Wykonanie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych używanych w Administracji Centralnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych używanych w Administracji Centralnej i na Wydziale Chemii PW w zakresie OC, ZK, AC, Assistance i NNW (na rok)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-12-06
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00286621
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych używanych w Administracji Centralnej i na Wydziale Chemii PW w zakresie OC, ZK, AC, Assistance i NNW (na rok)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222346051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.lubelska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych używanych w Administracji Centralnej i na Wydziale Chemii PW w zakresie OC, ZK, AC, Assistance i NNW (na rok)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1388de64-4ea5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Informacje ogólne.
1.1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na
zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki
Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
1.2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
1.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1.4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.ML.45.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem ubezpieczenia są ryzyka (według Załącznika nr 3 do SWZ – Formularz cenowy /
Wykaz pojazdów) związane z pojazdami mechanicznymi oraz same pojazdy wraz z
wyposażeniem podstawowym należące do Zamawiającego lub będące w jego posiadaniu oraz
nowo nabywane przez Zamawiającego w trakcie trwania Umowy na podstawie zgłoszenia do
ubezpieczenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu
zamówienia) i 3 (Formularz cenowy / Wykaz pojazdów) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66514000-6 - Usługi ubezpieczenia towaru i usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula serwisu posprzedażowego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: [Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie].
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada
ważne, niecofnięte i nieograniczone zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie
działalności ubezpieczeniowej, w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 11
września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2015 r., nr 1844).
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: [Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie].
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej: [Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie].

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego
zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne
na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do
formularza oferty;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych
środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.2, pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na
dzień ich złożenia:
1. Dokument potwierdzający kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej - ważne, niecofnięte i nieograniczone zezwolenie właściwego organu nadzoru na
prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą z
dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2015 r., nr 1844).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do
Formularza oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3. Starannie wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy / Wykaz
pojazdów.
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. (jeżeli dotyczy) - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące Załącznik nr 3
do Formularza oferty;
7. (jeżeli dotyczy) – Oświadczanie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 1a do Formularza oferty;
8. (jeżeli dotyczy) – Oświadczanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Formularza oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455
ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy
pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie
przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w następujących
przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych
podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w
którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców),
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na
realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać
właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację umowy,
4) zmiany dotyczące raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, wynikającej ze
zmian w stanie lub wartości majątku Zamawiającego (np. zmiany wynikające ze sprzedaży,
wycofania z eksploatacji),
5) konieczność przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy i nie wynika z winy
Wykonawcy,
6) konieczność przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
7) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np.:
a) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia bez generowania dodatkowych kosztów składki,
b) zmiana wysokości składki, jeżeli nie była możliwa wcześniej do przewidzenia.
8) wystąpienia siły wyższej.
3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły
zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części
lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
1) wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych,
2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa,
3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z
wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
4) klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi,
5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i
jego podwykonawców,
6) inne wydarzenia losowe.
4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę
faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o
ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania
potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy.
5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w
pracy nie uznaje się jako czynników losowych.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez
Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia
(odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy.
8. Zmiany Umowy, poza przypadkami wskazanymi w ust. 2, mogą być dokonywane w trybie i na
zasadach przewidzianych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów szewnych (ZP-54/2021)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa materiałów szewnych (ZP-54/2021)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMBRÓW
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI