmiany przepisów prawa bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,2) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 3) ustawy pzp dotyczących realizacji przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych usług, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego.3. Dopuszcza się zmianę, której konieczność spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50%% wartości umowy.4. Dopuszcza się również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości zawartej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.5. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy lub zawieszenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.6. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu strony ustalają nowy termin realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji usługi będzie równy okresowi zawieszenia.7. Zawieszenie, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu zostaje zniesione w przypadku ustania okoliczności powodujących jego zaistnienie. Fakt ustania okoliczności, o których mowa w ust. 5 musi być potwierdzony notatką sporządzoną przez Wykonawcę i potwierdzoną przez Zamawiającego.8. Gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:b. w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, podziału, połączenia, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy lubc. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp.9. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.11. Nie wymagają zachowania formy pisemnej poniższe zmiany umowy, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone przez drugą stronę Umowy:1) zmiana adresu Wykonawcy,2) zmiana adresy Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez platformę, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ezrauksw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę odzieży ochronnej dla uczestników szkoleń i kursów - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę odzieży ochronnej dla uczestników szkoleń i kursów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.