Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Bielski - Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-22
  • Numer ogłoszenia505998-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505998-N-2019 z dnia 2019-01-22 r.

Powiat Bielski - Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej: Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski - Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 7225728900000, ul. ul. Tadeusza Regera  81 , 43-382   Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 184 033, e-mail drogi@zdp.powiat.bielsko.pl, faks 338 183 474.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.powiat.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdp.powiat.bielsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdp.powiat.bielsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, 43-382 Bielsko-Biała, ul. Tadeusza Regera 81, pok.12 (I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych żywiołów, - ubezpieczenia szyb od stłuczenia, - ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o wandalizm/ dewastację oraz od kradzieży zwykłej, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowanego mienia, administrowania mieniem, w tym zarządzania i administrowania drogami.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515100-4
66515000-3
66515400-7
66516000-0
66516400-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-02-28

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu 01 marca 2019r., a zakończy w dniu 28 lutego 2021r. Okres ubezpieczenia będzie podzielony na dwa okresy rozliczeniowe: - pierwszy: od dnia 1 marca 2019 r. do dnia 29 lutego 2020 r. - drugi: od dnia 1 marca 2020 r. do dnia 28 lutego 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przy czym od wykonawcy składającego ofertę wymaga się posiadania uprawnień co najmniej w następujących grupach ubezpieczeń 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp. 2. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu; Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, został określony w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z ust. 2, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności. 4. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą – z zastrzeżeniem konieczności aktualizacji niniejszego oświadczenia w przypadku zmiany sytuacji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności: - zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w następujących grupach ubezpieczeń 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, potwierdzające, że Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w Postępowaniu, przedkładając środki dowodowe, na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem Zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi składać się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru z Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo; W przypadku podpisania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Klauzule fakultatywne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. umowy oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy bądź na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. umowy - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.1.1. nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. umowy; 1.1.2. Ubezpieczający/Ubezpieczony zmieni zakres lub rozmiar prowadzonej działalności, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku; 1.1.3. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy ubezpieczenia, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. umowy; 1.1.4. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne; Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.1. umowy, powodujące zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy bądź składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. umowy, lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, łącznie nie mogą przekroczyć 50% odpowiedniej składki ubezpieczeniowej określonej pierwotnie w § 4 ust. 1 umowy , w § 4 ust. 2 umowy w zakresie danego ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. umowy, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.1., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela zgodnie z postanowieniami „Klauzuli rozliczenia składki”, określonej odpowiednio w pkt 3.8.17 lub pkt 4.5.2. Załącznika nr 1 do Umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.2. w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia lub sumy ubezpieczenia (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. umowy oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy bądź na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. umowy – również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli wystąpią okoliczności określone w „Klauzuli automatycznego pokrycia”, o której mowa w pkt 3.8.2. Załącznika nr 1 do Umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia”; Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w zdaniu poprzednim, a także ich zakres, charakter i zasady wprowadzania określono w „Klauzuli automatycznego pokrycia”, o której mowa w pkt 3.8.2. Załącznika nr 1 do Umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia”; 1.3. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia określonego w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. lub pkt 1.3. lub pkt 1.4. umowy określonego w Załączniku nr 1 do Umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” (w tym w klauzul fakultatywnych, o których mowa w § 2 ust. 3 umowy, bądź w ogólnych lub szczególnych warunkach ubezpieczenia, w tym również w zakresie rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o dodatkowe ryzyka, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.3.1. nastąpi zmiana rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. lub pkt 1.3. lub pkt 1.4. umowy, 1.3.2. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. lub pkt 1.3. lub pkt 1.4. umowy, 1.3.3. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. lub pkt 1.3. lub pkt 1.4. umowy; z zastrzeżeniem, że przedmiotowa zmiana nie będzie skutkowała podwyższeniem wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, ani też wysokości składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy za ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. lub pkt 1.3. lub pkt 1.4. umowy; Zmiana, o której mowa powyżej, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.4. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy gwarancyjnej, limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.4. umowy, jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.4. umowy - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.4.1. nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy gwarancyjnej, limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. umowy; 1.4.2. Ubezpieczający/Ubezpieczony zmieni zakres lub rozmiar prowadzonej działalności, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku; 1.4.3. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenie zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy gwarancyjnej, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. umowy; 1.4.4. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne; Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.4., powodujące zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.4. umowy, łącznie nie mogą przekroczyć 50% pierwotnej wartości określonej w § 4 ust. 1 , w § 4 ust. 2 umowy w zakresie danego ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. umowy, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia tej składki; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.4., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.5. w zakresie zmiany ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 4 umowy, w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy bądź składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy; Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.5., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.6. w zakresie określonym w art. 816 KC, to jest w zakresie zmiany wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy lub składki ubezpieczeniowej i składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, w razie ujawnienia okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku ubezpieczeniowego, poczynając od chwili, w której zaszła ta okoliczność, nie wcześniej jednak, niż od początku bieżącego okresu ubezpieczenia – na uzasadniony wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela; Ciężar wykazania wpływu danej okoliczności na prawdopodobieństwo zajścia wypadku ubezpieczeniowego spoczywa na wnioskodawcy, który domaga się odpowiedniej zmiany wysokości składki; Żądanie zmiany wysokości składki powinno być w szczególności sprecyzowane i uzasadnione co do wysokości; Odpowiednia zmiana składek, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.6., oznacza jej zwiększenie lub zmniejszenie do takiej wysokości, w jakiej składka byłaby pobrana w razie uwzględnienia okoliczności zmieniającej prawdopodobieństwo nastąpienia wypadku ubezpieczeniowego; Brak wypowiedzenia Umowy w odpowiedzi na zgłoszone żądanie zmiany wysokości łącznej składki lub składki ubezpieczeniowej bądź składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej), o którym mowa w ust. 1 pkt. 1.6., nie jest uznawane za akceptację żądania; Zmiana, o której mowa, może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.7. w zakresie zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, jego przekształcenia, połączenia, podziału lub im podobnych oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy lub składki (cząstkowej składki ubezpieczeniowej) o której mowa w § 4 ust 2 umowy– również w zakresie zmiany wysokości takiej składki; Ubezpieczyciel zobowiązany będzie do udzielania ochrony ubezpieczeniowej również wobec podmiotów przejmujących, nowo zawiązanych, przekształconych lub wydzielonych na warunkach i w zakresie wynikającym z Umowy; Wszelkie rozliczenia płatności składki z tytułu zmiany, o której mowa, dokonywane będą w systemie pro rata temporis; Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1.7., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; W przypadku braku zgody Stron na zmiany, o których mowa, Ubezpieczającemu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej w systemie pro rata za dzień ochrony, bez potrącania kosztów manipulacyjnych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany po stronie Ubezpieczyciela w zakresie podmiotów występujących po stronie Ubezpieczyciela, w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków: 2.1. po stronie Ubezpieczyciela występuje dwa lub kilka podmiotów, którzy jako Wykonawcy występowali wspólnie w Postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia niniejszej Umowy (np. w ramach konsorcjum, poolu koasekuracyjnego), 2.2. zmiana polega na zaprzestaniu realizacji Umowy przez jednego lub kilku z Wykonawców, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1., 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w ust. 2, zobowiązany jest lub zobowiązani są wspólnie wykazać spełniania warunków udziału w Postępowaniu w zakresie określonym w SIWZ, 2.4. w celu wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w ust. 2 pkt 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w ust. 2, przedstawi lub przedstawią Ubezpieczającemu odpowiednie dokumenty, o których mowa w SIWZ aktualne na dzień wprowadzenia zmiany Umowy. 3. Zmiana w zakresie danych dotyczących Stron, a w szczególności ich adresów lub nazw, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania, nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym Stronie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI