IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartościCZĘŚĆ I WIELOFUNKCYJNA HALA SPORTOWA I SPECJALISTYCZNA HALA SPORTÓW WALKI 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)CZĘŚĆ II KRYTA PŁYWALNIA 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych)CZĘŚĆ III BIBLIOTEKA 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)CZĘŚĆ IV BAZA TRANSPORTU 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 20 lipca 2020r. do godziny 12:00.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn.zm.)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
JAKOŚĆ |
10,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
15,00 |
CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający odpowiednio jako Załącznik nr 7 do SIWZ zamieścił wzór umowy, który określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.2. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj.: w przypadku:a) zmian przepisów obowiązującego prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT. b) zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegającej na zmianie czasu bądź zakresu usługi sprzątania, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy i związanej z tym zmianą wynagrodzenia lub innych zmian z przyczyn organizacyjnych (np.: w przypadku zmiany przeznaczenia pomieszczeń, zamknięcia obiektu, awarii na terenie obiektu przez okres usuwania awarii lub przez okres zamknięcia części obiektu, zmian godzin zamknięcia obiektów lub ich części na których wykonywana jest usługa sprzątania); c) zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, rezygnacji z podwykonawcy, wskazania innego zakresu podwykonawstwa bądź wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.3. W przypadku zmian, o których mowa w powyższym ust. 2 pkt a), wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmianie maksymalnie o wartość wzrostu wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian określonych w ust. 1 pkt a).4. Zmiana zakresu zamówienia – w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania siwz (np. zmiana unormowań prawnych, wytycznych, wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia w zakresie wskazanym w siwz i umowie nie leży w interesie publicznym), a także w przypadku prowadzenia w danym budynku lub na terenie zewnętrznym robót budowlanych lub innych czynności, w wyniku których wykonywanie usługi stanie się niecelowe. Fakt ten musi być potwierdzony przez osoby uprawnione, a strona musi wykazać jak zdarzenia wpływają na proponowane zmiany umowy i wynagrodzenie Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia sprzątanej powierzchni zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej z przyczyn np.: wyłączenia części lub całego budynku z eksploatacji. Powyższa zmiana nie może wpływać na wartość całkowitą umowy.5. W każdym wypadku o którym mowa w ust. 2 różnice w należnościach (zobowiązaniach stron) za wprowadzone zmiany będą rozliczane proporcjonalnie w przeliczeniu za m2 wg sporządzonego protokołu różnic w odniesieniu do zestawienia ilościowo-wartościowego i podanych przez Wykonawcę ryczałtowych cen jednostkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-20, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ/umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy. 2. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, będzie się uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 4. Wykonawca, którego ofertę wybrano na daną część/ części, jako najkorzystniejszą przed zawarciem umowy zgodnej z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, zobowiązany jest do złożenia:a) pełnomocnictwa, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,b) umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana,c) zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z postanowieniami poniższego Rozdziału XVI. SIWZ,d) Listę pracowników wskazanych do realizacji umowy dla części dla której będzie realizowane zamówienie, zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ/ nr 7 do umowy.e) ważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy. Dokument w swojej treści musi być pozbawiony ograniczenia w postaci zapisu dotyczącego franszyzy integralnej, redukcyjnej i tym samym umożliwić Zamawiającemu w razie konieczności skorzystanie z całej sumy gwarancyjnej przysługującego mu ubezpieczenia. W przypadku gdy dokument w swojej treści będzie posiadał zapisy w zakresie franszyzy integralnej, redukcyjnej, Zamawiający może uznać ten dokument za właściwy tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę dodatkowo oświadczenia, iż pokryje on z udziału własnego kwotę do wysokości szkody. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość kontraktu. W przypadku, gdy Wykonawca uzyska zamówienie na więcej niż jedną cześć wartość polisy musi być nie mniejsza niż suma kontraktów. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg będzie uznany za spełniony w przypadku posiadania tylko przez jednego z Wykonawców ubezpieczenia na wymaganą przez Zamawiającego dla danej części sumę gwarancyjną. Zamawiający nie podpisze umowy w przypadku braku przedłożenia ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, a nie podpisanie umowy, będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy, skutkując postanowieniami art. 94 ust. 3 ustawy Pzp.