Usługa ubezpieczenia mienia będącego w posiadaniu lub zarządzanego przez Lubelskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ubezpieczenia mienia będącego w posiadaniu lub zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii (LCIT) oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-05-04
  • ZamawiającyWojewództwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00132116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia mienia będącego w posiadaniu lub zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii (LCIT) oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814416533

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia mienia będącego w posiadaniu lub zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii (LCIT) oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4a6a66-c222-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051992/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Ubezpieczenie majątkowe sieci światłowodowej (w tym ubezpieczenie majątkowe sprzętu przenośnego zakupionego w ramach SSPWWL) + OC

1.3.25 Ubezpieczenie mienia zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: „Usługa ubezpieczenia mienia będącego w posiadaniu lub zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii (LCIT) oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z podziałem na części” – znak sprawy: LCIT-AO-II.251.11.2022.SZM
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań PZP”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja”.
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczysława Karłowicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. A. Grottgera 4) email: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email: odo@lcit.lubelskie.pl;
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art 6 ust. 1 lit b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
2) art. 6 ust. 1 lit c RODO tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w szczególności w zakresie:
a) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
b) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
c) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
d) art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
e) art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Dane będą przetwarzane wyłączenie w celu:
1) niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy,
2) jej rozliczenia w tym przechowywania faktur i dokumentów księgowych,
3) dochodzenia roszczeń,
4) archiwalnym
i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Odbiorcami danych będą podmioty na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, tj. podmioty świadczące usługi wsparcia i serwisu (podmiot przetwarzający).
6. Dane będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania.
2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych, w zakresie niezbędnym do realizacji umowy
i jej rozliczenia jest warunkiem jej zawarcia. Niepodanie danych osobowych skutkuje nie zawarciem umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.11.2022.SZM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Części 1: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia”:
a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia,
b) Ubezpieczenia mienia wchodzącego w skład infrastruktury sieci szerokopasmowej,
c) Ubezpieczenie mienia wchodzącego w skład wojewódzkiego zasobu nieruchomości,
d) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. Zamówienia dodatkowe polegać będą na powtórzeniu usług tego samego rodzaju, które zostały opisane w zamówieniu podstawowym (stanowiących nie więcej niż 25% zamówienia podstawowego) w przypadku:
a) konieczności doubezpieczenia mienia Zamawiającego (np. nowo nabytego);
b) przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, przez co należy rozumieć również brak rozstrzygnięcia postępowania w takiej procedurze.
Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą. Sposób rozliczenia z Wykonawcą opisano w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamówienia dodatkowe mogą dotyczyć doubezpieczania, uzupełniania lub podwyższania sum ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia. Dodatkowa składka będzie kalkulowana zgodnie z taryfikacją - stawkami przyjętymi do kalkulacji składki w ofercie Wykonawcy, zgodnie z klauzulą warunków i taryf oraz klauzulą pro rata.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną łączną punktacją do 100 pkt. (100 %=100 pkt).
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej ofert w danej części, wyżej w rankingu oceniona będzie oferta Wykonawcy, który wskazał najniższą cenę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
Za ofertę najkorzystniejszą w poszczególnych częściach postępowania będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację – maksymalnie 100 pkt.
W przypadku, gdy Zamawiający nie prowadzi negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, po przeprowadzaniu negocjacji:
Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty poprzedzi ocena ofert pod kątem kryteriów wskazanych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Części 2: „Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej”:
a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej z tytułu prowadzonej działalności teleinformatycznej i telekomunikacyjnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Zamówienia dodatkowe polegać będą na powtórzeniu usług tego samego rodzaju, które zostały opisane w zamówieniu podstawowym (stanowiących nie więcej niż 25% zamówienia podstawowego) w przypadku:
a) konieczności doubezpieczenia mienia Zamawiającego (np. nowo nabytego);
b) przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, przez co należy rozumieć również brak rozstrzygnięcia postępowania w takiej procedurze.
Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą. Sposób rozliczenia z Wykonawcą opisano w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamówienia dodatkowe mogą dotyczyć doubezpieczania, uzupełniania lub podwyższania sum ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia. Dodatkowa składka będzie kalkulowana zgodnie z taryfikacją - stawkami przyjętymi do kalkulacji składki w ofercie Wykonawcy, zgodnie z klauzulą warunków i taryf oraz klauzulą pro rata.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną łączną punktacją do 100 pkt. (100 %=100 pkt).
Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która nie podlega
odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej ofert w danej części, wyżej w rankingu oceniona będzie oferta Wykonawcy, który wskazał najniższą cenę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
Za ofertę najkorzystniejszą w poszczególnych częściach postępowania będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację – maksymalnie 100 pkt.
W przypadku, gdy Zamawiający nie prowadzi negocjacji, dokonuje wyboru
najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających
odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu,
po przeprowadzaniu negocjacji:
Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty poprzedzi ocena ofert pod kątem kryteriów wskazanych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Dotyczy dwóch części postępowania:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawcy posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj.: zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1130 z późn. zm.) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem (odpowiednio do zakresu zamówienia odpowiadającego danej części zamówienia), lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie – inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem (lub jego częścią w przypadku złożenia oferty na daną część zamówienia) stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca winien załączyć do oferty (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) w osobnym pliku Ogólne warunki ubezpieczenia (przedmiotowe środki dowodowe) zawierające w szczególności:
Dla części 1 postępowania:
1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia,
2) Ubezpieczenia mienia wchodzącego w skład infrastruktury sieci szerokopasmowej,
3) Ubezpieczenie mienia wchodzącego w skład wojewódzkiego zasobu nieruchomości,
4) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
Dla części 2 postępowania:
1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej z tytułu prowadzonej działalności teleinformatycznej i telekomunikacyjnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp. Materiały muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1, 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do SWZ) oraz warunkami zamówienia określonymi w istotnych postanowieniach umowy stanowiącymi odpowiednio Załącznik 2a i 2b do SWZ.
Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia lub istotnymi postanowieniami umowy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed datą złożenia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących odpowiednio załącznik 2a i 2b do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia w następujących przypadkach:
a. konieczna jest zmiana terminu realizacji zamówienia;
b. doubezpieczenie, uzupełnienie lub podwyższenie albo obniżenie sumy ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności w okresie ubezpieczenia po ich częściowej lub całkowitej konsumpcji;
c. zmiana warunków umowy – w tym wysokości stawek/składek lub zakresu ubezpieczenia w sytuacji ujawnienia się okoliczności, o których mowa w art. 816 Kodeksu cywilnego; wzrost wysokości wynagrodzenia po zmianie nie może przekraczać połowy stawki/składki obowiązującej dla danego przedmiotu ubezpieczenia;
d. rozliczenie i aktualizacja składek, w związku ze zmianami opisanymi w pkt a-c;
e. niezbędna jest zmiana zakresu przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Ubezpieczyciela;
f. konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa;
g. zmian postanowień umowy w zakresie mienia stanowiącego przedmiot ubezpieczenia, a w szczególności zmiany jego wartości wynikające z jego użytkowania oraz gospodarowania tym mieniem. W przypadku gdy dokonane zmiany wpłyną na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany jej wartości;
h. w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka, Ubezpieczający/Ubezpieczony przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Ubezpieczyciela zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty;
i. zmian postanowień umowy w zakresie wysokości sumy ubezpieczenia oraz wynikającej z tego wartości należnej/ych Ubezpieczycielowi składki/składek;
j. po utworzenia przez Ubezpieczającego/Ubezpieczonego nowych podmiotów w tym wyodrębnionych z podmiotów dotychczas objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia po restrukturyzacji, przekształcenia połączenia podziału lub zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. 3.6.(po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „W toku”, a po zakończeniu postępowania w zakładce „Archiwalne”
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
1) Maria Szczur – nr telefonu 81 4781355, maria.szczur@lcit.lubelskie.pl;
2) Andrzej Danaj – nr telefonu 81 4416533, andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl.

Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI