„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-08
  • ZamawiającyMIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-28
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00576737
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311093742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632457541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konin.pl/mtbs/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Budowa domów mieszkalnych, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce871171-a57c-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ. Informacja na platformie przetargowejhttps://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/MTBS/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych
CZĘŚĆ I
L.p. Nazwa Pow. dróg Pow. Pow. wewnątrz
i chodników zieleni budynku
1. Budynek mieszkalny wielorodzinny 2 759,00 m² 2 387,50 m² 380,00 m²
ul. Szpitalnej 52 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 8 szt. sprzątane okresowo)
(79 mieszkań + 5 lokali handlowo-usługowych) wraz z terenem przynależnym
2. Budynki mieszkalne wielorodzinne 6 082,00 m² 8 642,00 m² 1 679,10 m²
ul. Topazowa 12,14,16,18,20,22,24 (dodatkowo całe klatki schodowe – 30 szt. sprzątane okresowo)
w Koninie (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym oraz teren zewnętrzny przy pawilonach usługowo-handlowych przy ul. Topazowej 20A i 22A w Koninie
3. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 300,00 m² 900,00 m² 240,00 m²
ul. Piłsudskiego 20 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 8 szt. sprzątane okresowo)
(71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
4. Budynek mieszkalny wielorodzinny 415,00 m² 225,00 m² 68,00 m²
ul. Obr. Westerplatte 5 w Koninie (dodatkowo cała klatka schodowa – 1 szt. sprzątane okresowo)
(17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
5. Budynek mieszkalny wielorodzinny 328,00 m² 126,00 m² 200,00 m²
ul. Słowackiego 1 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 5 szt. sprzątane okresowo)
(37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym oraz teren zewnętrzny przy części administracyjno-biurowej przy Pl. Wolności 6 w Koninie
6. Budynek mieszkalny wielorodzinny 360,00 m² 524,00 m² 200,00 m² (dodatkowo całe klatki schodowe- 4 szt. sprzątanie okresowo
ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie
(38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
7. Budynek administracyjno-biurowy 542,00 m² -
ul. 3 Maja 21 w Koninie
8. Budynek mieszkalny wielorodzinny 3378,00 m2 4 788,00 m2 1 210,84 m²
ul. Kościelna 8,10 i Szarych Szeregów 2 F w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
(100 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
Razem 15 164,00 m2 17 592,50 m2 3 777,94 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
a) cena (C),
b) częstotliwość kontroli (K),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: częstotliwość kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych.
CZĘŚĆ II
L.p. Nazwa Pow. dróg Pow. Pow. wewnątrz
i chodników zieleni budynku
1. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2 464,92 m² 933,00 m² 495,24 m² + 256,76 m² pow. hali garażowej
ul. Piłsudskiego 22A i 22B w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4szt. sprzątane okresowo)
(33 mieszkania + 7 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
2. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 482,16 m² 988,75 m² 626,33 m² + 1424,49 m² pow. hali garażowej
ul. Piłsudskiego 22C i 22D w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
51 mieszkań wraz z terenem przynależnym
3. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 556,42 m² 671,62 m² 416,51 m²
ul. Wodna 37 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 5 szt. sprzątane okresowo)
(24 mieszkania + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
4. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2368,00 m² 1280,00 m² 552,16 m²
ul. Wodna 39 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 7 szt. sprzątane okresowo)
(52 mieszkania + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
5. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2600,00 m² 3600,00 m² 440,00 m²
ul. Kościelna 6 i Szarych Szeregów 2G w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 2 szt. sprzątane okresowo)
(32 mieszkań + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
6. Budynek mieszkalny wielorodzinny 374,00 m2 497,00 m2 298,00 m²
ul. Z. Urbanowskiej 1 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
(23 mieszkania + 3 lokale usługowe) wraz z terenem przynależnym
7. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1250,00 m² 1100,00 m² 200,00 m²
ul. Makowa 5 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 3 szt. sprzątane okresowo)
22 mieszkania wraz z terenem przynależnym
8. Budynek mieszkalny wielorodzinny 440,00 m² 350,00 m² 140,00 m²
ul. Makowa 5a w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
( 8mieszkań + 2 lokale uzytkowe) wraz z terenem przynależnym
9. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1950,00 m² 1500,00 m² 400,00 m²
ul. Makowa 6 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
29 mieszkań wraz z terenem przynależnym
10. Budynek mieszkalny wielorodzinny 2200,00 m² 2100,00 m² 500,00 m²
ul. Makowa 7A i 7B w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
48 mieszkań wraz z terenem przynależnym
11 Budynek mieszkalny wielorodzinny 1690,00 m² 1830,00 m² 936,00 m²
ul. Makowa 7C w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 3 szt. sprzątane okresowo)
32 mieszkania wraz z terenem przynależnym
12 Budynek usługowy 480,00 m² - 104,00 m²
ul. Aleje 1 Maja 22a w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
13 lokali usługowych wraz z terenem przynależnym
Razem 17 855,50 14 850,37 6789,49

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
a) cena (C),
b) częstotliwość kontroli (K),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: częstotliwość kontroli

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli :
 Wykonawca będzie posiadał opłaconą na dzień otwarcia ofert polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej
a) dla części I – 500 000,00 zł
b) dla części II– 500 000,00 zł

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia.

4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia:
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie
- Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 1 usługę związaną ze sprzątaniem budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej, biurowych, usługowych:
a) dla części I – o powierzchni sprzątanej łącznie: wewnętrznej, zewnętrznej i terenów zielonych
co najmniej 15 000,00 m2.
b) dla części II – o powierzchni sprzątanej łącznie: wewnętrznej, zewnętrznej i terenów zielonych co najmniej 15 000,00 m2.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postepowania osobami zdolnymi
do wykonania przedmiotu zamówienia tj.
 dla części I – minimum 5 pracowników,
 dla części II – minimum 5 pracowników,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości:
 dla części I – 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście 00/100 zł)
 dla części II – 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście 00/100 zł)

Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert tj. do dnia 08.01.2024r. do godz. 10:00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W powyższym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (należy wypełnić załącznik nr 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określają zapisy SWZ oraz załącznik nr 5 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług Specjalisty ds. promocji - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług Specjalisty ds. promocji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa artykułów spożywczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Konin: Dostawa implantów neurochirurgicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Tarnowa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI