USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNENGO SPÓŁKA Z O.O. W RACIBORZU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNENGO SPÓŁKA Z O.O. W RACIBORZU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-25
  • Numer ogłoszenia614080-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614080-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNENGO SPÓŁKA Z O.O. W RACIBORZU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27234774400000, ul. ul. Adamczyka  10 , 47-400  Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 4153577 w. 148, 4153846, , e-mail sekretariat@pk-raciborz.pl, , faks 324 190 717.
Adres strony internetowej (URL): www.pk-raciborz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pk-raciborz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sekretariat, pok. 7, ul. Kacpra Adamczyka 10, 47-400 Racibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNENGO SPÓŁKA Z O.O. W RACIBORZU
Numer referencyjny: PK/05/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie:1.1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,1.2. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,1.3. ubezpieczenie pojazdów od ognia i powodzi1.4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowania mienia, administrowania mienia,1.5. ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Zamawiającego, to jest obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 2214 z późn. zm.),1.6. ubezpieczenie auto-casco.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:2.1. Część 1: Ubezpieczenie majątkowe.2.1.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.2.1.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.2.1.3. Ubezpieczenie pojazdów od ognia i powodzi.2.1.4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowania mienia, administrowania mienia.2.2. Część 2: Ubezpieczenie komunikacyjne.2.2.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.2.2.2. Ubezpieczenie auto-casco.3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia (Zamówienia podstawowego) dla każdej części Zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia”. Informacje dotyczące oceny ryzyka ubezpieczeniowego zostały określone w Załącznikach nr 3 lit. a) do d) do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515000-3
66515100-4
66515300-6
66515400-7
66516400-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w Postępowaniu:Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - to jest posiadają zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 895 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę na daną część Zamówienia, posiadał w odniesieniu do tej części uprawnienia w zakresie grup ubezpieczeń:1. dla Części 1, co najmniej w grupie ubezpieczeń 3, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,2. dla Części 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp.2. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, został określony w Załączniku nr 10 do SIWZ „Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej”. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą – w przypadku zmiany jego sytuacji, niniejsze oświadczenie powinno zostać zaktualizowane.3. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z ust. 2, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Sekcji III.1.1), Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp, , wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, dokumentów lub oświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności:1.1. zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, 1.1.1 dla Części 1, co najmniej w grupie ubezpieczeń 3, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,1.1.2 dla Części 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,1.2. gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, potwierdzające, że Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w Postępowaniu wskazany w Sekcji III.1.1), przedkładając środki dowodowe, na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem Zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. Zamawiający nie wymaga formy prawnej, jaką musi przyjąć grupa Wykonawców, której zostanie udzielone Zamówienie.2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia w ofercie dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w ust. 2. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunki udziału w Postępowaniu określone w Sekcji III.1.1) oraz w celu wykazania spełniania tych warunków złożyć oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, co do każdego z Wykonawców z osobna nie mogą istnieć okoliczności stanowiące podstawę jego wykluczenia z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Pełnomocnika, o którym mowa w ust. 2, o ile z treści pełnomocnictwa wynika umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy.6. Korespondencja oraz komunikacja w Postępowaniu, po otwarciu ofert, dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 2.7. Niedopuszczalne są zmiany w składzie grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie po terminie składania ofert. 8. Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z Sekcją IV.24) ust. 5 SIWZ, przed zawarciem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, przedstawili Zamawiającemu umowę określająca podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy). 10. Zamawiający ustala, że w przypadku Wykonawców (Ubezpieczycieli) ubiegających się wspólnie o Zamówienie (występujący na przykład w formie konsorcjum/ pool-u koasekuracyjnego):10.1. Lider Konsorcjum zwany dalej również Koasekuratorem Prowadzącym, reprezentuje interesy Ubezpieczycieli zwanych również Koasekuratorami wobec Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego w przedmiocie realizacji Umowy, w tym likwidacji szkód. 10.2. Koasekurator Prowadzący przedstawia wszystkie decyzje Koasekuratorów, w tym w szczególności o uznaniu lub odmowie uznania roszczenia ze skutkiem dla pozostałych Koasekuratorów. 10.3. Uznanie lub odmowa uznania roszczenia przez Koasekuratora Prowadzącego w całości lub w części w stosunku do Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, jest równoznaczna z decyzją pozostałych Koasekuratorów. 10.4. Płatność składki ubezpieczeniowej będzie dokonywana Koasekuratorowi Prowadzącemu ze skutkiem wobec pozostałych Koasekuratorów. 10.5. Dla celów Umowy, gdziekolwiek w polisie lub dokumencie ubezpieczenia użyty jest zwrot Ubezpieczyciel lub przywołana firma Koasekuratora Prowadzącego, zapis taki będzie rozumiany jako odnoszący się do wszystkich Koasekuratorów. 10.6. Obowiązki informacyjne Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego będą realizowane wobec Koasekuratora Prowadzącego ze skutkiem dla pozostałych Koasekuratorów. 10.7. Koasekuratorzy, zgodnie z art. 141 Ustawy Pzp ponoszą odpowiedzialność solidarną. Podwykonawcy1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Celem możliwości realizacji Zamówienia przy udziale podwykonawców, obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie Zamawiającego o skorzystaniu z tego uprawnienia i określenie zakresu Zamówienia, który zostanie powierzony do wykonania podwykonawcy. Obowiązek informacyjny, o którym mowa w niniejszym ustępie, Wykonawca ma zrealizować poprzez podanie rzeczonych informacji w Formularzu oferty sporządzonym według wzoru z Załącznika nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”.3. Zamawiający zastrzega w każdej części Zamówienia, obowiązek osobistego wykonania Zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części Zamówienia polegających na udzielaniu ochrony ubezpieczeniowej w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa i spełnieniu świadczenia w razie zajścia przewidzianego w Umowie wypadku.4. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z Postępowania zamieszczenia informacji o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3.) SIWZ.5. Powierzenie wykonania części Zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany zawartej Umowy, o których mowa w zdaniu poprzednim, ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmiany Umowy zostały określone we wzorze Umowy, o którym mowa w Sekcji IV.9) ust. 1 SIWZ. Pozostałe przesłanki dopuszczalności zmiany Umowy w trakcie jej trwania, które nie muszą być przewidziane w Umowie, a które stosuje się po ich zaistnieniu w trakcie realizacji Umowy oraz opis okoliczności, w których zmiana Umowy jest niedopuszczalna, określają przepisy art. 144 ust. 1 pkt 2-6 i ust. 1e Ustawy Pzp. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez złożenie zgodnych oświadczeń woli obu stron, Zamawiającego i Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności poprzez zawarcie aneksu do Umowy. Przepis art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, nie przyznaje Wykonawcy roszczenia o zmianę zawartej Umowy. Oznacza to, że w przypadku odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego nie może ww. przepis stanowić podstawy do żądania zmiany Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W postępowaniu, a także przy zawieraniu, zarządzaniu i wykonywaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego uczestniczy broker ubezpieczeniowy PWS Konstanta S.A. z siedzibą w Bielsku - Białej, ul. Warszawska 153, 43-300 Bielsko-Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000073190, posiadająca kapitał zakładowy opłacony w całości w wysokości 650.000,00 zł, NIP 937–000–61–46 oraz numer REGON 070490343, wpisana do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 00000092/U, posiadająca zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności brokerskiej z dnia 31 marca 1995 r. o numerze 516.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie majątkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład zamówienia wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe:Część 1 – Ubezpieczenie majątkowe1.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk1.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk1.3. Ubezpieczenie pojazdów od ognia i powodzi1.4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowania mienia, administrowania mienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66515100-4, 66515300-6, 66515400-7, 66516400-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Klauzule fakultatywne 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla Części 1 ustala się termin wykonania Zamówienia od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2022 r., z zachowaniem 12 – miesięcznych okresów ubezpieczenia (tożsamych z okresami rozliczeniowymi):1. Od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. – zwanego dalej pierwszym rokiem ubezpieczenia lub pierwszym okresem rozliczeniowym;2. Od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. – zwanego dalej drugim rokiem ubezpieczenia lub drugim okresem rozliczeniowym.Dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia (na przykład polisy ubezpieczeniowe, certyfikaty, itp.) będą obejmowały odpowiednio okresy ubezpieczenia określone w ust. 1 pkt 1.1. lub ust. 1 pkt 1.2. Mienie przyjęte (niezależnie od tytułu prawnego) przez Ubezpieczającego/Ubezpieczonego w ciągu pierwszego roku ubezpieczenia zostanie objęte ochroną ubezpieczeniową przez Wykonawcę, a składka zostanie obliczona za okres faktycznie udzielanej ochrony (pro rata) przy zachowaniu stawek zastosowanych do obliczenia ceny oferty w niniejszym Postępowaniu.W Części 1, Zamawiający przewiduje, w terminie wykonania Zamówienia, możliwość skorzystania z opcji zmniejszenia wielkości Zamówienia podstawowego w zakresie Części 1 do 30 % ceny ofertowej, oraz możliwość skorzystania przez Zamawiającego z opcji zwiększenia wielkości Zamówienia, przy czym łączne wynagrodzenie Wykonawcy należne z tytułu skorzystania z opcji zwiększenia nie może łącznie przekroczyć 30% ceny ofertowej. Szczegółowe postanowienia dotyczące prawa opcji zostały określone w SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie komunikacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład zamówienia wchodzi Ubezpieczenie komunikacyjne w zakresie:1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.2. Ubezpieczenie auto-casco.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla Części 2 ustala się termin wykonania Zamówienia od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. z zachowaniem upływu trwających okresów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów, których koniec przypada po dniu 1 stycznia 2020 r. Pojazdy objęte umowami ubezpieczenia, których koniec ochrony ubezpieczeniowej przypada po dniu 1 stycznia 2020 r. zostaną przyjęte do ubezpieczenia przez Wykonawcę w ramach niniejszego Zamówienia, a składka zostanie obliczona przy zachowaniu stawek zastosowanych do obliczenia ceny oferty w niniejszym Postępowaniu. Z zastrzeżeniem powyższych postanowień, ustala się, że ochrona ubezpieczeniowa dla poszczególnych pojazdów mechanicznych będzie udzielana w okresie 24 miesięcy, liczonym odrębnie dla każdego pojazdu mechanicznego, zgłoszonego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. i będzie dzieliła się na dwa następujące po sobie dwunastomiesięczne okresy ubezpieczenia, odrębne dla każdego pojazdu mechanicznego. Okresy ubezpieczenia pojazdów mechanicznych będące własnością lub w posiadaniu Zamawiającego, zostały wskazane w Załączniku nr 3d do SIWZ „Wykaz pojazdów”. W Części 2, Zamawiający przewiduje, w terminie wykonania Zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji zmniejszenia wielkości Zamówienia podstawowego w zakresie do 30 % ceny ofertowej, a także możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększenia wielkości Zamówienia podstawowego w zakresie do 30 % ceny ofertowej. Szczegółowe postanowienia dotyczące prawa opcji zostały określone w SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw