Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2024-08-16
  • ZamawiającySąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00448994
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7481170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-263eecf4-4412-4e43-8ade-27fd042ca62e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00115930/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu – 2 części-2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-263eecf4-4412-4e43-8ade-27fd042ca62e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje na temat środków komunikacji elektronicznej opisano w Rozdziale XII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu, zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) oraz
w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W Rozdziale XXXIV SWZ została zamieszczona klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe, codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia przy ul. Podwale 30 we Wrocławiu, w tym serwis dzienny.

Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem w Części 1 wynosi: 4 342,93 m 2, w tym: 887,08 m2 – powierzchnia okien mierzona jednostronnie.

W ramach Części 1 wykonywana będzie również usługa sprzątania jako serwis dzienny. Sprzątanie w ramach serwisu dziennego obejmuje bieżące interwencje w zakresie powstania wszelkiego rodzaju zabrudzeń, w szczególności: doczyszczanie toalet plus bieżące usuwanie zabrudzeń/śmieci z ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych, uzupełnianie pojemników na papier, ręczników i mydła w płynie, dezynfekcja klamek w pomieszczeniu Biura Podawczego i w salach rozpraw. Serwis dzienny świadczony będzie 1,5 godziny dziennie - Prace rozpoczynane będą nie wcześniej niż od godziny 10:00, nie później niż od godziny 11:00

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena oferty: 60%, b) częstotliwość mycia okien: 40%.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty każdej z nich, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt
Zamawiający będzie dokonywał odrębnej oceny ofert dla każdej z części (Część nr 1 i Część nr 2) postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość mycia okien

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Kompleksowe, codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na posesji wokół budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu wraz z utrzymaniem zieleni.
B. Kompleksowe, codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na posesji wokół budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu.

Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem w Części 2 wynosi:

a) dla lokalizacji przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu:
• powierzchnia wewnętrzna 1840,28 m2, w tym powierzchnia okien i witryn - 266,68 m2 mierzona jednostronnie.
• powierzchnia zewnętrzna (posesji) 450,50 m2, w tym utrzymanie zieleni 104,00 m2. [krzewy 9 szt., drzewostan 3 szt., żywopłot 27 mb]
b) dla lokalizacji przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu:
• powierzchnia wewnętrzna 541,15 m2, w tym powierzchnia okien i witryn – 77,08 m2 mierzona jednostronnie
• powierzchnia zewnętrzna (posesji) 1256,92 m2, w tym 600,00 m2 powierzchni parkingu, 40,00 m2 chodnika przed posesją oraz pozostały teren 616,92 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4a i 4b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio Część 1 i 2 ).
Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określają „Projektowane postanowienia umowy”- Wzór umowy, stanowiące Załącznik nr 5a i 5b do SWZ (odpowiednio Część 1 i 2 ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena oferty: 60%, b) częstotliwość mycia okien: 40%.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty każdej z nich, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt
Zamawiający będzie dokonywał odrębnej oceny ofert dla każdej z części (Część nr 1 i Część nr 2) postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość mycia okien

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla Części Nr 1 i Części Nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące: a)posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych)
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określony powyżej warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający nie dopuszcza sumowania sum gwarancyjnych z polis wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
 Dokument składany jest na wezwanie Zamawiającego
oraz:
Dla Części Nr 1:
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d (1): wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.• Za usługi odpowiadające rodzajem, Zamawiający uzna minimum 2 usługi, w ramach których realizowana jest (była) usługa sprzątania pomieszczeń w budynku/obiekcie biurowym*, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2, z których każda spełnia łącznie następujące warunki:
- Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,- Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie terminu wykonywania danej usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry dotyczące terminu wykonywania usługi Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych usług”, tj. Załączniku nr 7a do SWZ – (należy wybrać odpowiedni dla danej Części zamówienia załącznik).•Za usługi odpowiadające wartością Zamawiający uzna minimum 2 usługi, w ramach których realizowana jest (była) usługa sprzątania pomieszczeń w budynku/obiekcie biurowym*, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2, z których każda spełnia łącznie następujące warunki:- Jej wartość wynosi/wynosiła nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych),- Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,- Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy
W przypadku usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania), warunek zostanie uznany za spełniony, gdy na dzień składania ofert dotychczasowa wartość realizacji umowy dotyczącej danej usługi wynosi nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Dla Części Nr 2:
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
(d1): wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.• Za usługi odpowiadające rodzajem, Zamawiający uzna minimum 2 usługi, w ramach których realizowana jest (była) usługa sprzątania pomieszczeń w budynku/obiekcie biurowym*,o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2 oraz posesji, z których każda spełnia łącznie następujące warunki:- Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,- Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie terminu wykonywania danej usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry dotyczące terminu wykonywania usługi Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych usług”, tj. Załączniku nr 7b do SWZ – (należy wybrać odpowiedni dla danej Części zamówienia załącznik).
•Za usługi odpowiadające wartością Zamawiający uzna minimum 2 usługi, w ramach których realizowana jest (była) usługa sprzątania pomieszczeń w budynku/obiekcie biurowym* oraz posesji, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2, z których każda spełnia łącznie następujące warunki:
- Jej wartość wynosi/wynosiła nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych),- Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,- Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania), warunek zostanie uznany za spełniony, gdy na dzień składania ofert dotychczasowa wartość realizacji umowy dotyczącej danej usługi wynosi nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Dla Części Nr 1 i Części Nr 2:
* - przez budynek/obiekt biurowy Zamawiający rozumie: miejsce pracy dla działalności biur, przy czym do takich budynków zalicza się obiekty administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, obsługi bankowej. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający nie uzna: hal produkcyjnych, hal sportowych, hal magazynowych/składowych, centr handlowych, hoteli oraz innych pomieszczeń, które nie mają charakteru pomieszczeń biurowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określony powyżej warunek dotyczący doświadczenia (zdolności technicznej lub zawodowej), zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tego warunku w całości (samodzielnie).  Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku umów w celu osiągnięcia wymaganej minimalnej wartości realizacji umowy, terminu lub powierzchni użytkowej sprzątanych obiektów.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując spełnianie określonych w punkcie 1 litera „d (1)” warunków dotyczących doświadczenia, mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykaz, o którym mowa w punkcie 4 dotyczy usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spóła cywilna), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wskazanego zakresu prac.  W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz o przedstawienie stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawianych przez Wykonawcę faktur. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane.
 Dokument składany jest na wezwanie Zamawiającego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oświadczenie dotyczące Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie sporządzone zgodnie z Załącznik nr 3a do SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) oraz przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, także oświadczenie z art. 125 ust. 1 podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim, Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 5. Dokument Self cleaning (samooczyszczenie)-składa Wykonawca aby udowodnić Zamawiającemu spełnienie łącznie przesłanek wskazanych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp w celu wykazania, że nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt. 2-5 i 7-10 ustawy Pzp . (*jeżeli dotyczy). Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp – Wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp - Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym zakresie.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pozostałe informacje w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 litera a-d Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, aktualne na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
Spełnianie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 litera „c” Zamawiający oceni na podstawie załączonej na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, opłaconej, aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych). Dokument ten we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona. Spełnianie warunku szczegółowego opisanego w ust. 1 litera: „d (1)” Zamawiający oceni na podstawie załączonego na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, aktualnego na dzień złożenia „Wykazu wykonanych usług”, sporządzonego zgodnie ze wzorem odpowiednio dla danej części zamówienia: Załącznika nr 7a, 7b do SWZ). Wykaz ten we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.
W wykazie Wykonawca wskazuje: przedmiot zamówienia, wartość Umowy, daty wykonania oraz podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załącza dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadkach, o których mowa powyżej (doświadczenie), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, oprócz składanego wraz z ofertą, zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia składa wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp ( Załącznik nr 3a do SWZ) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Wzór oświadczenia z art. 125 ust 1 dotyczącego podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 3 b do SWZ.
Pozostałe informacje w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider konsorcjum). Szczegółowe informacje na temat pełnomocnictwa zawarte są w Rozdziale XIV SWZ. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia składa elektronicznie odrębne oświadczenie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 12. Oświadczenie to musi zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub przez pełnomocnika, uprawnionego do podpisania tego oświadczenia, (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. 13. Informacje na temat składanych na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zawarte zostały w Rozdziale X i XIV SWZ. 14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy następować będą w zakresie i na warunkach opisanych w "Projektowanych postanowieniach umownych" ,odpowiednio Załącznik nr 5a do SWZ - Część nr 1 oraz Załącznik nr 5b do SWZ - Część Nr 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie skanów negatywów zdjęć lotniczych - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie skanów negatywów zdjęć lotniczych (9cal - 22,5mm) . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI