Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ostrow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce70b929-4914-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie i utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce70b929-4914-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości.
System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej znajdują się w Rozdz. VII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
1) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a) w zakresie podstawowych funkcjonalności — przegląd , pobieranie i załączanie dokumentów:
- przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
- system operacyjny Windows 10 i późniejsze,
b) W ZAKRESIE SKŁADANIA PODPISU:
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
- oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
W sytuacji awarii lub niedostępności Systemu uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: administracja@ostrow.sr.gov.pl
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik poddający dane kompresji (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.
Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu.
Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem, w każdej formie, Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: A-213-10/21.
Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu ws. elektronizacji
oraz Rozporządzeniu dokumentowym.
Oznaczenie czasu przekazania i odbioru danych przez System stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu złożenia oferty.
Pozostałe informacje zawarte określone zostały w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale VII SWZ i załącznikach do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale VII SWZ i załącznikach do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-213-10/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych”.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia oraz zakres prac zawiera Załącznik nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Miejsce wykonywania zamówienia:
Budynek Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2, 63 – 400 Ostrów Wielkopolski;
3) Rodzaj zamówienia: usługi.
4) Główny kod CPV:
− 90910000-9 – Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:
− 90911200-8 – Usługa sprzątania budynków,
− 90919200-4 – Usługi sprzątania biur,
− 90911300-9 – usługi czyszczenia okien,
− 90610000-6 usługa sprzątania ulic,
− 90620000-9 usługa odśnieżania,
− 90914000-7 usługi sprzątania parkingów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa (C) – waga kryterium 60%;
W powyższym kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie Łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie koordynatora/kierownika osób sprzątających w budynkach użyteczności publicznej (D) – waga kryterium 20%;
W ramach oceny ofert z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej sposobu
obliczania punktów, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
W ramach kryterium Zamawiający oceni doświadczenie koordynatora/kierownika osób sprzątających
w budynkach użyteczności publicznej.
Ocena będzie dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca otrzyma:
a) za skierowanie do realizacji zamówienia koordynatora/kierownika osób sprzątających posiadającego doświadczenie minimum 1 rok - 5 pkt,
b) za skierowanie do realizacji zamówienia koordynatora/kierownika osób sprzątających posiadającego doświadczenie minimum 2 lata -10 pkt;
c) za skierowanie do realizacji zamówienia koordynatora/kierownika osób sprzątających posiadającego doświadczenie minimum 3 lata -20 pkt.
W przypadku nie wskazania takiej osoby do realizacji usługi sprzątania wykonawca otrzyma pkt (0%).
3) Kontrola jakości świadczonych usług (K) – waga kryterium 20%.
Kontrola jakości świadczonych usług (K) - częstotliwość realizowanych przez Wykonawcę kontroli świadczonych usług w ramach przedmiotu zamówienia (K) – waga 20%
W ramach oceny ofert z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej sposobu obliczania punktów, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Ocena będzie dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca otrzyma:
a) brak kontroli jakości świadczonych usług przez koordynatora ze strony Wykonawcy, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia 0 pkt,
b) kontrola jakości świadczonych usług przez koordynatora ze strony Wykonawcy (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego), jeden raz w miesiącu, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia 10 pkt,
c) kontrola jakości świadczonych usług przez koordynatora ze strony Wykonawcy (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego), jeden raz w tygodniu, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia w formularzu ofertowym kryterium kontroli jakości świadczonych usług.
Zamawiający uzna brak kontroli, Wykonawca otrzyma pkt (0%).
Punktacja końcowa zostanie ustalona, jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wgwzoru:
Pk = C + D + K
gdzie:
Pk – punktacja końcowa, całkowita liczba punktów
C - ilość uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
D - ilość uzyskanych punktów w kryterium „Doświadczenie koordynatora/kierownika osób sprzątających
w budynkach użyteczności publicznej”
K - ilość uzyskanych punktów w kryterium „Kontrola jakości świadczonych usług”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora/kierownika osób sprzątających w budynkach użyteczności publicznej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości świadczonych usług
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) lit. a) SWZ, podmiotowy środek dowodowy - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
d) zdolności technicznej i zawodowej – zgodnie z warunkiem opisanym w rozdz. III ust. 2 pkt 1 lit. a) – c).
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum 2 usługi tożsame, polegające na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej (w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie-Dz. U. 2002, Nr 75, poz. 690 ze zm.) o pow. nie mniejszej niż 1500 m2, przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy/ kontraktu oraz, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 2 lit. „ a” SWZ – wzór stanowi Załącznik nr 1B do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) warunek wymieniony w rozdziale III ust. 2 pkt 1 lit. „a” spełniony musi być przez co najmniej jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy warunek
powyższy jest spełniony przez jednego lub kilku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ale nie jest spełniony przez jednego lub kilku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – do oferty Wykonawcy dołączą oświadczenie w zakresie prac powierzonych do
wykonania poszczególnym Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik 1F do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w rozdz. III ust. 2 pkt 1 lit. „ a” – „b” SWZ oraz czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w rozdz. III ust. 3 SWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. Szczegółowy opis dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu znajduje się w rozdziale IV SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy - polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu usług, stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 1 D do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców indywidualnie.
3) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 (dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego karnego) ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
4) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik 1E do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców indywidualnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) ust. 2 pkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Pozostałe informacje w zakresie wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SWZ i załączniki do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) warunek wymieniony w rozdziale III ust. 2 pkt 1 lit. „a” spełniony musi być przez co najmniej jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy warunek powyższy jest spełniony przez jednego lub kilku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ale nie jest spełniony przez jednego lub kilku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – do oferty Wykonawcy dołączą oświadczenie w zakresie prac powierzonych do
wykonania poszczególnym Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik 1F do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdz. III pkt 3 ma zostać wykazane odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu bazuje na udostępnionych zasobach podmiotu trzeciego – spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w rozdz. III pkt 3 musi zostać wykazane również przez ten podmiot.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany jest oryginał w formie elektronicznej
podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu pełnomocnictwa (w przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem)
poświadczone za zgodność z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia cyfrowego odwzorowania dokonuje mocodawca - podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusz - kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Pozostałe informacje zawiera SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Art. 455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni