Usługi ubezpieczeniowe: Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi ubezpieczeniowe: Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne. Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603652-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603652-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Usługi ubezpieczeniowe: Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne. Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, krajowy numer identyfikacyjny 387163340, ul. Postępu  9 , 02-676  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 843 74 21, +48 601 44 26 18, e-mail a.szopa@icimb.pl, irmina.pizon@icimb.lukasiewicz.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.icimb.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.icimb.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Materiałów Ogniotrwałych, 44-100 Gliwice, ul.Toszecka 99, pokój 127

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczeniowe: Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne. Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Numer referencyjny: ZP/15/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa:Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne.Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 rokuo działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 poz. 381 z późn. Zm.) obejmującej przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk lub zaświadczeniewłaściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk – tylko w przypadku,jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w związku z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 poz. 381 z późn. Zm.) obejmującej przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk – tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 17 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą:1. terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy;2. realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy;3. sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy;4. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy;5. zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy;6. zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,7. jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań.8. nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a. stawki podatku od towarów i usług;b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp) Zmiana z pkt 8) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Element I: Ubezpieczenie mienia: Miejsce ubezpieczenia Teren Rzeczypospolitej Polskiej, w tym m.in. wszystkie lokalizacje, w których prowadzona jest działalność Ubezpieczającego, składowane jest mienie, prowadzone są imprezy plenerowe, ośrodki wczasowe, etc. Główne lokalizacje prowadzonej działalności, to:1. Warszawa, ul. Postępu 9; 2.Warszawa, ul. Kupiecka 4; 3. Gliwice, ul. Toszecka 99; 4.Opole, ul. Oświęcimska 21; 5. Kraków, ul. Cementowa 8; 6.Kraków, ul. Lipowa 3; 7. Kraków, ul. Romanowicza 19aPrzedmiot ubezpieczenia a) Budynki i budowle wraz z infrastrukturą i instalacjami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania budynku i budowli zgodnie z jego przeznaczeniem, takimi jak m.in. przyłącza, instalacje, sieci*, ogrodzenia, mury, bramy, przejazdy, place, drogi, chodniki, oświetlenie nieruchomości, wykończenia terenu (elementy zieleni, skarpy, specjalne wystroju, etc), nakłady adaptacyjne b) Maszyny i urządzenia**, wyposażenie, pozostałe środki trwałec) Zbiory biblioteczned) Środki obrotowee) Mienie osób trzecichf) Szyby i inne elementy szklaneg) Mienie pracowniczeh) Wartości pieniężne w lokalui) Inne wartości - platyna w lokalu, w kasie i w skarbcu* W obszarze ubezpieczonych lokalizacji oraz poza ich obszarem.**Maszyny stanowiące integralną część budynku, w tym m.in. windy, klimatyzatory, etc. oraz maszyny o jednostkowej wartości do 50 000 PLN Zakres ubezpieczenia Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia i utraty mienia na skutek nagłych i niespodziewanych zdarzeń losowych z włączeniem m.in. ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku, wandalizmu, graffiti, uderzenia pojazdu, przewrócenia drzewa, powodzi, dymy, sadzy, osmaleniu, eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, pośredniego działania wyładowań atmosferycznych, wysokiego i niskiego napięcie i zjawisk pochodnych, działanie wody, w tym m.in. zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej i cieczy, mrozu, gradu, śniegu, samoczynne uruchomienie instalacji tryskaczowej z innych przyczyn niż w skutek pożaru, nieumyślne pozostawienie kranów lub innych zaworów, działanie wiatru, lawiny, osunięcie się ziemi, szyb i innych elementów szklanych, a także ryzyka awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń, błąd ludzki, wady produkcyjne i materiałowe.Element II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.Przedmiot ubezpieczenia a) Sprzęt elektroniczny stacjonarny wraz z oprogramowaniem, w tym sprzęt laboratoryjnyb) Sprzęt elektroniczny przenośny wraz z oprogramowaniemc) Nośniki danych, koszty odtworzenia danychUbezpieczony jest sprzęt elektroniczny do 10 lat od daty produkcji wskazany w pkt a, b, c powyżej.Element III – Ubezpieczenie mienia w transporcie. Przedmiot ubezpieczenia Mienie należące do Ubezpieczonego i /lub inne mienie osób trzecich transportowane na ryzyku Ubezpieczającego i/lub, za które Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność, w tym również powierzone i/lub nadane Ubezpieczającemu przez jego klientów lub kontrahentów. Wszystkie ładunki, włączając surowce, materiały, wyroby gotowe, półprodukty, jak również maszyny i urządzenia, mienie zarówno nowe jak i używaneZakres ubezpieczenia Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia i utraty mienia na skutek nagłych i nie spodziewanych zdarzeń losowych, z uwzględnieniem m.in. szkód:1. Powstałych w wyniku kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, zaginięcia;2. Wyrządzonych podczas załadunku/przeładunku/rozładunku 3. Powstałych w wyniku złego stanu technicznego środka transportu lub jego niezdolności do przewozu przedmiotu ubezpieczenia;4. Powstałych na skutek nietrzeźwości lub odurzenia kierowcy środkami, po użyciu, których prowadzenie środka transportu jest niedozwolone lub niewskazaneElement IV – Ubezpieczenie komunikacyjnePrzedmiot ubezpieczenia Wszelkie pojazdy osobowe, ciężarowe, przyczepy, pojazdy wolnobieżne będące własnością Ubezpieczającego oraz pojazdy użytkowane przez Ubezpieczającego, o ile ponosi on ryzyko ich utraty lub uszkodzenia, albo obowiązek ich ubezpieczenia wynika z odrębnej umowy, pojazdy wolnobieżne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Pojazdy wolnobieżne tylko w zakresie ubezpieczenia OC komunikacyjnego. Zakres ubezpieczenia 1. Auto-Casco w pełnym zakresie (AC)Ubezpieczenie auto-casco obejmujące ryzyko uszkodzenia i utraty pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek m.in:a) nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu,b) powodzi, zatopienia, zassania cieczy przez pracujący silnik, uderzenia pioruna oraz jego następstw, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, upadku statku powietrznego, lawiny, huraganu, osuwania lub zapadania się ziemi,c) nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz lub wewnątrz pojazdu,d) użycia pojazdu w związku z koniecznością przewozu osób, którym ma być udzielona pomoc lekarska,e) kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia,f) działania osób trzecich, w tym również dewastacji, włamania,g) uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia,h) samoistnego otwarcia pokrywy przedniej silnika lub bagażnika.2. Odpowiedzialność Cywilna (OC)3. Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków (NNW)4. Assistance (Ass)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 0,70
Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczona działalność W ramach ochrony ubezpieczeniowej ubezpieczona jest wszelka działalność prowadzona przez Ł-ICIMB, w tym w szczególności działalność opisana w załączniku nr 3 do SIWZ, jak również w statutach i regulaminach wewnętrznych Ł-ICIMB, w każdorazowo aktualnym brzmieniu tych dokumentów, o ile opis przedmiotu zamówienia nie przewiduje inaczej.Dodatkowo ubezpieczona działalność obejmuje:a) wszelką działalność pomocniczą związaną z zadaniami Ł-ICIMB, np. posiadanie biura,b) posiadanie przez Ł-ICIMB rzeczy ruchomych lub nieruchomości (np. gruntów, budynków, budowli, maszyn lub urządzeń, zarówno własnych, jak i należących do osób trzecich) oraz wykonywanie czynności związanych z ich utrzymaniem, a także budowę, rozbudowę, remontowanie lub naprawę rzeczy. Powyższe obejmuje również pomieszczenia lub ich wyposażenia, które nie są najmowane przez Ł-ICIMB, natomiast mogą być przejściowo i krótkotrwale zajmowane przez Ubezpieczonego w związku z ubezpieczoną działalnością,c) występowanie w procesie budowlanym w roli inwestora,d) prowadzenie prac wyburzeniowych, rozbiórkowych, demontażowych, z wyłączeniem prac wykonywanych z użyciem materiałów wybuchowych – ochrona nie może być warunkowana zastosowaniem tzw. klauzuli promienia,e) wynajem, dzierżawę, użyczanie lub oddanie do używania nieruchomości na rzecz osób trzecich, w tym podnajem nieruchomości wynajmowanych przez Ł-ICIMB,f) ochronę posiadanych rzeczy, w tym również ochronę zleconą podwykonawcom,g) organizowanie lub udział w wystawach, targach, konferencjach lub wydarzeniach o podobnym charakterze,h) odbywanie przez pracowników Ł-ICIMB podróży służbowych,i) działalność socjalną (w tym żywienie, prowadzenia stołówek, barów lub sklepików), kulturalną, oświatową, rekreacyjną, sportową, turystyczną, edukacyjną, rozrywkową oraz wszelkie inne podobne przejawy prowadzenia, zarządzania lub organizowania tego rodzaju aktywności na rzecz pracowników lub ich rodzin, a także prowadzenie punktów ambulatoryjnych dla pracowników lub ich rodzin,j) prowadzenie prac konserwacyjnych oraz modernizacyjno-remontowych na użytek własny oraz na rzecz osób trzecich,k) organizowanie imprez (w tym również dla osób trzecich) o charakterze rozrywkowym, sportowym, artystycznym lub rekreacyjnym,l) posiadanie i transport mienia w celu jego ekspozycji lub użycia, również poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,m) udzielanie pierwszej pomocy,n) wydawanie, publikację lub dystrybucję materiałów reklamowych lub promocyjnych.Przedmiot ubezpieczenia Odpowiedzialność cywilna Ł-ICIMB:a) z tytułu prowadzonej działalności oraz z tytułu posiadania mienia, bez względu na jego rodzaj i przeznaczenie, z włączeniem odpowiedzialności cywilnej za wykonane prace, czynności lub usługi, w szczególności powstałe po przekazaniu ich w ręce odbiorcy, a wynikające z ich wadliwego wykonania (w zakresie ochrony również szkody powstałe w okresie ubezpieczenia spowodowane przez prace, czynności, usługi wykonane lub przekazane odbiorcy przed zawarciem umowy ubezpieczenia),b) za produkt,c) za szkody wynikłe z nagłego i niemożliwego do przewidzenia zanieczyszczenia środowiska,d) za szkody wyrządzone Pracownikom.Dodatkowo przedmiot ubezpieczenia obejmuje również odpowiedzialność cywilną zawodową w związku z uchybieniem osób, przy pomocy których Ł-ICIMB świadczy swoje usługi lub realizuje czynności. Ochrona udzielana jest niezależnie od tego, czy świadczenie usług lub realizowanie czynności w imieniu i na rzecz Ł-ICIMB związane jest z wymogiem posiadania określonych uprawnień zawodowych, czy też takie uprawnienia wymagane nie są (ochrona obejmuje OC za szkody wyrządzone w związku z wykonywania zawodu przez osoby, którymi Ł-ICIMB się posługuje w celu wykonywania ubezpieczanej działalności) – OC zawodowa. Ochrona w zakresie OC zawodowej obejmuje w szczególności czyste szkody majątkowe spowodowane wskutek uchybień w czynnościach prowadzonych przez Instytut. Na ww. szkody wynikające z odpowiedzialności cywilnej zawodowej ustanawia się podlimit w wysokości 1.000.000,- PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 0,80
Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.