Bieżące utrzymanie zbiorników wodnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie zbiorników wodnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, w okresie 36 miesięcy od dnia 22.12.2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082571
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Bieżące utrzymanie zbiorników wodnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, w okresie 36 miesięcy od dnia 22.12.2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: ˜224438869

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.zoliborz.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Bieżące utrzymanie zbiorników wodnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, w okresie 36 miesięcy od dnia 22.12.2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0724389a-c838-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001288/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi w zakresie utrzymania zbiorników wodnych administrowanych przez Dzielnicę Żoliborz m.st. Warszawy w latach 2022 - 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.1) Aby złożyć ofertę w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy dostępnym pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.plSystem Zakupowy Miasta Stołecznego Warszawy jest zintegrowany z platformą OnePlace Operatora Systemu. Zamawiający informuje, że przy pierwszym logowaniu się Wykonawców do Sytemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców OnePlace. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Zamawiający zaleca dokonanie rejestracji bez zbędnej zwłoki ponieważ proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 2 dni roboczych.2) Szczegółowe informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu, znajdują się Instrukcjach dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList3) Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie wniosków, ofert i zadawanie pytań w postępowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między innymi dokonywanie czynności złożenia oferty, wycofania oferty , złożenia pytań itd. 4) Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy do Zamawiającego. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem procesu składania, tj. po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek”/”Złóż ofertę”, elektronicznym podpisaniu formularza wniosku/oferty i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. W sekcji „Podsumowanie” na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/oferty w polu „Data”.5) Kodowanie i czas odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.6) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;b) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;c) zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Szczegółowe informacje wskazane są w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList7) Instrukcje dla Wykonawców, dotyczące składania ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Systemu, znajdują na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zamawiający informuje, że w związku ze stosowaniemprocedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza daneosobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania sąprzetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, realizacjąumowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych określonych wobowiązujących przepisach prawa.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznegobędzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną wskazanedo wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych umożliwiającychwypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”.4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, stanowi załącznik nr7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzeniaiprzetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszeniadanychosobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związkuz art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych napodstawieart. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1 lit. cRODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a) skorzystanie przez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16RODO, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąpostanowień umowyw sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp; b) wpostępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa wart. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜UD-XVIII-WZP.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 388888,89 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 386880,76 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne na zbiornikach wodnych. Zbiorniki te usytuowane są na terenach parków i zieleńców i mają charakter rekreacyjny.Zakres prac z warunkami technicznymi ich wykonania:1. Wiosenne i jesienne wygrabienie liści ze skarp o powierzchni 13 400 m2 2. Koszenie trawników na skarpach o powierzchni 12 740 m2 obejmuje 4-krotne w ciągu roku3. Wykoszenie z wygrabieniem porostów przy dnie zbiornika 4. Usuwanie kożucha roślin pływających z powierzchni lustra wody minimum 1 raz w tygodniu (w piątki) przez 8 miesięcy w danym roku, obejmuje w ramach zlecanych na dany miesiąc, protokołem wprowadzenia ilości prac (jednostek)5. Hakowanie dna - powierzchnia lustra wody 41 200 m2 obejmuje dwukrotne w ciągu roku6. Utrzymanie min. 6 przerębli w okresie 4 miesięcy zimowych7. Usuwanie / wycięcie konarów lub drzew rosnących na skarpach8. Utrzymanie w czystości lustra wody i skarp 9. Umocnienie stopy skarpy drewnianą palisadą 10. Wiosenne i jesienne wygrabienie liści ze skarp o powierzchni 3 300 m2 11. Koszenie trawników na skarpach o powierzchni 3 300m2 obejmuje 4-krotne w ciągu roku13. Wykoszenie z wygrabieniem porostów przy dnie zbiornika obejmuje14. Usuwanie kożucha roślin pływających z powierzchni lustra wody minimum 1 raz w tygodniu (w piątki) przez 8 miesięcy w danym roku, obejmuje w ramach zlecanych na dany miesiąc, protokołem wprowadzenia ilości prac (jednostek)15. Utrzymanie min. 2 przerębli w okresie 4 miesięcy zimowych 16. Usuwanie / wycięcie konarów lub drzew rosnących na skarpach 17. Utrzymanie w czystości lustra wody i skarp 18. Umocnienie stopy skarpy drewnianą palisadą 19. Dopełnienie wodą zbiornika obejmuje 3-krotny w ciągu roku20. Wiosenne i jesienne wygrabienie liści ze skarp o powierzchni 1 200m2 obejmuje jednokrotne w ciągu roku21. Koszenie trawników na skarpach o powierzchni 1 200 m2 obejmuje 4-krotne w ciągu roku22. Wykoszenie z wygrabieniem porostów przy dnie zbiornika obejmuje 23. Usuwanie kożucha roślin pływających z powierzchni lustra wody minimum 1 raz w tygodniu (w piątki) przez 8 miesięcy w danym roku, obejmuje w ramach zlecanych na dany miesiąc, protokołem wprowadzenia ilości prac (jednostek) 24. Hakowanie dna - powierzchnia lustra wody 300 m2 obejmuje dwukrotne w ciągu roku25. Usuwanie / wycięcie konarów lub drzew rosnących na skarpach obejmuje26. Utrzymanie w czystości lustra wody i i skarp obejmuje27. Dopełnienie wodą zbiornika obejmuje 2-krotny w ciągu roku28. Wiosenne i jesienne wygrabienie liści ze skarp o powierzchni 130 m2 obejmuje jednokrotne w ciągu roku29. Koszenie trawników na skarpach o powierzchni 130 m2 obejmuje 4-krotne w ciągu roku30. Wykoszenie z wygrabieniem porostów przy dnie zbiornika 31. Usuwanie kożucha roślin pływających z powierzchni lustra wody minimum 1 raz w tygodniu (w piątki) przez 8 miesięcy w danym roku, obejmuje w ramach zlecanych na dany miesiąc, protokołem wprowadzenia ilości prac (jednostek)32. Hakowanie dna - powierzchnia lustra wody 350 m2 - obejmuje dwukrotne w ciągu roku33. Utrzymanie w czystości lustra wody i skarp

4.2.6.) Główny kod CPV: 90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryteriami:1) „Cena brutto” – waga 60 % to jest 60 pkt2) „Czas reakcji na zgłoszenie” – waga 40 % to jest 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XIV SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w odniesieniu do doświadczenia - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, co najmniej:1) 1 usługę polegającą na koszeniu porostów z dna zbiornika wodnego o podłożu naturalnym i powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 10 000 m2;2) 1 usługę polegającą na usuwaniu kożucha roślin pływających ze zbiornika wodnego o podłożu naturalnym i powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 10 000 m2;3) 1 usługę polegającą na hakowaniu dna zbiornika wodnego o podłożu naturalnymi powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 10 000 m2.Pod pojęciem „usługa” należy rozumieć realizację jednej umowy z jednym zamawiającym.Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się:- usługą obejmującą zakres wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1-3 – z zastrzeżeniem, że usługa została wykonana na zbiorniku wodnym o podłożu naturalnym i powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 10 000 m2;- usługą wykonywaną (w trakcie realizacji) – w takim przypadku, część usługi faktycznie wykonana musi spełniać postawiony przez Zamawiającego warunek.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wspólnie - z zastrzeżeniem, że warunek odnoszący się do doświadczenia spełni ten z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawyPZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien dotyczyć usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonywanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia:1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego;2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanieumowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. Jeżeli zostanie wybranaoferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądaćprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracętych Wykonawców.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 ,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie(Oświadczenie Konsorcjantów), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługiwykonają poszczególni Wykonawcy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składany jest przez każdego zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w trybie przewidzianym w ustawie - prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach:1) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;2) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć;3) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,4) zmiany osób wymienionych w § 10 ust. 1 pkt 2 przedmiotowej umowy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:- nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z umowy,- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,- zmiana ta jest konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy.5) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,b) zmiana zakresu powierzonych prac. 6) zmian, o których mowa w § 2 ust. 3.2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.3. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 1 pkt 1) - 6) wymaga sporządzenia przez Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy dostępnego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy osoby do współpracy w zakresie oklejania witryn szklanych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy firmy/osoby do współpracy w zakresie oklejania witryn szklanych - praca na wysokości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.