IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjachbankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądzanależy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: PL 87 1160 2202 00000000 3281 1137 kod BIC (SWIFT): BIGBPLPW, z dopiskiem na przelewie: „Wadium wpostępowaniu ZP-187.2020 na usługi serwisu basenów UCS w 2021 roku”. 4. Skutecznewniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunkubankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływemterminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny terminskładania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia wofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłatykwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4ai 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposóbnieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadkuokreśla ustawa PZP. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek bankowy,z którego zostało wniesione.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Łączna cena ofertowa brutto |
60,00 |
Termin zapłaty |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy, októrych mowa w poniższych ustępach. 2. Wykonawca może dokonać zmiany osoby wskazanej wzałączniku nr 3 do umowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zwłasnej inicjatywy proponuje zmianę osoby w następujących przypadkach: 1) długotrwałej chorobyosoby lub innej niezdolności do pracy, potwierdzonej okazanym Zamawiającemu zwolnieniemlekarskim wystawionym na formularzu ZUS ZLA, 2) śmierci osoby, 3) niewywiązywania się osoby zobowiązków wynikających z umowy, 4) gdy zmiana osoby stanie się konieczna z jakichkolwiekinnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmianyosoby jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy w sposóbnależyty. 4. W przypadku zmiany osoby, kwalifikacje i doświadczenie nowej osoby nie będą niższe niżosoby zastępowane, wskazanej w Wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do oferty. 5. Zmianaosoby na żądanie Zamawiającego dokonywana jest poprzez pisemne powiadomienie Wykonawcyprzez Zamawiającego o konieczności dokonania zmiany osoby co najmniej na 4 dni robocze przedwyznaczonym terminem dokonania zmiany. 6. Zawiadomienie o zamiarze dokonania zmiany osoby przez Wykonawcę dokonywane jest poprzez złożenie wniosku co najmniej na 4 dni robocze przedplanowaną datą zmiany osoby. Zamawiający wyraża zgodę – akceptuje złożony przez Wykonawcęwniosek, jeżeli osoba posiada uprawnienia, o których mowa w ust. 4 umowy. 7. Zmiana osobyskierowanej do realizacji umowy nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. 8. Zamawiającyprzewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawiedokonano wyboru Wykonawcy w przypadku istotnego ograniczenia możliwości wykonaniaprzedmiotu umowy lub niemożliwości wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn powstałych wczasie stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19, związanych zwprowadzeniem nowych, bardziej restrykcyjnych zakazów, nakazów, ograniczeń w aktachnormatywnych w stosunku do stanu istniejącego na dzień składania ofert dotyczących epidemiiCOVID-19 lub wydania po terminie składania ofert decyzji administracyjnych lub poleceńdotyczących Zamawiającego/Wykonawcy związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 w rozumieniuUstawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimisytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.) przez właściwe organy administracji, oile Wykonawca/Zamawiający nie mógł racjonalnie przewidzieć, uniknąć lub zabezpieczyć się przedistotnym ograniczeniem możliwości wykonania przedmiotu umowy lub niemożliwością wykonaniaprzedmiotu umowy; jeżeli istotne ograniczenia możliwości wykonania przedmiotu umowy lubniemożliwość wykonania przedmiotu umowy wynika z w/w okoliczności dotyczących podwykonawcylub dalszego wykonawcy, strony mogą dokonać zmiany umowy z uwzględnieniem w/w okolicznościw zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 9. Zmiana postanowieńumowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, podrygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.01.2021, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: