Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-04-26
  • ZamawiającyREGIONALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00282571
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273741035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 76 lokal U1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rtbs@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regionalnetbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39a92cc-f83b-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs;
2) poczty elektronicznej: rtbs@o2.pl;
2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga logowania na https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
4. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Barbara Rebizant, tel. (32) 227-30-86;
4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 8, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 8, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
8. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 8, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U-01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
Przedmiot zamówienia publicznego jest usługa kompleksowego sprzątania
w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących
do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach oraz sprzątanie
i utrzymywanie terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. będą odbywać się w następujących lokalizacjach:

Stan ilościowy budynków i lokali:

A. Adresy budynków wybudowanych

1. Ul. Rębaczy 1 Chorzów
- powierzchnia działki – 1960m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 879,70m2
- powierzchnia użytkowa miejsc postojowych – 205,66m2
- ilość kondygnacji – 5
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 18
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa - TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – NIE
- gaz – NIE


2. Ul. Rębaczy 2 Chorzów
- powierzchnia działki – 4406,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2229,63m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 45
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE

3. Ul. Ratuszowa 14 Chorzów
- powierzchnia działki – 367,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 609,10m2
- ilość kondygnacji – 4 z częściowo użytkowym poddaszem
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 12
- piwnica – NIE
- c. o. – mieszkania są wyposażone w dwufunkcyjne kotły gazowe służące do celów grzewczych i podgrzania wody
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

4. Ul. Machy 8 Chorzów
- powierzchnia działki – 832,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 459,13m2
- ilość kondygnacji – 3
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 11
- piwnica – NIE
- c. o. – mieszkania są wyposażone w dwufunkcyjne kotły gazowe służące do celów grzewczych i podgrzania wody
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

5. Ul. Kadecka 5 Chorzów
- powierzchnia działki – 2825,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2358,90m2
- ilość kondygnacji – 6
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 45
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

6. Ul. Ks. Tunkla 143 Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 2359,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1890,93m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 40
- piwnica – NIE
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

7. Ul. Karola Miarki 23-25 Chorzów
- powierzchnia działki – 7167,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 3431,39m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 5
- ilość lokali mieszkalnych – 67
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

8. Ul. Dąbrowskiego 17 Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 2064,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1792,54m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 28
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE


9. Ul. Mielęckiego 16-18 Chorzów
- powierzchnia działki – 1366,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1632,42m2
- ilość kondygnacji – 5 z poddaszem użytkowym
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 30
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE

10. Ul. Karola Miarki 15-15A Chorzów
- powierzchnia działki – 1358,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1162,60m2
- powierzchnia użytkowa miejsc postojowych – 160,85m2
- ilość kondygnacji – 5
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 20
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – NIE
- gaz – NIE

11. Ul. Fitelberga 3-5 Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 5581,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2680,76m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 6
- ilość lokali mieszkalnych – 48
- piwnica – budynek częściowo podpiwniczony
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE

12. Ul. Kościuszki 5, 5A, 5B Chorzów
- powierzchnia działki – 3734,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2978,63m2
- powierzchnia użytkowa lokali usługowych pod częścią mieszkalną – 1009,77m2
- powierzchnia użytkowa miejsc postojowych – 543,00m2
- ilość kondygnacji – w budynku „5” 5, w budynku „5A” 6, w budynku „5B” 3/5
- ilość klatek schodowych – 3
- ilość lokali mieszkalnych – 61
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – TAK ilość 3
- gaz – NIE

13. Ul. Żeromskiego 13-17 Chorzów
- powierzchnia działki – 2911,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1819,70m2
- powierzchnia użytkowa garaży zewnętrznych i miejsc postojowych w garażach wbudowanych w budynek – 691,80m2
- ilość kondygnacji – 5
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 42
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK aczkolwiek nie będzie on przedmiotem sprzątania gdyż obowiązek ten będzie ciążył na najemcy,
- garaże zewnętrzne – TAK aczkolwiek nie będą one przedmiotem sprzątania gdyż obowiązek ten będzie ciążył na najemcy
- winda – TAK ilość 2
- gaz – TAK

14. Ul. Bojarskiego 2b w Chorzowie
- powierzchnia działki 7403,00m2, 1 etap inwestycji
- powierzchnia działki – około 7403,00 m2. Zamawiający zwraca uwagę, że część działki może zostać przekazana pod realizację 2 i 3 etapu inwestycji
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1255,90m2
- powierzchnia użytkowa garażu – 410,40 m2
- ilość kondygnacji – 7
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 23
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – TAK
- gaz – NIE


B. Inwestycja w trakcie realizacji

1. ul. Tomanka Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 3 420,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2 413,03m2
- powierzchnia użytkowa garażu – około 896,28m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 4
- ilość lokali mieszkalnych – 44
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – NIE
- gaz – NIE

Planowany termin oddania budynku do użytkowania – czerwiec 2024r.

C. Nieruchomości niezabudowane
1. Ul. Karolinki Chorzów – powierzchnia działki 1839,00m2

D. Siedziba Spółki Regionalnego TBS Sp. z o.o.
1. Ul. Dąbrowskiego 76/U1 Chorzów – powierzchnia lokalu 172,94 m2.


Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wielkość działki lub całe nieruchomości objęta zamówieniem może ulec zmniejszeniu w przypadku przekazania terenu pod budowę.

Zamawiający informuje, że w przypadku stania się przez niego właścicielem/użytkownikiem wieczystym innych niż wyżej wymienione nieruchomości wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu. W takich przypadku Zamawiający będzie miał możliwość skorzystania z możliwości opisanych w niniejszym SWZ.

Planowany termin oddania do użytkowania budynku przy ul. Tomanka w Rudzie Śląskiej to czerwiec 2024 r.
Planowane oddanie działki pod budowę nieruchomości przy ul. Karolinki w Chorzowie to wrzesień 2024r.
Planowane oddanie części działki pod budowę nieruchomości przy ul. Bojarskiego w Chorzowie to maj 2025r.

Sprzątanie odbywać się będzie zgodnie z zakresem, częstotliwością i sposobem realizacji określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia będą przeprowadzone m.in. w następujących sytuacjach: konieczność sprzątania dodatkowych terenów lub budynków, zwiększenie częstotliwości świadczenia dotychczasowych usług, nierozstrzygnięcie przetargu na kolejny okres. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 – cena brutto - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w ramach działalności gospodarczej, wykonał co najmniej po 2 usługi dla każdego z trzech zakresów polegających na:

dla powierzchni w budynkach :
świadczeniu usług w systemie ciągłym przez okres co najmniej 9 miesięcy każda usługa, o podobnym zakresie utrzymania czystości. Za usługę podobną Zamawiający uzna sprzątanie obiektów o charakterze i o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w tym stałe sprzątanie klatek schodowych oraz części wspólnych w budynku o powierzchni użytkowej min. 2.000 m2 . W przypadku usług nadal wykonywanych wykonawca musi wykazać zrealizowany zakres tych usług zgodnie z wymaganiami wskazanymi wyżej.

dla terenów zewnętrznych
a) świadczeniu usług w systemie ciągłym przez okres co najmniej 6 miesięcy każda usługa, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
tj. powinny obejmować oczyszczanie nawierzchni, powierzchni placów lub chodników. Za usługę podobną Zamawiający uzna sprzątanie min. 5000 m2 powierzchni terenów zewnętrznych. W przypadku usług nadal wykonywanych wykonawca musi wykazać zrealizowany zakres tych usług zgodnie
z wymaganiami wskazanymi wyżej.

b) świadczeniu usług w systemie ciągłym przez okres co najmniej 3 miesięcy każda usługa, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
tj. powinny obejmować zimowe oczyszczanie nawierzchni, powierzchni placów, chodników lub parkingów. Za usługę podobną Zamawiający uzna oczyszczanie zimowe min. 2000 m2 powierzchni w ramach których było wykonywane odśnieżanie i usuwanie oblodzeń. W przypadku usług nadal wykonywanych wykonawca musi wykazać zrealizowany zakres tych usług zgodnie
z wymaganiami wskazanymi wyżej.

Usługi określone w pkt. a) i b) mogą być wykonane w ramach jednego zadania lub odrębnych zadań. Wykonawca winien wykazać wykonanie dwóch usług
z każdego zakresu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p., z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
8) Zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 4 p.z.p., w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Santander Bank Polska S.A. na nr rachunku: 03 1500 1357 1220 3009 1147 0000
z dopiskiem „Wadium – Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie
i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. U-01/2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p..
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do 4000 Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków
ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI