Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia podmiotu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771549594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/8414520
1.5.8.) Numer faksu: 59/8414522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pogotowie.slupsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ubezpieczenia podmiotu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb44f79d-540f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042956/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ubezpieczenia podmiotu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie.slupsk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie.slupsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pogotowie.slupsk.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SE-407/34/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie AC (Autocasco) pojazdów oraz OC i NNW wynikających z posiadania i użytkowania tych pojazdów, ubezpieczenie jednostki pływającej, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracowników za mienie powierzone do naprawy oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą - zgodnie z warunkami określonymi w poniższym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia komunikacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie AC, OC i NNW dot. taboru samochodowego SPR Słupsk, wyszczególnionego w załączonym wykazie (załącznik nr 2/6 do SWZ) na okres roczny od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych OC
Zakres ubezpieczenia
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r., (Dz. U. 2003, nr 124, poz. 1152, z późn. zm.)
Zakres terytorialny
Odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów na terytorium RP oraz Unii Europejskiej.
Wykaz środków transportowych stanowi (załącznik nr 2/6 do SWZ).
Ubezpieczenie AC (Autocasco).
Przedmiotem ubezpieczenia są pojazdy wraz z wyposażeniem ujęte w wykazie stanowiącym (załącznik nr 2/6) do SWZ.
Zakres ubezpieczenia
Ochroną ubezpieczeniową objęte będą szkody polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek zajścia wypadku ubezpieczeniowego w okresie ubezpieczenia.
Zakres terytorialny
Ubezpieczeniem objęte będą szkody powstałe na terytorium RP i Unii Europejskiej.
Suma ubezpieczenia
W przypadku pojazdów fabrycznie nowych – wartość pojazdu wynikająca z faktury pierwszego zakupu pojazdu od sprzedawcy (autoryzowanego przez importera lub producenta danej marki), obowiązująca w okresie 6 miesięcy od daty wystawienia faktury.
W przypadku pojazdów używanych albo nowych obejmowanych ochroną ubezpieczeniową po upływie 6 miesięcy od daty wystawienia faktury pierwszego zakupu – obowiązująca w chwili ubezpieczenia wartość rynkowa pojazdu ustalana przez Zamawiającego na podstawie aktualnych notowań rynkowych cen pojazdu danej marki i typu z uwzględnieniem jego roku produkcji, okresu eksploatacji, wyposażenia, przebiegu i stanu technicznego.
Udział własny – brak
Franszyza integralna
500 zł brutto
Potrącenia amortyzacyjne
Koszty naprawy ustalane będą na podstawie części oryginalnych, serwisowych tj. części zamiennych produkowanych zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danej marki, rekomendowanych przez producenta tego pojazdu i dystrybuowanych w autoryzowanych przez producenta pojazdu punktach sprzedaży.
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków NNW
Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa wypadków samochodowych, które zaszły w związku z ruchem pojazdu lub podczas używania pojazdu, tj.:
a) wsiadanie lub wysiadanie z pojazdu,
b) załadowywanie lub rozładowywanie pojazdu,
c) zatrzymanie lub postój pojazdu,
d) naprawa na miejscu,
e) otwieranie lub zamykanie drzwi lub bramy garażu lub posesji (wyłącznie u kierowcy pojazdu),
f) pobieranie paliwa (wyłącznie u kierowcy pojazdu).
Zakres terytorialny – RP i Unia Europejska
2. Część oferty dotycząca ubezpieczenia taboru samochodowego powinna zawierać:
1) cenę (brutto) za ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC)
2) cenę (brutto) za ubezpieczenie autocasco (AC)
3) cenę (brutto) za ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)
4) stawki OC dla poszczególnych pojazdów bądź grup pojazdów, które zastosowano do obliczenia ceny w p.pkt.1),
5) stawki AC dla poszczególnych pojazdów bądź grup pojazdów, które zastosowano do obliczenia ceny w p.pkt.2), oraz inne uwarunkowania, które miały wpływ na wysokość tej ceny, takie jak np. zwiększenie składki o (...), w związku z przekroczeniem progu wartości danego pojazdu,
6) stawkę NW od 1 osoby.
Stawki i ceny muszą dać się zbilansować.
3. Każdy nowo nabyty, użyczony bądź w inny sposób pozyskany do użytku w ciągu roku
pojazd:
a) ubezpieczony będzie na żądany przez zamawiającego okres (z uwzględnieniem
przepisów o ubezpieczeniach obowiązkowych)
b) ubezpieczony będzie w.g. przedstawionych w ofercie stawek rocznych, a należna
składka za ubezpieczenie, będzie proporcjonalna do okresu ubezpieczenia.
4. Wypłata odszkodowania będzie obejmować kwotę brutto z uwagi na to, że jednostka
świadczy usługi zwolnione z podatku VAT (sanitarki), i dokonywana będzie na podstawie zatwierdzonego kosztorysu – przy naprawach wykonywanych przez SPR,
lub faktur obcych wykonawców – przy naprawach zleconych przez SPR.
5. W przypadku kosztorysowego rozliczenia szkody wysokość odszkodowania jest ustalona na podstawie wyceny sporządzonej wg zasad zawartych w systemie Audatex lub Eurotax z zastosowaniem norm czasowych operacji naprawczych określonych przez producenta pojazdu, stawki za roboczogodzinę ustalonej w oparciu o średnie ceny usług stosowane przez warsztaty działające na terenie siedziby ubezpieczającego oraz cen części serwisowych pomniejszonych w zależności od okresu eksploatacji ubezpieczonego pojazdu.
6. Odszkodowanie nie będzie pomniejszone o udział własny.
7. Wysokość odszkodowania nie będzie ograniczona w przypadku naruszenia przez
kierującego przepisów „Prawo o ruchu drogowym”.
Ubezpieczenie mienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia SPR Słupsk wyszczególnionego w
załączonych wykazach (załączniki nr 2/1÷2/5 do SWZ), w wartości netto na I ryzyko:
a) od ognia i innych zdarzeń losowych (wariant rozszerzony),
b) od kradzieży z włamaniem i rabunku.
2. Za wartość ubezpieczonego mienia (budynków i urządzeń technicznych) – załącznik nr 2/2, 2/3 i 2/5 do SWZ przyjęto wartość początkową wynikającą z ewidencji księgowej, z wyjątkiem budynków administracyjnych i lokali mieszkalnych – załącznik nr 2/4 do SWZ, do których zastosowano wartość odtworzenia w cenie 5 917,00 zł/m2.
Majątek obrotowy (zapasy w sklepach i magazynach) wyceniono wg cen zakupu.
3. Budynki i budowle traktować jako niepalne.
4. Dodatkowe informacje:
Obiekty położone są (zgodnie ze wskazaniem podanym w załącznikach nr 2/3 i 2/4 do SWZ),
w Słupsku, przy ul. Paderewskiego 5
w Potęgowie, przy ul. Kościuszki 6
Wszystkie obiekty są dozorowane,
Gotówka w kasach jest zabezpieczona zgodnie z wymogami Prezesa NBP.
Obiekty położone w Słupsku, wyposażone są w dwa systemy sygnalizacji i włamania
napadu zainstalowanego przez Zakład Instalacji Antywłamaniowej „AZIA” – autoryzacja 1473/P/94.
Brak franszyz i udziałów własnych wymóg obligatoryjny.
Ambulans wodny w okresie ubezpieczenia będzie przebywał na terenie posesji Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku, przy ul. Paderewskiego 5, w zamkniętym obiekcie
(obiekt jest dozorowany). Wyżej wymieniona jednostka wodna w okresie ubezpieczenia nie będzie eksploatowana jako ambulans wodny jest przeznaczona do sprzedaży.
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracowników SPR za mienie powierzone do naprawy
- zgodne z załącznikiem nr 2/7 do SWZ.
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej – o którym mowa w rozp. Min. Finansów z dn. 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2011r. Nr 293, poz. 1729.)
2. Ubezpieczeniem objęta jest odpowiedzialność cywilna świadczeniodawcy (OC), udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej, za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych.
3. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wynosi równowartość w złotych:
• 75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia i
• 350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki objęte są umową ubezpieczenia OC podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą.
Kwoty o których mowa wyżej ustalane są przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta.
4. Wykaz ilościowy osób udzielających świadczeń zdrowotnych z podziałem na grupy
zawodowe zawiera (załącznik nr 2/8 do SWZ).
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60%,
termin rozliczenia (i zapłaty) szkody (T/S) – waga kryterium 30%, wielkość franszyzy integralnej F/I) – waga kryterium 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozliczenia (i zapłaty) szkody (T/S)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Franszyza integralna F/I)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga złożenia Zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020r., poz. 895 z późn. zm.). Zamawiający za wystarczające uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganych grupach.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
3. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1;
2) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 3 – składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych;
3) zaświadczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 4, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 5, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ ,
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie.slupsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni