IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zadanie nr 1: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego;2) zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do obligatoryjnych warunków i zakresu ubezpieczenia obowiązujących w niniejszej umowie pod warunkiem zachowania stawek/składek ubezpieczeniowych , o których mowa w §7 i niezmienionej wysokości składek ubezpieczeniowych we wszystkich ryzykach ubezpieczanych w niniejszej umowie;3) zmiany zakresu ubezpieczenia i wysokości sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia , w tym uzupełnienia sumy gwarancyjnej lub podlimitu sumy gwarancyjnej w przypadkach wypłaty odszkodowania w trakcie trwania niniejszej umowy według stawek /składek ubezpieczeniowych uzgodnionych za porozumieniem obu stron umowy;4) ubezpieczenia dodatkowych ryzyk ubezpieczeniowych, których zawarcia nie mógł przewidzieć Zamawiający przy zawieraniu niniejszej umowy według stawek /składek ubezpieczeniowych za porozumieniem obu stron umowy; 5) w zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towaru i usług VAT, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT od towaru i usług objętych przedmiotem zamówienia. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;8) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony przedstawiając argumenty w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,9) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,10) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;11) dopuszcza się inne zmiany umowy, o ile zachodzi, co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust.1 Pzp . 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie Strony umowy o dokonanie zmiany umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.Zadanie nr 2:1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego;2) zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do obligatoryjnych warunków i zakresu ubezpieczenia obowiązujących w niniejszej umowie pod warunkiem niezmienionej wysokości stawek ubezpieczeniowych , o których mowa w §3 ust.7 niniejszej umowy;3) w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;4) w zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towaru i usług VAT, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT od towaru i usług objętych przedmiotem zamówienia. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;5) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;6) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;7) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony przedstawiając argumenty w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,8) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,9) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;10) dopuszcza się inne zmiany umowy, o ile zachodzi, co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust.1 Pzp .2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie Strony umowy o dokonanie zmiany umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.Zadanie nr 3: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego;2) zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do obligatoryjnych warunków i zakresu ubezpieczenia obowiązujących w niniejszej umowie pod warunkiem niezmienionej wysokości stawek ubezpieczeniowych, o których mowa w §4 niniejszej umowy;3) w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;6) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony przedstawiając argumenty w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,7) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,8) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;9) dopuszcza się inne zmiany umowy, o ile zachodzi, co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust.1 Pzp . 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie Strony umowy o dokonanie zmiany umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.Zadanie nr 4: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego;2) zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do obligatoryjnych warunków i zakresu ubezpieczenia obowiązujących w niniejszej umowie pod warunkiem niezmienionej wysokości stawek ubezpieczeniowych, o których mowa w §3 ust.7 niniejszej umowy;3) w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;6) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony przedstawiając argumenty w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,7) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,8) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;9) dopuszcza się inne zmiany umowy, o ile zachodzi, co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust.1 Pzp . 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie Strony umowy o dokonanie zmiany umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.Zadanie nr 5: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego;2) zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do obligatoryjnych warunków i zakresu ubezpieczenia obowiązujących w niniejszej umowie pod warunkiem niezmienionej wysokości stawek ubezpieczeniowych , o których mowa w §4 niniejszej umowy;3) w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;6) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony przedstawiając argumenty w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,7) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,8) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;9) dopuszcza się inne zmiany umowy, o ile zachodzi, co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust.1 Pzp . 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie Strony umowy o dokonanie zmany umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-24, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
VIII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5:a) od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2021 r.,b) najwcześniej od 01.10.2020 r.2. Okres ochrony ubezpieczeniowej dla zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5: od 01.10.2020 r. do 30.09.2021 r.E. Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych:18. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem da-nych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 18.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, NIP: 712-01-06-911, REGON: 000288716, tel. : +48 81 448 50 00, z którym kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: biuro.rektora@umlub.pl ;18.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie można skontaktować się pod adresem e-mail: daneosobowe@umlub.pl ;18.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w ce-lu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ;18.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostęp-niona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; 18.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, nie krót-szy jednak niż cały czas trwania umowy lub nie krótszy jednak niż okres realizacji i utrzymania trwałości efektów projektu, a w przypadku pomocy publicznej nie krócej niż 10 lat od daty przyznania tej pomocy.18.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepo-dania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 18.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w spo-sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;18.8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana do-tyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umo-wy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności proto-kołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naru-sza przepisy RODO;18.9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.18.10. w przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególno-ści osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków na-łożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewi-dzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organi-zacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym w Uniwersytetem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakre-sie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej.18.11. Administrator danych zobowiązuje Wykonawcę do poinformowania o zasadach i sposo-bie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.18.12. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, któ-rej dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ograni-cza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania.