Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-21
  • Numer ogłoszenia663978-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663978-N-2018 z dnia 2018-12-21 r.

Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, krajowy numer identyfikacyjny 28849000000, ul. ul. Płocka  26 , 01138   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 312 128, e-mail l.nowak@igichp.edu.pl, faks 224 312 452.
Adres strony internetowej (URL): www.igichp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut Badawczy.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 14.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.
Numer referencyjny: AP.26.83.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie: 1.1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 1.2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, 1.3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 1.4. obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, 1.5. dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Informacje dotyczące oceny ryzyka ubezpieczeniowego zostały określone w Załączniku Nr 5, 6 i 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515100-4
66515000-3
66515400-7
66516000-0
66516400-4
66519300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia w zakresie ubezpieczeń opisanych w pkt. 1.1. i pkt. 1.3., o całkowitej wartości wynoszącej: 10% wartości szacunkowej zamówienia obejmującego swym zakresem ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz 10% wartości szacunkowej zamówienia obejmującego swym zakresem ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Ewentualny zakres usług, o których mowa powyżej, oraz warunki na jakich zostaną one udzielone został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przy czym wymaga się, aby Wykonawca, posiadał uprawnienia co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9, 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W tym zakresie zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstawy, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy ubezpieczenia (sumy gwarancyjnej) limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniach, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 ust. 1 bądź na zmianę wysokości odpowiedniej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 za I lub II okres ubezpieczenia - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: - nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy ubezpieczenia (sumy gwarancyjnej), limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z odpowiedniego ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1; - Ubezpieczający/Ubezpieczony zmieni zakres lub rozmiar prowadzonej działalności, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku; - nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w odpowiednim ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1; - nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 lit. a), powodujące zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 ust. 1 bądź odpowiedniej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 za I lub II okres ubezpieczenia, łącznie nie mogą przekroczyć 50% odpowiedniej składki ubezpieczeniowej określonej pierwotnie w § 5, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 lit. a), zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; b) w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. a), lit. b), lit. c) lub lit. e) określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, bądź w ogólnych lub szczególnych warunkach ubezpieczenia, w tym również w zakresie rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o dodatkowe ryzyka, jeżeli po stronie Ubezpieczającego / Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: - nastąpi zmiana rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. a), lit. b), lit. c) lub lit. e); - nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. a), lit. b), lit. c) lub lit. e); - nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. a), lit. b), lit. c) lub lit. e); z zastrzeżeniem, że przedmiotowa zmiana nie będzie skutkowała podwyższeniem wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 ust. 1, ani też wysokości odpowiedniej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 za I lub II okres ubezpieczenia; Zmiana, o której mowa powyżej, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; c) w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia lub sumy ubezpieczenia (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. a) lub lit. c) oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 ust. 1, bądź na zmianę wysokości odpowiedniej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 za I lub II okres ubezpieczenia – również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli wystąpią okoliczności określone w odpowiedniej dla danego ubezpieczenia „Klauzula automatycznego ubezpieczenia nowego mienia (automatyczne ubezpieczenie nowych inwestycji, klauzula inwestycyjna)”, określonej w Załączniku nr 1 do Umowy. Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 lit. c) a także ich zakres, charakter i zasady wprowadzania określono w odpowiedniej Klauzuli, o której mowa powyżej; d) w zakresie zmiany ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, o których mowa w § 4 ust. 1, w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 ust. 1 lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 za I lub II okres ubezpieczenia; Zmiana, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 lit. d), może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; e) w zakresie określonym w art. 816 KC, to jest w zakresie zmiany wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 ust. 1, bądź odpowiedniej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 5 za I lub II okres ubezpieczenia, w razie ujawnienia okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku ubezpieczeniowego, poczynając od chwili, w której zaszła ta okoliczność, nie wcześniej jednak, niż od początku bieżącego okresu ubezpieczenia (to jest bieżącego okresu rozliczeniowego, o którym mowa w § 3 ust. 2) – na uzasadniony wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela; Ciężar wykazania wpływu danej okoliczności na prawdopodobieństwo zajścia wypadku ubezpieczeniowego spoczywa na wnioskodawcy, który domaga się odpowiedniej zmiany wysokości składki; Żądanie zmiany wysokości składki powinno być w szczególności sprecyzowane i uzasadnione co do wysokości; Odpowiednia zmiana składek, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 lit. e), oznacza jej zwiększenie lub zmniejszenie do takiej wysokości, w jakiej składka byłaby pobrana w razie uwzględnienia okoliczności zmieniającej prawdopodobieństwo nastąpienia wypadku ubezpieczeniowego; Brak wypowiedzenia Umowy w odpowiedzi na zgłoszone żądanie zmiany wysokości składek, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 lit. e), nie jest uznawane za akceptację żądania; Zmiana, o której mowa, może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany po stronie Ubezpieczyciela w zakresie podmiotów występujących po stronie Ubezpieczyciela, w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków: a) po stronie Ubezpieczyciela występuje dwa lub kilka podmiotów, którzy jako Wykonawcy występowali wspólnie w Postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia niniejszej Umowy (np. w ramach konsorcjum, poolu koasekuracyjnego), b) zmiana polega na zaprzestaniu realizacji Umowy przez jednego lub kilku z Wykonawców, o których mowa w § 6 ust. 2 lit. a), c) Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym ust. 4, zobowiązany jest lub zobowiązani są wspólnie wykazać spełniania warunków udziału w Postępowaniu w zakresie określonym w SIWZ, d) w celu wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w § 6 ust. 2 lit. c). Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 2, przedstawi lub przedstawią Ubezpieczającemu odpowiednie dokumenty o których mowa w SIWZ aktualne na dzień wprowadzenia zmiany Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-31, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI