IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą:1. terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy;2. realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy;3. sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy;4. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy;5. zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy;6. zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,7. jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań.8. nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a. stawki podatku od towarów i usług;b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp) Zmiana z pkt 8) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Element I: Ubezpieczenie mienia: Miejsce ubezpieczenia Teren Rzeczypospolitej Polskiej, w tym m.in. wszystkie lokalizacje, w których prowadzona jest działalność Ubezpieczającego, składowane jest mienie, prowadzone są imprezy plenerowe, ośrodki wczasowe, etc. Główne lokalizacje prowadzonej działalności, to:1. Warszawa, ul. Postępu 9; 2.Warszawa, ul. Kupiecka 4; 3. Gliwice, ul. Toszecka 99; 4.Opole, ul. Oświęcimska 21; 5. Kraków, ul. Cementowa 8; 6.Kraków, ul. Lipowa 3; 7. Kraków, ul. Romanowicza 19aPrzedmiot ubezpieczenia a) Budynki i budowle wraz z infrastrukturą i instalacjami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania budynku i budowli zgodnie z jego przeznaczeniem, takimi jak m.in. przyłącza, instalacje, sieci*, ogrodzenia, mury, bramy, przejazdy, place, drogi, chodniki, oświetlenie nieruchomości, wykończenia terenu (elementy zieleni, skarpy, specjalne wystroju, etc), nakłady adaptacyjne b) Maszyny i urządzenia**, wyposażenie, pozostałe środki trwałec) Zbiory biblioteczned) Środki obrotowee) Mienie osób trzecichf) Szyby i inne elementy szklaneg) Mienie pracowniczeh) Wartości pieniężne w lokalui) Inne wartości - platyna w lokalu, w kasie i w skarbcu* W obszarze ubezpieczonych lokalizacji oraz poza ich obszarem.**Maszyny stanowiące integralną część budynku, w tym m.in. windy, klimatyzatory, etc. oraz maszyny o jednostkowej wartości do 50 000 PLN Zakres ubezpieczenia Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia i utraty mienia na skutek nagłych i niespodziewanych zdarzeń losowych z włączeniem m.in. ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku, wandalizmu, graffiti, uderzenia pojazdu, przewrócenia drzewa, powodzi, dymy, sadzy, osmaleniu, eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, pośredniego działania wyładowań atmosferycznych, wysokiego i niskiego napięcie i zjawisk pochodnych, działanie wody, w tym m.in. zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej i cieczy, mrozu, gradu, śniegu, samoczynne uruchomienie instalacji tryskaczowej z innych przyczyn niż w skutek pożaru, nieumyślne pozostawienie kranów lub innych zaworów, działanie wiatru, lawiny, osunięcie się ziemi, szyb i innych elementów szklanych, a także ryzyka awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń, błąd ludzki, wady produkcyjne i materiałowe.Element II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.Przedmiot ubezpieczenia a) Sprzęt elektroniczny stacjonarny wraz z oprogramowaniem, w tym sprzęt laboratoryjnyb) Sprzęt elektroniczny przenośny wraz z oprogramowaniemc) Nośniki danych, koszty odtworzenia danychUbezpieczony jest sprzęt elektroniczny do 10 lat od daty produkcji wskazany w pkt a, b, c powyżej.Element III – Ubezpieczenie mienia w transporcie. Przedmiot ubezpieczenia Mienie należące do Ubezpieczonego i /lub inne mienie osób trzecich transportowane na ryzyku Ubezpieczającego i/lub, za które Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność, w tym również powierzone i/lub nadane Ubezpieczającemu przez jego klientów lub kontrahentów. Wszystkie ładunki, włączając surowce, materiały, wyroby gotowe, półprodukty, jak również maszyny i urządzenia, mienie zarówno nowe jak i używaneZakres ubezpieczenia Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia i utraty mienia na skutek nagłych i nie spodziewanych zdarzeń losowych, z uwzględnieniem m.in. szkód:1. Powstałych w wyniku kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, zaginięcia;2. Wyrządzonych podczas załadunku/przeładunku/rozładunku 3. Powstałych w wyniku złego stanu technicznego środka transportu lub jego niezdolności do przewozu przedmiotu ubezpieczenia;4. Powstałych na skutek nietrzeźwości lub odurzenia kierowcy środkami, po użyciu, których prowadzenie środka transportu jest niedozwolone lub niewskazaneElement IV – Ubezpieczenie komunikacyjnePrzedmiot ubezpieczenia Wszelkie pojazdy osobowe, ciężarowe, przyczepy, pojazdy wolnobieżne będące własnością Ubezpieczającego oraz pojazdy użytkowane przez Ubezpieczającego, o ile ponosi on ryzyko ich utraty lub uszkodzenia, albo obowiązek ich ubezpieczenia wynika z odrębnej umowy, pojazdy wolnobieżne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Pojazdy wolnobieżne tylko w zakresie ubezpieczenia OC komunikacyjnego. Zakres ubezpieczenia 1. Auto-Casco w pełnym zakresie (AC)Ubezpieczenie auto-casco obejmujące ryzyko uszkodzenia i utraty pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek m.in:a) nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu,b) powodzi, zatopienia, zassania cieczy przez pracujący silnik, uderzenia pioruna oraz jego następstw, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, upadku statku powietrznego, lawiny, huraganu, osuwania lub zapadania się ziemi,c) nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz lub wewnątrz pojazdu,d) użycia pojazdu w związku z koniecznością przewozu osób, którym ma być udzielona pomoc lekarska,e) kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia,f) działania osób trzecich, w tym również dewastacji, włamania,g) uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia,h) samoistnego otwarcia pokrywy przedniej silnika lub bagażnika.2. Odpowiedzialność Cywilna (OC)3. Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków (NNW)4. Assistance (Ass)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,70 |
Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych |
0,30 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczona działalność W ramach ochrony ubezpieczeniowej ubezpieczona jest wszelka działalność prowadzona przez Ł-ICIMB, w tym w szczególności działalność opisana w załączniku nr 3 do SIWZ, jak również w statutach i regulaminach wewnętrznych Ł-ICIMB, w każdorazowo aktualnym brzmieniu tych dokumentów, o ile opis przedmiotu zamówienia nie przewiduje inaczej.Dodatkowo ubezpieczona działalność obejmuje:a) wszelką działalność pomocniczą związaną z zadaniami Ł-ICIMB, np. posiadanie biura,b) posiadanie przez Ł-ICIMB rzeczy ruchomych lub nieruchomości (np. gruntów, budynków, budowli, maszyn lub urządzeń, zarówno własnych, jak i należących do osób trzecich) oraz wykonywanie czynności związanych z ich utrzymaniem, a także budowę, rozbudowę, remontowanie lub naprawę rzeczy. Powyższe obejmuje również pomieszczenia lub ich wyposażenia, które nie są najmowane przez Ł-ICIMB, natomiast mogą być przejściowo i krótkotrwale zajmowane przez Ubezpieczonego w związku z ubezpieczoną działalnością,c) występowanie w procesie budowlanym w roli inwestora,d) prowadzenie prac wyburzeniowych, rozbiórkowych, demontażowych, z wyłączeniem prac wykonywanych z użyciem materiałów wybuchowych – ochrona nie może być warunkowana zastosowaniem tzw. klauzuli promienia,e) wynajem, dzierżawę, użyczanie lub oddanie do używania nieruchomości na rzecz osób trzecich, w tym podnajem nieruchomości wynajmowanych przez Ł-ICIMB,f) ochronę posiadanych rzeczy, w tym również ochronę zleconą podwykonawcom,g) organizowanie lub udział w wystawach, targach, konferencjach lub wydarzeniach o podobnym charakterze,h) odbywanie przez pracowników Ł-ICIMB podróży służbowych,i) działalność socjalną (w tym żywienie, prowadzenia stołówek, barów lub sklepików), kulturalną, oświatową, rekreacyjną, sportową, turystyczną, edukacyjną, rozrywkową oraz wszelkie inne podobne przejawy prowadzenia, zarządzania lub organizowania tego rodzaju aktywności na rzecz pracowników lub ich rodzin, a także prowadzenie punktów ambulatoryjnych dla pracowników lub ich rodzin,j) prowadzenie prac konserwacyjnych oraz modernizacyjno-remontowych na użytek własny oraz na rzecz osób trzecich,k) organizowanie imprez (w tym również dla osób trzecich) o charakterze rozrywkowym, sportowym, artystycznym lub rekreacyjnym,l) posiadanie i transport mienia w celu jego ekspozycji lub użycia, również poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,m) udzielanie pierwszej pomocy,n) wydawanie, publikację lub dystrybucję materiałów reklamowych lub promocyjnych.Przedmiot ubezpieczenia Odpowiedzialność cywilna Ł-ICIMB:a) z tytułu prowadzonej działalności oraz z tytułu posiadania mienia, bez względu na jego rodzaj i przeznaczenie, z włączeniem odpowiedzialności cywilnej za wykonane prace, czynności lub usługi, w szczególności powstałe po przekazaniu ich w ręce odbiorcy, a wynikające z ich wadliwego wykonania (w zakresie ochrony również szkody powstałe w okresie ubezpieczenia spowodowane przez prace, czynności, usługi wykonane lub przekazane odbiorcy przed zawarciem umowy ubezpieczenia),b) za produkt,c) za szkody wynikłe z nagłego i niemożliwego do przewidzenia zanieczyszczenia środowiska,d) za szkody wyrządzone Pracownikom.Dodatkowo przedmiot ubezpieczenia obejmuje również odpowiedzialność cywilną zawodową w związku z uchybieniem osób, przy pomocy których Ł-ICIMB świadczy swoje usługi lub realizuje czynności. Ochrona udzielana jest niezależnie od tego, czy świadczenie usług lub realizowanie czynności w imieniu i na rzecz Ł-ICIMB związane jest z wymogiem posiadania określonych uprawnień zawodowych, czy też takie uprawnienia wymagane nie są (ochrona obejmuje OC za szkody wyrządzone w związku z wykonywania zawodu przez osoby, którymi Ł-ICIMB się posługuje w celu wykonywania ubezpieczanej działalności) – OC zawodowa. Ochrona w zakresie OC zawodowej obejmuje w szczególności czyste szkody majątkowe spowodowane wskutek uchybień w czynnościach prowadzonych przez Instytut. Na ww. szkody wynikające z odpowiedzialności cywilnej zawodowej ustanawia się podlimit w wysokości 1.000.000,- PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
0,80 |
Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych |
0,20 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: