Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
ZZM realizuje zadania przewidziane w rozdziale 7a ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP i rozdziale 6 ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz określone w innych przepisach prawa.
Zamówienia publicznego
Sprzątanie budynków mieszkalnych zarządzanych przez ZZM MSWiA usytuowanych na terenie m. st. Warszawy
1.3.3 CZĘŚĆ II: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, ul. Podchorążych 47A
1.3.4 CZĘŚĆ III: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, Podchorążych 43/45
1.3.5 CZĘŚĆ IV: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, Promenada 1/3
1.3.6 CZĘŚĆ V: Sprzątanie nieruchomości Warszawa, Lubelska 20/20A
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 7. Trzy części stanowiły przedmiot odrębnych postępowań.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie i pielęgnację terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 7. Trzy części stanowiły przedmiot odrębnych postępowań.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie i pielęgnację terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 7. Trzy części stanowiły przedmiot odrębnych postępowań.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie i pielęgnację terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 7. Trzy części stanowiły przedmiot odrębnych postępowań.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, Lubelskiej 20/20A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie i pielęgnację terenów zielonych.
Zamówienie zostało podzielone na części:
1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45,
2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych47A,
3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3,
4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A.
Rodzaj usług sprzątania jest wskazany jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu.
2. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 6, 7, 8, 9 do SWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 do SWZ.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością –– odpowiednio dla każdej części zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Adwokat Małgorzata Lewandowska
Ząbki (mazowieckie)
Bramki uchylne
Wólka Mińska (mazowieckie)
Optymalizacja strony,tworzenie stron internetowych,WordPress,SEO,AI
(mazowieckie)
Sprzątanie firm i biur
Warszawa (mazowieckie)
Usługi porządkowe
Warszawa (mazowieckie)
Kserokopiarka
(mazowieckie)
Czyszczenie kostki brukowej
Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie po remoncie
Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie mieszkań
Warszawa (mazowieckie)