Usługi ubezpieczeniowe pojazdów należących lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi ubezpieczeniowe pojazdów należących lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-14
  • Numer ogłoszenia766363-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766363-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Usługi ubezpieczeniowe pojazdów należących lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 63114696200000, ul. ul. Wilczak  53 , 61-623  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 290 180, e-mail sekretariat@word.poznan.pl, faks 618 290 187.
Adres strony internetowej (URL): www.word.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojewódzka samorządowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.word.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście (wymagana maseczka i rękawiczki przy wejściu do obiektu)
Adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczeniowe pojazdów należących lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
Numer referencyjny: ZP WORD 3/flota/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy i szkoleń stanowiących własność lub będących w posiadaniu, a także nabytych w okresie wykonywania zamówienia, przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu, w tym :a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, zwane dalej OC;b) ubezpieczenie autocasco pojazdów wraz z wyposażeniem, zwane AC;c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców, w tym osób egzaminowanych nie posiadających uprawnień, pasażerów, tzw. NNW.Ubezpieczeniu podlegają pojazdy mechaniczne stanowiące własność Zamawiającego lub użytkowane na podstawie umowy najmu, leasingu, dzierżawy lub innej podobnej umowy. Suma ubezpieczenia pojazdu zawiera także wartość wyposażenia dodatkowego i specjalistycznego. Wyposażeniem dodatkowym są: dodatkowe kontrolki, lusterka, pedały dla egzaminatora, tablice świetlne, osłony rurowe tzw. gmole na motocyklach. Specjalistycznym wyposażeniem jest system rejestracji przebiegu egzaminów państwowych.Pojazdy służą do jazd egzaminacyjnych, w sporadycznych przypadkach – do jazd szkoleniowych.Zakres ubezpieczenia :1. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC) – tzn. odpowiedzialność cywilna każdej osoby, która kierując pojazdem mechanicznym w okresie trwania odpowiedzialności ubezpieczeniowej wyrządziła szkodę w związku z ruchem tego pojazdu. Suma ubezpieczenia jest ustawowa tzn. suma gwarancyjna nie może być niższa niż równowartość w złotych :a) w przypadku szkód na osobie – 5.210.000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu na liczbę poszkodowanych,b) w przypadku szkód w mieniu – 1.050.000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu na liczbę poszkodowanych;i ustalana jest zgodnie z zastosowaniem kursu średniego ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu wyrządzenia szkody. W przypadku zwiększenia przez ustawodawcę minimalnej ustawowej sumy gwarancyjnej - składka za ubezpieczenie pozostaje bez zmian.2. Ubezpieczenie Auto-Casco – obejmuje co najmniej szkody powstałe w pojeździe bądź jego wyposażeniu wskutek uszkodzenia pojazdu w związku z ruchem, postojem, uszkodzeniem lub utratą wskutek zdarzeń losowych, a także kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia, w szczególności :a) uszkodzenia pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z pochodzącymi z zewnątrz pojazdu innym/innymi pojazdem/pojazdami, osobami, zwierzętami lub przedmiotami, działania osób trzecich, w tym również włamania;b) uszkodzenia lub utracie pojazdu wskutek następujących zdarzeń losowych :pożaru, uderzenia pioruna, powodzi, deszczu nawalnego, gradu, zatopienia, wybuchu, lawiny, upadku statku powietrznego, osuwania się i zapadania ziemi, trzęsienia ziemi, trąby powietrznej, huraganu, opadu atmosferycznego lub działań innych sił przyrody;c) kradzieży pojazdu, dewastacji jego części lub wyposażenia;d) użycia pojazdu w związku z koniecznością ratowania życia lub zdrowia ludzkiego;e) uszkodzenie pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, rabunku, rozboju, bez wymogu posiadania dokumentów i kompletu kluczyków po szkodzie;f) uszkodzenie powstałe w pojeździe w wyniku pożaru lub wybuchu, którego źródło powstałe wewnątrz pojazdu;g) określonemu powyżej zakresowi ochrony ubezpieczeniowej podlega także wyposażenie pojazdów tzw. system rejestracji obrazu i dźwięku niemontowany standardowo w danym modelu pojazdu, zawarte w sumie ubezpieczenia poszczególnych pojazdów bez zwyżki stawki ubezpieczeniowej. Wyposażenie to będzie objęte także ochroną ubezpieczeniową w przypadku, gdy będzie znajdowało się w innym pojeździe niż w momencie zgłoszenia do ubezpieczenia, ale nadal w obrębie floty Zamawiającego.h) Ubezpieczenie Auto-Casco obejmuje pełen zakres bez udziału własnego w szkodzie kradzieżowej oraz bez udziału własnego w każdej innej szkodzie.i) Ubezpieczenie AC dotyczy pojazdów przebywających jedynie na terytorium RP.3. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) obejmuje co najmniej trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem tych pojazdów, podczas wsiadania i wysiadania z niego, podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu, postoju na trasie jazdy, lub garażowania, podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy, bezpośrednio przy załadowywaniu i rozładowywaniu pojazdu lub przyczepy zespolonej z pojazdem, naprawie, garażowaniu, upadku, wybuchu lub pożaru pojazdu;a) następstwa nieszczęśliwych wypadków obejmują co najmniej uszkodzenia ciała lub rozstrój zdrowia powodujące trwały uszczerbek lub śmierć, w tym następstwa zawału serca lub krwotoku śródmózgowego osób uprawnionych znajdujących się w pojeździe Zamawiającegob) suma ubezpieczenia – 15.000,00 zł za każde miejsce w pojeździe i każde zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową i obejmuje co najmniej : świadczenie z tytułu śmierci zaistniałej w wyniku nieszczęśliwego wypadku lub zdarzenia losowego w wysokości 100% sumy ubezpieczenia; świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu wynoszącego 100% zaistniałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku lub zdarzenia losowego w wysokości 100% sumy ubezpieczenia; w przypadku częściowego uszczerbku na zdrowiu taki procent, w jakim ubezpieczony doznał uszczerbku; zwrot kosztów leczenia, zwrot kosztów nabycia protez i innych środków pomocniczych (m.in. wózka inwalidzkiego).Powyżej opisany zakres ochrony jest wymagalnym zakresem minimalnym. Jeżeli w oferowanych ogólnych warunkach ubezpieczeń znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest szerszy od minimalnego, to postanowienia te zostają włączone do w/w zakresu ochrony ubezpieczeniowej. Ogólne warunki ubezpieczeń mają zastosowanie w zakresie nie objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia.Pojazdy, które należy objąć ochroną ubezpieczeniową są wymienione w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pojazdy te nie będą opuszczały terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Są one zabezpieczone przez fizyczną ochronę świadczoną przez firmę ochroniarską, która świadczy usługi ochrony na terenie WORD w Poznaniu oraz ochronę elektroniczną.Zamawiający zastrzega, że liczba, marka i model pojazdów użytkowanych obecnie przez Zamawiającego może w czasie trwania umowy ulec zmianie.Ubezpieczenie będzie następowało sukcesywnie, w zależności od terminów wskazanych w załączniku do umowy. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres 1 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawierania poszczególnych umów ubezpieczenia pojazdów na okres krótszy niż rok, wówczas składka będzie naliczana za faktyczny okres ochrony.Objęcie ubezpieczeniem AC pojazdów dotychczas użytkowanych wykazanych w załączniku nr 4 następuje na podstawie oświadczenia Zamawiającego o braku uszkodzeń oraz zaświadczeniu o przebiegu ubezpieczenia u dotychczasowego ubezpieczyciela. Przyjęcie do ubezpieczenia nowych pojazdów zakupionych w autoryzowanych sieciach dealerskich następuje bez dokonywania oględzin.Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy generalnej ubezpieczenia komunikacyjnego. Na jej podstawie będą wystawiane indywidualne polisy dla każdego z wymienionych w zał. nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pojazdów Zamawiającego. Polisę ubezpieczeniową podpisują upoważnieni przedstawiciele obydwu Stron. Składki za ubezpieczenie będą uiszczane jednorazowo po otrzymaniu polisy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. Należność zostanie uregulowana w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia faktury.Wysokość składek przyjętych w wyniku udzielenia zamówienia będzie obowiązywała także w stosunku do pojazdów wchodzących do ubezpieczenia w trakcie całego okresu obowiązywania niniejszej umowy (nowe i wymieniane pojazdy).Wykonawca gwarantuje niezmienność cen/stawek wskazanych w ofercie w czasie trwania umowy w odniesieniu do OC, NNW. Stawki AC będą ulegały zmniejszeniu w związku ze zmniejszeniem sumy ubezpieczenia spowodowanej niższą wartością rynkową pojazdu. Składki za pojazdy wycofywane z ubezpieczenia w czasie trwania umowy będą zwracane w proporcji do okresu ubezpieczenia, licząc 1/365 składki rocznej za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej, o ile w okresie ubezpieczenia danego pojazdu nie zaistniało zdarzenie wskutek którego wypłacono odszkodowanie. Od tak wyliczonej składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej nie zostaną potrącane koszty manipulacyjne.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Zlecenie wykonania części prac podwykonawcy nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawcy w takim samym stopniu, jakby to były działania Wykonawcy.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnych ogólnych warunków ubezpieczeń w zakresie OC, AC, NNW Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 66516100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66514110-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień – zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 895 ze zm.) jako zakład ubezpieczeń w formie spółki akcyjnej, towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych albo spółki europejskiej określonej w rozporządzeniu Rady (WE) nr 2157/2001 i posiadają zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub – gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia - Zamawiający będzie żądał dokumentu określonego w pkt. V ust.1 pkt.b siwz
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy pzp ; składany razem z ofertą;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami tj. zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2018r. poz.999 ze zm.) jako zakład ubezpieczeń w formie spółki akcyjnej, towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych albo spółki europejskiej określonej w rozporządzeniu Rady (WE) nr 2157/2001 i posiadają zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub – gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia – składane razem z ofertą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Formularz ofertowy; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu ( w tym pełnomocnictwa), o ile te uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych.jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt.IV siwz powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 2a i 2b do siwz).oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art.24 ust.1 pkt.23) ustawy pzp zgodnie z załącznikiem nr 2c do siwz;UWAGA – zgodnie z art.24 ust.11 ustawy pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ogólne warunki ubezpieczeń
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
klauzule 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie :1. zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego,2. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą po spełnieniu przesłanek określonych w art.144 ust.1 pkt.4 lit. a-c ustawy pzp.3. zaistnienia obiektywnych niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,4. zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego,5. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia, gdy w okresie obowiązywania niniejszej Umowy nastąpi:a) zmiana stawki podatku od towarów i usług,b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu (Dz.U. z 2018r. poz.2177 ze zm.), c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planach kapitałowych, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę7. zmiany, które będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, w tym rozszerzenie odpowiedzialności przez Wykonawcę,8. aktualizacji przedmiotu zamówienia oraz sum ubezpieczenia; wówczas w przypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia, Wykonawca wystawia aneksy potwierdzające wprowadzone zmiany,9. konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie.10. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.11. W przypadku zmian określonych w ust.2.6. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zamawiający jest administratorem danych osobowych w niniejszym postępowaniu względem osób fizycznych, od których dane osobowe będzie pozyskiwał, w szczególności :a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,c) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),d) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (dane osobowe umieszczone w informacji z KRK),e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że :• administratorem danych osobowych, o których mowa powyżej jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Wilczak 53, 61- 623 Poznań;• inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu jest Pan Piotr Gogulski, kontakt: iod@word.poznan.pl;• dane osobowe osób fizycznych, o których mowa powyżej, przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;• odbiorcami danych osobowych osób, o których mowa powyżej, będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych;• dane osobowe osób, o których mowa powyżej, będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust.1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez osoby, o których mowa powyżej, danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;• w odniesieniu do danych osobowych osób, o których mowa powyżej, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;• osoby, o których mowa powyżej (Wykonawcy), posiadają prawo :- na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych ich dotyczących;- na podstawie art.16 RODO do sprostowania swoich danych; skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;- na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;• osobom, o których mowa powyżej (Wykonawcy), nie przysługuje prawo :- w związku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO do usunięcia danych osobowych;- do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;- na podstawie art.21 RODO sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną tych danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. b i c RODO. 3. W myśl przepisów RODO administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane bezpośrednio pozyskał, w szczególności :• osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,• podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,• podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,• pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobę fizyczną (np. dane osobowe umieszczone w pełnomocnictwie)• członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane zamieszczone w informacji z KRK).4. Na podstawie przepisów RODO administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe pozyskał bezpośrednio, w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.5. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, które dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zgodnie z art.13 lub art.14 RODO.6. Wykonawca zobowiązuje się przy przetwarzaniu danych osobowych do ich zabezpieczenia poprzez podjęcie środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów dot. ochrony danych osobowych.7. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu danych osobowych.8. Wykonawca po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem usuwa lub zwraca Zamawiającemu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie istniejące kopie, chyba że prawo Unii Europejskiej lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych.9. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy powierzonych do przetwarzania danych osobowych zarówno w okresie obowiązywania umowy, jak i po jej rozwiązaniu.10. Zamawiający ma prawo kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu powierzonych danych osobowych spełniają postanowienia umowy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi doradztwa prawnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.