Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Północna 47/51
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: raf@binar.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatr-muzyczny.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13858016-a5e6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089410/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016,
str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Muzyczny w Lodzi ul. Północna 49/51 91-
425 Łódź
• w sprawach związanych z danymi osobowymi przetwarzanymi przez administratora można się
kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych; kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres:
Teatr Muzyczny w Lodzi ul. Północna 49/51 91-425 Łódź pocztą elektroniczną na adres e-mail:
info@teatr-muzyczny.lodz.pl
• dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego; podstawą prawną przetwarzania jest zgoda wyrażona przez akt uczestnictwa w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz niezbędność przetwarzania do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego w
szczególności z:
dalej także jako „p.z.p.”),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 1983 nr 38 poz.
173; z późn. zm.),
• dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane
mogą być wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego jest jawne; dane udostępniane są w oparciu o przepis art. 18 oraz
74 p.z.p.; ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, gdy
jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust. 5 p.z.p.; odbiorcami danych osobowych
przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być też
podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub inne porozumienia w zakresie realizacji świadczeń
niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w
szczególności w zakresie przekazywania i archiwizacji danych;
• dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.z.p., przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem wzięcia w nim udziału w zależności od
przedmiotu zamówienia, administrator może żądać ich podania na podstawie ustawy p.z.p. oraz
wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, w szczególności aktualnie obowiązującego
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z późn. zm.),
• dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu;
• w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe mogą być
udostępniane podmiotom spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), tj. w państwach
trzecich, z zastrzeżeniem ograniczenia dostępu do danych w szczególnych przypadkach, gdy jest to
uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust. 5 p.z.p.;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo: (i)
dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, (ii) do sprostowania danych, (iii) do usunięcia danych, w
sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; (iv) do ograniczenia przetwarzania
danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, (v) do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – gdy dotyczy, (vi) do przenoszenia danych, (vii) do
wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), (viii) do
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – gdy dotyczy;
• źródłem pochodzenia danych może być odpowiednio: (i) bezpośrednio osoba, której dane dotyczą,
lub (ii) Wykonawca; w przypadku, gdy źródłem pochodzenia danych jest Wykonawca, którego dane
osobowe bezpośrednio nie dotyczą, administrator informuje, że kategorie odnośnych danych
osobowych, które są przetwarzane, obejmuje dokumentacja przedłożona przez Wykonawcę na
potrzeby postępowania o udzielenia zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pozyska od Wykonawcy biorącego udział w
postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.
5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-20 do 2023-04-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie ze wzorem umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23