SPRZĄTANIE I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU ATENEUM IM. STEFANA JARACZA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU ATENEUM IM. STEFANA JARACZA W WARSZAWIE.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-08-11
  • ZamawiającyTEATR ATENEUM im. STEFANA JARACZA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU ATENEUM IM. STEFANA JARACZA W WARSZAWIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR ATENEUM im. STEFANA JARACZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016425365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Jaracza 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-378

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 50 28 160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrateneum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrateneum.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZĄTANIE I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU ATENEUM IM. STEFANA JARACZA W WARSZAWIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d16d2b-f43c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003636/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń Teatru Ateneum w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrateneum.pl/?page_id=28820

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://teatrateneum.pl/?page_id=28820
https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Skrzynki Teatru mają pojemność 2GB. Filtr antyspamowy domyślnie ustawiony na 5 (skala 8 stopniowa). Dostęp do skrzynek webmail po SSL lub imap/smtp z SSL + dodatkowa autoryzacja smtp. Załączniki do 10MB. Łącze symetryczne 300/300Mb/s.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Załączniku nr 4 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia związane z ograniczeniami stosowania ochrony danych osobowych zawarte są w Załączniku nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie w okresie od 01.09.2021 do 31.08.2022.

W skład obiektów Teatru Ateneum wchodzą następujące siedziby:
a) Siedziba główna – budynek główny i budynki techniczne oraz przynależne podwórko, parking i chodnik wzdłuż posesji przy ulicy Jaracza 2 i Jaracza 5, Warszawa. Zakres może być pełny i ograniczony na czas modernizacji budynku.
b) Scena 20 w budynku ZNP ZG OUPiS – scena wraz z zapleczem i foyer, ul. Smulikowskiego 6/8, Warszawa.
c) Siedziba zastępcza w budynkach ZNP ZG OUPiS – pomieszczenia biurowe i magazynowe, ul. Smulikowskiego 4, 4A i 1/3, Warszawa.

Sprzątanie w systemie ciągłym (również w soboty i w niedziele z pełnieniem dyżurów w czasie trwania spektakli w zakresie utrzymania porządku) pomieszczeń w budynkach teatru oraz ich otoczenia. W cenę usługi wliczone są koszty sprzętu i zakupu środków czystości i higienicznych oraz środków do dezynfekcji powierzchni kontaktowych.
Usługa sprzątania odbywać się będzie zgodnie z repertuarem miesięcznym i tygodniowym planem prób, podawanym na wiadomości Wykonawcy na bieżąco. Wykonawca, w związku z działaniem w szczególnym reżimie sanitarnym w czasie epidemii, zobowiązuje się przestrzegać wszystkich aktualnych przepisów prawa, wytycznych GIS związanych z wykonywaniem czynności zawodowych, z uwzględnieniem specyfiki budynków użyteczności publicznej i instytucji kultury oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego w związku ze stanem epidemii, w szczególności Zarządzenia Dyrektora Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie z dnia 10 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia zasad bezpieczeństwa wykonywania czynności zawodowych w Teatrze Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie w warunkach zagrożenia koronawirusem SaRS-CoV-2.
Zamawiający przewiduje konieczność zatrudnienia przez Wykonawcę minimum 3 osób w pełnym wymiarze etatu pracy w charakterze osób sprzątających pomieszczenia i teren zewnętrzny.

POLISA
Wykonawca będzie zobowiązany posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) dla jednej i wszystkich szkód.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert tj. w tym przypadku oferta z najniższą ceną.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają zdolności techniczne lub zawodowe, przez co Zmawiający rozumie:

- w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej 1 zamówienie polegające na utrzymaniu czystości obiektu/obiektów kultury wyposażonych w stałą widownię (miejsca dla widzów montowane na stałe) o liczbie miejsc nie mniejszej niż 200, gdzie odbywają się przedstawienia repertuarowe o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000 zł netto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający będzie żądał, zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy:

- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1..

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał, zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy:

- wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający określił wymagania w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka pocztowa do składania ofert (ePUAP /TeatrAteneumWarszawa/SkrytkaESP) pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę motywując to względami organizacyjnymi i logistycznymi. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Teatrze Ateneum, który posiada sceny wraz z zapleczem w 3 budynkach znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie. W dwu budynkach znajdują się sceny, na których w systemie ciągłym będą się odbywały próby i spektakle. Przy ich realizacji pracuje ten sam zespół techniczny i artystyczny. System organizacji pracy Teatru wymaga codziennego sprzątania obu budynków. Pomieszczenia Teatru we wszystkich 3 lokalizacjach tworzą spójną całość. W tej sytuacji współpraca z jednym wykonawcą, a co za tym idzie z jednym koordynatorem usprawni proces komunikacji i nadzoru ze strony Teatru oraz ograniczy ilość pomieszczeń socjalnych i magazynowych koniecznych do zapewnienia dla Wykonawcy.
Istotnymi przyczynami rezygnacji z podziału zamówienia na części są:
- konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może istotnie zagrozić właściwemu wykonaniu tego zamówienia,
- nadmierne koszty wykonania zamówienia,
- trudności techniczne.
4. Zgodnie z art. 246 ust.2 PZP w opisie przedmiotu zamówienia zostaną określone wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje konieczność zatrudnienia przez Wykonawcę minimum 3 osób w pełnym wymiarze etatu pracy w charakterze osób sprzątających pomieszczenia i teren zewnętrzny.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI